bliver 2007 det værste år i nyere tid
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5742348.html
har han ret????
har al-qaeda eller en anden gruppe brugt de sidste 6 år på at planlægge et virkelig stort angreb i usa eller EU.
I modsætning til en arabisk herre..
som har spået at det vil gå meget, meget bedre i mellem østen.. i 2007...
vi taler om en mand som spåer den 31. december hvert år..
jeg har fulgt ham på tv de seneste 4 år. hvor han fortæller om 20 katastrofale ting i løbet af året..
de 80 ting han til sammen har set der vil ske i verden fra 2001 til 2004
er alle sket biortset fra 6 ting.
men d. 31 dec 2005 ville han ikke fortælle om de ting han havde set.. ville ske pågrund af drabet på den libanesiske premier minister rafik hariri... han var nemlig blevet truet og han havde selv fået det dårligt, fordi han selv havde set det for sig..eller Spået eller hvad i ville kalde det..
men han har nu oprettet en hjemmeside hvor han skriver om nogle af de ting som han ser..
den er først klar til feb sagde han..
jeg ved ikke lige havd den hedder men det kan jeg finde ud af..
vi har her to herre som siger hvert sit..
hvem skal man stole på??
for høre man på amerikaneren... så kan der jo ikke blive frem i mellemøsten, hvis nogle islamister udførre et gigantisk andgreb i usa eller eu...
har han ret????
har al-qaeda eller en anden gruppe brugt de sidste 6 år på at planlægge et virkelig stort angreb i usa eller EU.
I modsætning til en arabisk herre..
som har spået at det vil gå meget, meget bedre i mellem østen.. i 2007...
vi taler om en mand som spåer den 31. december hvert år..
jeg har fulgt ham på tv de seneste 4 år. hvor han fortæller om 20 katastrofale ting i løbet af året..
de 80 ting han til sammen har set der vil ske i verden fra 2001 til 2004
er alle sket biortset fra 6 ting.
men d. 31 dec 2005 ville han ikke fortælle om de ting han havde set.. ville ske pågrund af drabet på den libanesiske premier minister rafik hariri... han var nemlig blevet truet og han havde selv fået det dårligt, fordi han selv havde set det for sig..eller Spået eller hvad i ville kalde det..
men han har nu oprettet en hjemmeside hvor han skriver om nogle af de ting som han ser..
den er først klar til feb sagde han..
jeg ved ikke lige havd den hedder men det kan jeg finde ud af..
vi har her to herre som siger hvert sit..
hvem skal man stole på??
for høre man på amerikaneren... så kan der jo ikke blive frem i mellemøsten, hvis nogle islamister udførre et gigantisk andgreb i usa eller eu...