9tilføjet af

Dagens VM 20/6

Jeg møder altså tidligt, så jeg går Lagermann i bedene igen i dag 🙂:
Slovakiet - Paraguay: 2-1
Italien - New zealand: 1-1
Brasilien - Elfenbenskyste: 3-0
Italien skuffer fordi de efterhånden har rigelig erfaring of fordi New Zealamd har ham der I ved nok.... 🙂
tilføjet af

Blev lidt sent igår :-)

Hej til dig. Du er da til at stole på 🙂 Gad vide hvad det er du skal møde til, på det ukristelige tidspunkt? 😃
Mine bud på dagens kampe, ovenpå en forrygende kampdag i går. Jeg tjekkede lige ud hvem vi kan komme til at møde ifald vi bliver 2-er i gruppe E. Vi kan komme til at møde 1-eren i gruppe F! Italien, Paraguay, New Zealand eller Slovakiet. GIPS!!
Slovakiet - Paraguay 1:3
Italien - New Zealand 2:1
Brasilien - Elfenbenkysten 1:1
Måtte dem der scorer flest mål vinde 🙂
Mvh Lagermann
tilføjet af

Mine bud

Slovakiet - Paraguay: 1-2
Italien - New zealand: 2-0
Brasilien - Elfenbenskyste: 2-1
tilføjet af

Ser kampen lige nu

Lige nu sidder jeg og ser Danmark mod Cameroun igen på TV2. Det er sjovt som man ser flere detaljer anden gang. Måske nok fordi jeg sad med hænderne foran ansigtet i store dele igår? 😃😃
Kom til at tænke på, at havde det været to andre hold, f.eks. Slovenien mod Slovakiet, hvor jeg ikke ville have nogen i klemme såsom sympati eller antipati, så ville det stadig have været en særdeles velspillet kamp.
Jeg må indrømme at Cameroun spiller det flotteste bold. De er boldsikre og teknisk særdeles velfunderede. Og deres chancer er farligere end Danmarks. Selvom jeg kender udfaldet, så sidder jeg alligevel på kanten af stolen, fordi Cameroun hele tiden ser ud til at kunne afgøre kampen.
Det der dog også slår mig, og nok det der pissede Morten Olsen specielt meget af, er at hver gang Cameroun har en god chance, så er det på ´fejl af en dansk spiller. De kæmpede sig stort set ikke til én eneste chance. Det gjorde Danmark til gengæld. Forud for begge danske mål, begik Cameroun ingen graverende fejl.
Hvis vi evner at få lukket ned for de personlige fejl fremover i turneringen, så tror jeg at vi kan gå rigtigt langt. Vi har et godt hold, ikke fantastisk, men et godt et.
Mvh Lagermann
tilføjet af

Ukristeligt tidspunkt?

Det er sommer, det er sol, det er søndag - og arbejdsdagen starter kl. 6.45. Det skal man kun være glad for i disse tider! 🙂 Jeg er jo offentlig ansat - til at holde hjulene i gang også når lagermænd sover! 😉
Kan se, det allerede er gået galt for mig i første kamp - igen! Så nu må jeg jo håbe på ham der, hvis navn jeg ikke tør nævne af frygt for nemesis.
tilføjet af

Fejl i forsvaret

havde vi nemlig tigtig mange af. Det gav Cameroun stolpeskud og friløbere - hvor mange kan jeg ganske enkelt ikke huske. Og havde Jon for pokker da bare udnyttet den ene chance! Nå, men det øger jo bare spændingen til næste kamp!
God søndag!
tilføjet af

hehehe.....

New Zealand gjorde det igen! 🙂🙂🙂
tilføjet af

Men slovakerne er færdige

...
tilføjet af

alt for ringe

så må du da også indrømme at Thomas Sørensen, var en af Cameroun's farligste våben. Han er direkte impliceret i deres 2 største chancer. Bevares han redder også en , meeeeen...
tilføjet af

det er de ganske rigtigt!

Og det generer mine sypigetip. Jeg så ikke kampen, me håber de bedste vandt. 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.