91tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Det er mange år siden at amerikanerne oplevede, at det var utrygt at færdes i de sortes ghetto i Harlem.
Det giver ikke mening at spørge, om det var de sortes skyld - eller om det var de hvide amerikaneres racehads og negative særbehandlings skyld, at det kom så vidt.
Det giver mere mening at spørge, om det var noget, som amerikanerne selv var med til at skabe - uden at placere skylden, men i stedet interessere sig for, hvordan man former en bedre fremtid.
Det ligner jo dagens Danmark en hel del med Dansk Folkeparti som flodhesten med pisken, der har øjnene stift rettet imod fortiden.
tilføjet af

100% assholes

Er det denne flodhest, du snakker om - i så fald er det ikke en pisk, men en kølle han har.
{img]http://3.bp.blogspot.com/_GTDgNBZjB50/SljniLr0hUI/AAAAAAAAASA/ovR5YNgoTjM/s400/dolph.jpg[/img]
tilføjet af

VKO har jo ret

Du er en af dem, der har et kraftigt behov for aktivering.
Ensom og med flasken i hånden er ikke godt.
tilføjet af

Er du der nu igen med dit DF had?

Kom dog ud i solen, find dig en omgangskreds og et job, så du kan komme videre. Det kunne så være at du så blev mindre bitter.
tilføjet af

Hvor opfindsomt

Du er en af dem, der har et kraftigt behov for aktivering.
Ensom og med flasken i hånden er ikke godt.


Du minder mig om dengang en mand ville holde sjov med landsbytosserne ... og han bildte dem ind, at der var udbrudt krig i landet, ... og at muslimerne snart ville komme og erobre deres landsby. De blev selvfølgelig forskrækkede ... og besluttede straks at redde, hvad reddes kunne.
De ville allerførst redde det, som de holdt allermest af ... nemlig deres kirkeklokke, for de holdt meget af de danske værdier.
Efter megen mas og besvær fik de endelig klokken ned fra kirketårnet, men så var de længe uenige ... ... uenige om, hvordan de skulle gemme klokken, så muslimerne ikke kunne finde den. Til sidst blev de enige om at sænke den i havet.
De slæbte klokken ned i en stor båd ... ... og roede laaaangt ud på havet med den og kastede klokken i vandet.
Men da det var gjort, blev de pludselig urolige og spurgte hinanden: "Ja, nu er klokken jo rigtignok godt skjult for muslimerne - men ... ... men hvordan skal vi selv finde den, når muslimerne engang er drevet ud af landet?"
Så rejste den klogeste af dem sig op ... ... og sagde: "Det er da nemt nok! Vi sætter et mærke ved den!" Og i det samme trak han sin kniv op af lommen ... ... og skar et dybt mærke i båden på den side, hvor klokken var blevet kastet ud.
Så rodede de glade hjem .... ... for nu var de da sikre på, at de kunne finde klokken igen.
###
En molbohistorie frit gengivet, og der er ingen grund til, at du skammer dig over at slå de svære ord op.
tilføjet af

Hvor opfindsomt

Du minder mig om dengang en mand ville holde sjov med landsbytosserne ... og han bildte dem ind, at der var udbrudt krig i landet, ... og at muslimerne snart ville komme og erobre deres landsby. De blev selvfølgelig forskrækkede ... og besluttede straks at redde, hvad reddes kunne.
De ville allerførst redde det, som de holdt allermest af ... nemlig deres kirkeklokke, for de holdt meget af de danske værdier.
Efter megen mas og besvær fik de endelig klokken ned fra kirketårnet, men så var de længe uenige ... ... uenige om, hvordan de skulle gemme klokken, så muslimerne ikke kunne finde den. Til sidst blev de enige om at sænke den i havet.
De slæbte klokken ned i en stor båd ... ... og roede laaaangt ud på havet med den og kastede klokken i vandet.
Men da det var gjort, blev de pludselig urolige og spurgte hinanden: "Ja, nu er klokken jo rigtignok godt skjult for muslimerne - men ... ... men hvordan skal vi selv finde den, når muslimerne engang er drevet ud af landet?"
Så rejste den klogeste af dem sig op ... ... og sagde: "Det er da nemt nok! Vi sætter et mærke ved den!" Og i det samme trak han sin kniv op af lommen ... ... og skar et dybt mærke i båden på den side, hvor klokken var blevet kastet ud.
Så rodede de glade hjem .... ... for nu var de da sikre på, at de kunne finde klokken igen.
###
En molbohistorie frit gengivet, og der er ingen grund til, at du skammer dig over at slå de svære ord op.
tilføjet af

Dagens særeste bemærkning

hvad så med dem af din egen politiske overbevisning, dem er det måske synd for?
...og hvis man tror at indvandrerkriminaliteten er DF's skyld, så er man meget uvidende...undskyld mig!
tilføjet af

Skal jeg så finde min indre fugl?

tilføjet af

Du mener altså

hvad så med dem af din egen politiske overbevisning, dem er det måske synd for?
...og hvis man tror at indvandrerkriminaliteten er DF's skyld, så er man meget uvidende...undskyld mig!

... at mobning skaber bedre og sundere mennesker!
Vi har et forskelligt menneskesyn.
tilføjet af

Ja - det er denne flodhest

tilføjet af

Du mener altså

tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

tilføjet af

Eskimo

tilføjet af

Eskimo

[img][/img]
tilføjet af

Eskimo

[img]n1163246992_30027695_1005[/img]
tilføjet af

Eskimo

tilføjet af

Eskimo

[img][/img]
tilføjet af

Velkommen til det 21. århundrede

[img]http://www.l-a-r-s-e-n.dk/Greeland/hus.jpg[/img]
Typisk grønlandsk hus
😉
tilføjet af

Eskimo

[img][/img]
tilføjet af

Velkommen til det 21. århundrede

Det er måske ligefrem dit hus på billedet der, lille Anklager??? 😮 😉
tilføjet af

Den kan enhver lave,

[img]472478988_950f49fa6d[/img]
tilføjet af

Velkommen til det 21. århundrede

[img][/img]
tilføjet af

Velkommen til det 21. århundrede

tilføjet af

Velkommen til det 21. århundrede

[img]http://www.visse-vasse.dk/madklubben/opskrifter/vildsvin.jpg[/img]
Men jeg er heldigvis mig SELV!
tilføjet af

aktivering ?????????

Du er en af dem, der har et kraftigt behov for aktivering.
Ensom og med flasken i hånden er ikke godt.

Aktivering ?. Det kan kun være på et beskyttet værksted. Længere rækker hans evner ikke. Anklageren skriver indlæg der intet har med virkeligheden at gøre. Kort og godt, en sølle lystløgner er denne mentalt svage person.
tilføjet af

hus ???????

Det er måske ligefrem dit hus på billedet der, lille Anklager??? 😮 😉

Det er anklagerens arbejdeplads der vises billede af. Et beskyttet værksted.
tilføjet af

Du er patetisk anklager

Dit ynkelige had mod DF er skabt af et eller andet. Og det ved du også godt selv. Som jeg skrev et andet sted har jeg det med dig som med en skabsbøsse der hele tiden skal fremstille sig selv som hetro for at skjule sandheden. Bag facaden ved du godt Pia har fat i noget mere konkret end Helle Thoring von Løgnhals. Du er et pjok din lille gnom.
tilføjet af

Velkommen til det 21. århundrede

[img]http://www.l-a-r-s-e-n.dk/Greeland/hus.jpg[/img]
Typisk grønlandsk hus
😉

Hej Anklager. Jeg håber dit hus en dag tvangseksproperieres af grønlænderne. For det kan du jo ikke se noget problem i vel? Når det er OK en familie i Hillerød smides ud , så er det vel også i orden når det går ud over dig? Ikke lille pjok?
PS: ved du hvad forskel der er på dig og en lorteble?
den er også svær.
Men lortebleen har været ren på et tidspunkt.
tilføjet af

Jeg vil ikke vise mit eget hus

Jeg foretrækker den anonymitet, der er her i debatten.
Leg er flere gange blevet truet af DF'ere, især af ham Mortensen - og det er ikke fordi jeg er bange for dem, men jeg vil hellere fiske og gå på jagt i fred.
I dag er det dog dårligt vejr igen, som der har været meget af dette forår. Det blæser stygt, og det har sneet - og det ligner jo ikke noget her i juni måned.
tilføjet af

Alle DF vælgere er vrag

Du er en af dem, der har et kraftigt behov for aktivering.
Ensom og med flasken i hånden er ikke godt.

Derfor jagter DF alle sociale goder så de kan uddø disse vrag og landsbytosser- så de kan få bankdirektører som støtter
tilføjet af

Pjokket, som at have et panikrum?

Dit ynkelige had mod DF er skabt af et eller andet. Og det ved du også godt selv. Som jeg skrev et andet sted har jeg det med dig som med en skabsbøsse der hele tiden skal fremstille sig selv som hetro for at skjule sandheden. Bag facaden ved du godt Pia har fat i noget mere konkret end Helle Thoring von Løgnhals. Du er et pjok din lille gnom.

Jeg hader ikke nogen - det overlader jeg til Dansk Hadeparti.
Jeg er enig med DF i, at der er problemer med at få de forskellige kulturer til at fungere sammen - og at vi skal være mere tilbageholdende med at få flere ind i landet lige nu - men jeg er ikke enig i, at de fremmede skal mobbes.
Jeg synes, at det fortæller alt om DF, at antallet af nytilkommende indvandrere ikke er blevet mindre under VKO (56.000 flere indvandrere fra ikke-vestlige siden 2001) - men det lyder alligevel, som om DF gør en hel masse ved sagen.
Det gør DF på sin vis også, men det består IKKE i, at vi har fået færre nye indvandrere fra ikke vestlige lande til Danmark under VKO.
DF arbejder på at lægge dem der allerede er kommet for had, og at ødelægge deres liv så meget som muligt - så vi i ekspresfart kan få kvarterer til at ligne Harlem.
Det er det sidste, jeg ikke kan lide.
tilføjet af

kom nu med nogle links

[quote="kong volmer" post=2385140]Dit ynkelige had mod DF er skabt af et eller andet. Og det ved du også godt selv. Som jeg skrev et andet sted har jeg det med dig som med en skabsbøsse der hele tiden skal fremstille sig selv som hetro for at skjule sandheden. Bag facaden ved du godt Pia har fat i noget mere konkret end Helle Thoring von Løgnhals. Du er et pjok din lille gnom.[/quote]
Jeg hader ikke nogen - det overlader jeg til Dansk Hadeparti.
Jeg er enig med DF i, at der er problemer med at få de forskellige kulturer til at fungere sammen - og at vi skal være mere tilbageholdende med at få flere ind i landet lige nu - men jeg er ikke enig i, at de fremmede skal mobbes.
Jeg synes, at det fortæller alt om DF, at antallet af nytilkommende indvandrere ikke er blevet mindre under VKO (56.000 flere indvandrere fra ikke-vestlige siden 2001) - men det lyder alligevel, som om DF gør en hel masse ved sagen.
Det gør DF på sin vis også, men det består IKKE i, at vi har fået færre nye indvandrere fra ikke vestlige lande til Danmark under VKO.
DF arbejder på at lægge dem der allerede er kommet for had, og at ødelægge deres liv så meget som muligt - så vi i ekspresfart kan få kvarterer til at ligne Harlem.
Det er det sidste, jeg ikke kan lide.

Der kan vise at der er hold i det du skriver.
tilføjet af

Så vil jeg skrive historier

En varm sommerdag var landsbytosserne kommet i en slem forlegenhed. De havde slået sig ned på en mark, solen skinnede, fuglene sang, og landets sidste stork fangede frøer i et vandhul i nærheden - for landsbytosserne var ikke meget for et bekæmpe forureningen.
De havde sludret hyggeligt om de andre landsbytosser i landsbyen, og sad i en rundkreds med benene indad. Men da de skulle rejse sig op igen, kunne de ikke hitte rede i deres ben.
Så blev de siddende lis'så stille i græsset, for de troede ikke, at de kunne rejse sig op, før enhver havde fundet sine egne ben.
Heldigvis kom der en "rød" forbi, som de kunne bede om hjælp. "Hvad er der i vejen?", spurgte han. "Vi kan ikke finde vores egne ben?" - "Jamen dog, jamen dog!"
Først viste den "røde" hver mand hvilke ben, der var hans, og ville have ham til at trække dem til sig. - og rejse sig op. Men det gik ikke!
Da det ikke nyttede noget, fandt den "røde" på noget andet. Han tog sin stok - og gav den første et ordentligt rap over benene.
Landsbytossen skreg, fløj op .... og løftede prøvende først det ene og så det andet ben. Den "røde" gav nu den næste landsbytosse et rap, og den næste, og den næste....
Det kan nok være de kom op i en fart!!
tilføjet af

Det har jeg gjort før

I 2010 var der 250.000 indvandrere fra ikke vestlige lande i Danmark.
De første kom ca. 1970, så det giver et gennemsnit på 6250 indvandrede fra ikke vestlige lande om året i hele perioden fra 1970-2010.
Under VKO er der fra 2001 til 2009 indvandret 56.000 fra ikke vestlige lande - så det giver et gennemsnit på 7000 nye indvandrede fra ikke vestlige lande om året i denne periode.
Du kan kontrollere tallene her.
http://www.nyidanmark.dk/da-dk/nyheder/ugens_tal/2010/september/flere_indvandrere_fra_vestlige_lande_kommer_til_danmark.htm
tilføjet af

Jeg har min tjenestebolig - ellers tak

Jeg blev ansat under det gamle hjemmestyre, og i min ansættelseskontrakt står der, at jeg har ret til en tjenestebolig og ret til hjemtransport og flytning af bohave, når jeg fratræder min stilling.
Hvis det går helt galt, kan jeg derfor altid komme tilbage og nasse på gode gamle Danmark - og jeg har jo betalt skat et helt liv, så det er velfortjent.
🙂
tilføjet af

Jeg har min tjenestebolig - ellers tak

Jeg blev ansat under det gamle hjemmestyre, og i min ansættelseskontrakt står der, at jeg har ret til en tjenestebolig og ret til hjemtransport og flytning af bohave, når jeg fratræder min stilling.
Hvis det går helt galt, kan jeg derfor altid komme tilbage og nasse på gode gamle Danmark - og jeg har jo betalt skat et helt liv, så det er velfortjent.
🙂

Kære Alle:
Anklageren er en led socialdemokratisk provokatør. Lad ham udstille sin uforskammethed og boycot hans lorteindlæg. Ikke lortebleen som han minder om ,men hans lorteindlæg.
tilføjet af

Du er bare sur over, at du ikke kan klare dig

Det er da dig selv, der er et pjok.
😉
tilføjet af

Landsbytosserne til regneprøve

En gang blev landsbytossernes regnekunst sat på en hård prøve. De skulle nemlig tælle efter, hvor mange de var.
De vidste, at de var syv, da de gik hjemmefra, men ingen af dem - lige meget hvem, der talte - kunne få mere end seks ud af det. Den, der talte, glemte hele tiden sig selv - 1 2 3 4 5 6.
Da de havde spekuleret længe over det ... og ikke kunne få mere end seks ud af det, men heller ikke savnede nogen ... ... så bad de en "rød", der kom forbi på vejen, om hjælp.
Han viste dem en stor, blød kokasse ... ... og sagde til dem, at de skulle lægge sig i en kreds omkring kokassen ... og stikke næserne ned i den - og bagefter tælle hullerne.
Og det gjorde de - - og nu kunne de alle sammen tælle, at der var syv huller.
tilføjet af

De ægte landsbytosser

En gang blev landsbytossernes regnekunst sat på en hård prøve. De skulle nemlig tælle efter, hvor mange de var.
De vidste, at de var syv, da de gik hjemmefra, men ingen af dem - lige meget hvem, der talte - kunne få mere end seks ud af det. Den, der talte, glemte hele tiden sig selv - 1 2 3 4 5 6.
Da de havde spekuleret længe over det ... og ikke kunne få mere end seks ud af det, men heller ikke savnede nogen ... ... så bad de en "rød", der kom forbi på vejen, om hjælp.
Han viste dem en stor, blød kokasse ... ... og sagde til dem, at de skulle lægge sig i en kreds omkring kokassen ... og stikke næserne ned i den - og bagefter tælle hullerne.
Og det gjorde de - - og nu kunne de alle sammen tælle, at der var syv huller.

Er dem der vil have Helle Thorning som kommende statsminister. Helle er egoist til fingerspidserne, en ægte asocial pamper der kun tænker på at rage til sig. Gid der vil komme flere sandheder frem så vi bliver fri for dette utroværdige menneske. Jeg stemmer ikke socialdemokratisk så længe at denne lystløgner er formand. al & lex
tilføjet af

Komiske Ali ville ikke kunne skrive det bedre..

Meen det kunne jo også have været en [color=blue]BLÅ[/color] der kom forbi... 7 [color=red]røde[/color].. 😃 😃
tilføjet af

Du er en dompape,eller en beostær.

Så det behøves ikke.
tilføjet af

Hun blev valgt på kongressen

Jeg holdt selv på Frank Jensen, men i modsætning til DF, er Socialdemokratiet demokratisk opbygget med kampvalg ved valget af de to sidste formænd, så det må vi lære at leve med.
Jobmarkedet er gået i baglås.
Vi har lige fået nye choktal om, at væksten har været negativ i to kvartaler i træk, imens det går godt i nabolandene.
I dag hører vi så om undersøgelsen, som Arbejdsmarkedsstyrelsen har lavet sammen med Rambøll Management, der omfatter 14.060 virksomheder og dermed dækker næsten halvdelen af landets samlede beskæftigelse - Jyllandsposten mener i dag, at undersøgelse tyder på et fortsat iltfattigt arbejdsmarked uden udsigt til at der kommer flere i job foreløbig.
Mens landet vælter i problemer, som VKO helst vil glemme, så skal vi tale om Helles bil.
tilføjet af

Helles bil og????

Jeg holdt selv på Frank Jensen, men i modsætning til DF, er Socialdemokratiet demokratisk opbygget med kampvalg ved valget af de to sidste formænd, så det må vi lære at leve med.
Jobmarkedet er gået i baglås.
Vi har lige fået nye choktal om, at væksten har været negativ i to kvartaler i træk, imens det går godt i nabolandene.
I dag hører vi så om undersøgelsen, som Arbejdsmarkedsstyrelsen har lavet sammen med Rambøll Management, der omfatter 14.060 virksomheder og dermed dækker næsten halvdelen af landets samlede beskæftigelse - Jyllandsposten mener i dag, at undersøgelse tyder på et fortsat iltfattigt arbejdsmarked uden udsigt til at der kommer flere i job foreløbig.
Mens landet vælter i problemer, som VKO helst vil glemme, så skal vi tale om Helles bil.

Det er ikke kun Helles bil.

http//:ekstrabladet.dk/nationen/article1563884.ece
tilføjet af

Skandaler er der nok af

[quote="anklageren" post=2385216]Jeg holdt selv på Frank Jensen, men i modsætning til DF, er Socialdemokratiet demokratisk opbygget med kampvalg ved valget af de to sidste formænd, så det må vi lære at leve med.
Jobmarkedet er gået i baglås.
Vi har lige fået nye choktal om, at væksten har været negativ i to kvartaler i træk, imens det går godt i nabolandene.
I dag hører vi så om undersøgelsen, som Arbejdsmarkedsstyrelsen har lavet sammen med Rambøll Management, der omfatter 14.060 virksomheder og dermed dækker næsten halvdelen af landets samlede beskæftigelse - Jyllandsposten mener i dag, at undersøgelse tyder på et fortsat iltfattigt arbejdsmarked uden udsigt til at der kommer flere i job foreløbig.
Mens landet vælter i problemer, som VKO helst vil glemme, så skal vi tale om Helles bil.[/quote]
Det er ikke kun Helles bil.

http//:ekstrabladet.dk/nationen/article1563884.ece

På et par måneder nåede regeringen disse:
1) Lene Espersens afgang.
2) Bertel Haarder gik amok.
3) Birthe Rønn Hornbechs mikrofon.
4) Søren Gade og jægersoldaterne.
5) Henriette Kjær og hendes mand.
6) Lars Løkkes overbetaling.
7) Helge Sander og kvinderne
http://blog.politiken.dk/mogensen/2011/02/15/er-skandaler-l%C3%B8kkes-st%C3%B8rste-udfordring/
Fadbamsen har i øvrigt personlig slået Helles rekord angående skandaler med flere længder.
Hvad mener du selv, er den største skandale? at overbetale privathospitalerne med 1 milliard - eller at betale tysk moms?
tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

🙂 🙂
Det er mange år siden at amerikanerne oplevede, at det var utrygt at færdes i de sortes ghetto i Harlem.
Det giver ikke mening at spørge, om det var de sortes skyld - eller om det var de hvide amerikaneres racehads og negative særbehandlings skyld, at det kom så vidt.
Det giver mere mening at spørge, om det var noget, som amerikanerne selv var med til at skabe - uden at placere skylden, men i stedet interessere sig for, hvordan man former en bedre fremtid.
Det ligner jo dagens Danmark en hel del med Dansk Folkeparti som flodhesten med pisken, der har øjnene stift rettet imod fortiden.
tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Nu kan jeg ikke finde ud af hvordan alt virker her på solen hvor alt er blevet fint, men jeg prøver
.
Sjældent kan jeg bare nøjes med at skrive ENIG.
Det gør jeg nu. 🙂
Nick
tilføjet af

Det har jeg da en løsning på

Det kunne jo være at Canadian Airline havde en enkelt billet til dig..Enten til Holland eller Canada.. 😉 😃
tilføjet af

Nu er der jo patienter der har haft gavn af

privathospitalerne, hvem ud over Schmidt og unger der skal køres til privatskole har gavn af hendes Fiat?
tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Du glemer bare at amerikanerne selv slæbte negerne til deres land som slaver! dem du sammenligner med her i landet, er padlet frivilligt hertil i frugtkasser for at kræve ind!........... der er en vis forskel, så din sammenligning dur ikke!
tilføjet af

Fadbamser koster ikke milliarder

Når du ikke kan forstå forskellen i proportioner på de to skandaler, så må jeg ned på niveauet.
Hvem - udover Løkke har haft gavn af hans druk på skatteydernes regning, og hans fusk med bilagene?
tilføjet af

God morgen et primitivt og naivt syn du har.

Vi lever altså i det 3. årtusinde, hvis du ikke er kommet ud af middelalderen.
tilføjet af

Hvor længe har du gået i skole?

Vi lever altså i det 3. årtusinde, hvis du ikke er kommet ud af middelalderen.

DF'ere tror altid de er så specielle - at situationen i Danmark er meget speciel - og så er det bare dusinvarer.
I år 70 før Kristus anførte Spartacus et slaveoprør mod Rom, hvor en flok gladiatorer flygter fra en gladiatorskole i Capua. Til sidst bliv opgaven med at nedkæmpe oprøret overladt Crassus. De overlevende slaver korsfæstes langs Via Appia.
Allerede på gymnasiet lærer man om, at visse ting ikke er tidstypiske, og at kultiverede mennesker i den vestlige kultur netop lærer om romersk historie, fordi det ligger lige for at drage paralleller til vor tid,
Med den kultur, som du er en del af, burde du altså vide, at den slags samfundsproblemer på ingen måde er modefænomener - og at det ligger lige for at lære af andre nationer og af historien.
tilføjet af

Der er ikke e i dompap

Skriver du i en ansøgning om nyt job, hvilken fugl du er?
Blå stue må have pip i kasketten, med den sære mani med at borgerne inderst inde er fugle.
tilføjet af

Du er da selv en fugl

Med alt det papagøjesnak 24/7-365.
tilføjet af

Ja - goddaw do

Det var jo det, han skrev. Hvor stor forskel er der på det en papegøje siger - og det en beostær siger, men den falder måske i ti-ører?
Kender du den her: To landsbyidioter er ved at bygge et hus. Den ene slr et søm i, og så tager han et søm til og kaster sømmet væk. Det gentager sig nogen gange.
Så siger den anden landsbytosse: "Hvorfor kaster du sømmene væk!
"Joe - hovedet på sømmene vender den forkerte vej!"
"Er du rigtig klog, de skal jo bruges på den anden side af huset".
tilføjet af

Nok snak om de stakkel negere,

tilføjet af

Nok snak om de stakkel negere,

http://seeingredaz.files.com/2011/05/geronimo.jpg
Jeg kan ikke se geronimo, men kan Upload, Store, Send & Share Files. Free.
tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Det er mange år siden at amerikanerne oplevede, at det var utrygt at færdes i de sortes ghetto i Harlem.
Det giver ikke mening at spørge, om det var de sortes skyld - eller om det var de hvide amerikaneres racehads og negative særbehandlings skyld, at det kom så vidt.
Det giver mere mening at spørge, om det var noget, som amerikanerne selv var med til at skabe - uden at placere skylden, men i stedet interessere sig for, hvordan man former en bedre fremtid.
Det ligner jo dagens Danmark en hel del med Dansk Folkeparti som flodhesten med pisken, der har øjnene stift rettet imod fortiden.

Fra Politiken, 20. marts 1981 – Byer til indvandrere
“Regeringen overvejer at give tilflyttere egne byer, således at man f.eks. får en tyrkisk bydel med bestemmelse om, at der kun må bo 10 procent danskere.
Det er boligminister Erling Olsen, som fremsætter tanken om indvandrerbyer. Han forstiller sig at indvandrerne bygger efter deres hjemlands byggestil, således at bybilledet kan få et tilskud af fremmed kultur og byggeskik.
Boligministeren har fremsat regeringens nytænkning på et møde i Videnskabernes Selskab i forbindelse med de praktiserende arkitekters årsmøde.
Erling Olsen, gør opmærksom på, at regeringen ikke længere kan overse de store samværsproblemer som opstår efterhånden som boligområder bliver invaderet af indvandrere. Han mener den eneste løsning vil være at skabe indvandrerbyer, hvor der aldrig må bo mere end ti procent danskere. Ideen er fremsat i forbindelse med en debat om de kommende års byfornyelsespolitik.”
tilføjet af

Nok snak om de stakkel negere,

tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Fra Politiken, 20. marts 1981 – Byer til indvandrere
“Regeringen overvejer at give tilflyttere egne byer, således at man f.eks. får en tyrkisk bydel med bestemmelse om, at der kun må bo 10 procent danskere.

Daværende boligminister Erling Olsen var socialdemokrat, så forslaget kommer vel ikke bag på nogen.
Det er da stadig en mulighed at lave disse byer, dog med den tilpasning til vore tider at der skal være betonmure og pigtråd omkring.
Vil der bo danskere derinde bliver det på eget ansvar.
tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Det er mange år siden at amerikanerne oplevede, at det var utrygt at færdes i de sortes ghetto i Harlem.
Det giver ikke mening at spørge, om det var de sortes skyld - eller om det var de hvide amerikaneres racehads og negative særbehandlings skyld, at det kom så vidt.
Det giver mere mening at spørge, om det var noget, som amerikanerne selv var med til at skabe - uden at placere skylden, men i stedet interessere sig for, hvordan man former en bedre fremtid.
Det ligner jo dagens Danmark en hel del med Dansk Folkeparti som flodhesten med pisken, der har øjnene stift rettet imod fortiden.

Kender i den om Onkel Toms Hytte hvor de hvide rige amerikaner opretttet sort slavearbej
de der siden blev indført i vesten der kom til eu medlemslande & de nordiske lande & dk.
Hvad med få stoppet alt slavearbejde i Danmark & arbejde for ligeværdighed dansker & fre
med arbejder & flykning & indvandrer da alle skal tjene til livets opretholdelse i >dk<.
Hvad med alle de svage fant sammen imod de stærke der styrer alle dem de skræmmer gennem
aviser radio tv købe deres produkter hvad med stoppe det køb og købe fra mindre købmand.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

Mobning?

Den må du lige udspecificere.
Men muslimer er hårde og de skal håndteres med en vis fasthed, ellers pisser de dig op ad ryggen.
Skal vi ikke bare konstatere at sådan som Nyrup og Jelved gjorde det i 90'erne det var lige til at lukke op og skide i. Man var så korrekt i sin omtale af problemet som slet ikke måtte hedde sig et problem, kun et lille bitte mikro ubetydeligt emne som Jelved formulerede det...dog ikke mindre ubetydeligt end at hun blev fyret for det af vælgerne.
Konstateringen er helt konkret at det går rent ud sagt ad helvede til med at integrere muslimer. Det er ligesom at integrere en flok jehovas vidner i en ølejr. Demokrati og frisind ligger de skrækkeligt strengt troende og sygeligt gudsfrygtige muslimer ærkefjernt. Dertil kommer deres herrefolksmentalitet der bestemt heller ikke fremmer processen.
De eneste der tør sige tingene som de er, er DF...så kommer V, K, S og selv SF halsende bagefter få år efter og mener og siger nøjagtigt det samme.
Så den eneste trøst hvis hende med den leasede bil skulle gå hen og vinde valget er at hun og Fri-Villy Søvndal vil fortsætte den strenge udlændingepolitik som alle idag kan se er nødvendig, men som DF fik ihh så megen skældud af politisk korrekte Nyrup og politisk korrekte Jelved og Vestager for.
tilføjet af

Der er tale om 645 kr din idiot

Jeg kan godt forstå du er nødt at sidder her og lyve hele døgnet.
Dit ikon har ikke en skid at byde på, og så må bidraget jo blive røgslør,uanset hvor meget du taler dig varm.
Gør lidt mere ud af at folk finder ud af de skal vente i årevis igen med skatteålen og hende slimede medeløber.
FOr du ved vel godt hvad fjernelse af behandlingsgarantien betyder?
*
tilføjet af

Pia K står med adresse på folketingets hjemmeside

Skatteålen bor på Christiansborg, hvem er pjok.[:X]
At Kuhlausgave 40. 2100 kbh Ø er kommet til offentlighedens kendskab er kun på grund af familiens skatteplat.
tilføjet af

Læg lorten på rette hylde

Ålborg kommune er har rødt styre.
Placer ansvaret hos Nicolaj Wammen hvor det hører hjemme.
Og hold så op med at udstille din uvidenhed her, du er ynkelig.
tilføjet af

Blå stue er sure og ubehøvlede

Prøv at lægge mærke til hvor venlige og imødekommende mennesker, der er i rød stue - i modsætning til de sure, ubehøvlede mennesker i blå stue. Jeg ved ikke - om det specielt er hidsige mennesker, der stemmer på VKO - eller man bliver hidsig af at være der.
Min mormor ville have sagt, at de skulle have deres mund vasket i grøn sæbe.
Det gælder også blandt politikerne, hvor blå stues politikere bliver meget - meget hidsige, hvis en journalist spørger dem om noget, som ikke er aftalt med deres spindoktor på forhånd.
tilføjet af

formanden

Prøv at lægge mærke til hvor venlige og imødekommende mennesker, der er i rød stue - i modsætning til de sure, ubehøvlede mennesker i blå stue. Jeg ved ikke - om det specielt er hidsige mennesker, der stemmer på VKO - eller man bliver hidsig af at være der.
Min mormor ville have sagt, at de skulle have deres mund vasket i grøn sæbe.
Det gælder også blandt politikerne, hvor blå stues politikere bliver meget - meget hidsige, hvis en journalist spørger dem om noget, som ikke er aftalt med deres spindoktor på forhånd.


Så blev formanden for landsbytosserne igen grebet i en af hendes efterhånden mange løgne. Helle bliver mere og mere løgnagtig.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1565508.ece
tilføjet af

LOL, din undskyldning må vist være

du antageligt befinder dig på Grønland.Ellers må forklaringen være dårlig begavelse.
i er venlige så længe i kan suge på arbejdssomme mennesker, ellers ligger i på niveau med arabere og østeuropæer [:X]
tilføjet af

Undskyldning for hvad???

Du er sær.
tilføjet af

Og det mener du du kan???

Betalt bolig og job AF STATEN(Danske skatteborgere). 😃
Du er sgu da bare en bistandsklient med forhøjede tillæg. [:X]
tilføjet af

Nu forklare jeg det langsom, så du kan følge med

Prøv at følge linjen så du ser hvilket indlæg mit indlæg er koblet på.
Meld tilbage hvis det stadig er for indviklet til dit.
tilføjet af

Du går godt nok i små sko

[quote="anklageren" post=2385560]Prøv at lægge mærke til hvor venlige og imødekommende mennesker, der er i rød stue - i modsætning til de sure, ubehøvlede mennesker i blå stue. Jeg ved ikke - om det specielt er hidsige mennesker, der stemmer på VKO - eller man bliver hidsig af at være der.
Min mormor ville have sagt, at de skulle have deres mund vasket i grøn sæbe.
Det gælder også blandt politikerne, hvor blå stues politikere bliver meget - meget hidsige, hvis en journalist spørger dem om noget, som ikke er aftalt med deres spindoktor på forhånd.[/quote]

Så blev formanden for landsbytosserne igen grebet i en af hendes efterhånden mange løgne. Helle bliver mere og mere løgnagtig.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1565508.ece

Jeg synes ikke engang at Fadbamsens mange drukture på skatteydernes regning er særlig slemt, selvom han har løjet skriftligt med bilagene, bl.a. ved at kalde sig selv for Jensen, men Helles bil er da endnu mere bagatelagtig.
Pia Kjærsgaard har været næstformand i Skattenægterpartiet sammen med Kristian Thulesen Dahl, Poul Nødgaard og Ole Donner, som kaldte skatteunddragere for frihedskæmpere - så i det lys er Helle faktisk en helt. 😃
tilføjet af

Det er for indviklet

Prøv at følge linjen så du ser hvilket indlæg mit indlæg er koblet på.
Meld tilbage hvis det stadig er for indviklet til dit.

Din tankegang er for indviklet, og jeg ved fra tidligere, at du er en alternativ begavelse - og du hygger dig vældigt rundt omkring i krogene i din hjerne.
Hyg du bare videre.
tilføjet af

Det er højst indirekte

Jeg er ikke lønnet af staten, men af en kommune på Grønland.
Jeg laver fra tid til anden noget IT-arbejde for det private erhvervsliv, og nu begynder jeg også at sælge af min fangst, så der er også lidt fri initiativ i det.
Den danske stat betaler selvfølgelig lidt tilskud til Grønland - ellers var det aldrig gået.
Tak for venligheden 🙂
tilføjet af

Grønland er totalt økonomisk afhængig af DK

Ikke en gang deres syge eller kriminelle borger er de i stand til at tage hånd om.
Dybt sindsygt at blive ved med at poste 67,000 i hvergrønlænder.
tilføjet af

Ha ha ha ha

tilføjet af

Der er tale om 645 kr din idiot

Jeg kan godt forstå du er nødt at sidder her og lyve hele døgnet.
Dit ikon har ikke en skid at byde på, og så må bidraget jo blive røgslør,uanset hvor meget du taler dig varm.
Gør lidt mere ud af at folk finder ud af de skal vente i årevis igen med skatteålen og hende slimede medeløber.
FOr du ved vel godt hvad fjernelse af behandlingsgarantien betyder?
*

Jeg har tidligere sagt er blokket offentlig dansk aviser og medie og privat fordi jeg
fortalte sandheder om danskere generelt de ligner dig og redaktioner i avis radio tv.
Du skriver lige som redaktion i avis radio tv mod bedre viden du er uvidende om alt i
sol debat du har ikke indsigt forståelse bevisthed hvordan alt praktisk fungere i dk.
Du og andre kan ikke sætte jer i min situation der har oplevet det barske liv livets
hårde skole og uttallig livsudfodringer jeg har fulgt op og afsløret de stærke på fo
Jeg siger mere end dig og alle anonym bruger debattør tilsammen i sol og giver meget
mere end du og dine landsmænd ikke kan presentere noget oprigtigt under al sol tråde
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

LOL, din undskyldning må vist være

du antageligt befinder dig på Grønland.Ellers må forklaringen være dårlig begavelse.
i er venlige så længe i kan suge på arbejdssomme mennesker, ellers ligger i på niveau med arabere og østeuropæer [:X]

Jeg har aldrig skrevet ud fra mit eget navn i venstre side som anonym & fler andre gør
i en psykopatisk tilstand han & andre misbruger mit navn i sol det er dokumentfals der kunne give solredaktion anmeldelse politi & retsag på nakken & et erstatningskrav i dk
Jeg befinde mig i Torshavn/Færøerne & ser alt udefra & løbe ind i de dårlig fungerende
debat & kommunikations systemer i sol & aviser & medie de har fra Eniro Danmark jeg i
email har klaget hvor de kræver mig ulønnet løse de problemer de har skabt mig i debat
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

Dansk Folkeparti

[quote]Fra Politiken, 20. marts 1981 – Byer til indvandrere
“Regeringen overvejer at give tilflyttere egne byer, således at man f.eks. får en tyrkisk bydel med bestemmelse om, at der kun må bo 10 procent danskere.[/quote]
Daværende boligminister Erling Olsen var socialdemokrat, så forslaget kommer vel ikke bag på nogen.
Det er da stadig en mulighed at lave disse byer, dog med den tilpasning til vore tider at der skal være betonmure og pigtråd omkring.
Vil der bo danskere derinde bliver det på eget ansvar.

Nu har Dansk Folkeparti haft ti år til at gøre det bedre, men det er ikke sket.
Jeg har flere gange påvist, at vi har fået lige så mange nye indvandrere fra ikke vestlige lande under VKO, som vi fik før VKO kom til.
Er indvandrerkriminaliteten forbedret under VKO?
Det eneste der er blevet bedre er integrationen på arbejdsmarkedet, men det er tvivlsomt, om VKO har æren for det.
tilføjet af

Grønland er totalt økonomisk afhængig af DK

Ikke en gang deres syge eller kriminelle borger er de i stand til at tage hånd om.
Dybt sindsygt at blive ved med at poste 67,000 i hvergrønlænder.

Du er lige så fejlinfo om Grønland & Færøerne som dansker genereelt er de kender ikke
de faktiske forhold danskere har ikke betalt noget til Færøerne & Grønland men Nato.
Danmark dansker leve på bedrag & snyd & løgn & latin fra korrupt dansk dagpresse & med
ie de manipulere offentlig mening & fremme propaganda i nyhet & debat & underholdning.
Det er rigtigt i anonym i sol & avis & medie debatt er syge & kriminelle oppe i hoved
ego & matrialistisk & racistisk det eneste jeg gør er skrive roma imod i al sol tråde.
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
tilføjet af

De overlevende indianere blev alle deporteret

http://video.google.com/videoplay?docid=6736846601041698993#

Indianernes historie er meget sørgelig, og de blev behandlet tilsvarende som Stalin behandlede borgerne i Sovjet - eller værre.
tilføjet af

Her i Danmark har solen skinnet

25 grader hvor jeg bor og sol fra en skyfri himmel. Nu er der mørkt, men stadig lunt.
Hvordan er der på Grønland?
tilføjet af

Faktisk burde hele Nordamerika være dansk

det er os der opdagede den.
tilføjet af

Koldt

Det har været koldere end normalt i to måneder, og temperaturen er omkring frysepunktet.
Al sneen er ikke engang smeltet endnu, så jeg er lidt misundelig.
tilføjet af

Det er I da heller ikke i Danmark

Her i Grønland skyder vi ikke hinanden i gaderne, selvom de fleste har våben, og danskerne bliver lagt i kisten langt før end borgerne i andre OECD-lande - fordi sygehusvæsenet ikke er lige så godt i Danmark. En Japaner lever 5 år længere end en dansker.
tilføjet af

DF lever i det samfund, som de har fortjent

Her i Grønland skyder vi ikke hinanden i gaderne

Næh, grønlænderne er alt for fulde til at skyde, borset fra de udsteder der er tørlagt af myndighederne.
tilføjet af

Det er I da heller ikke i Danmark

En japaner lever længere..??
Hvor meget længere lever en eskimo så. 😮 ??
tilføjet af

Det er I da heller ikke i Danmark

tilføjet af

Alle kan ellers købe patroner i kiosken

Brugsen er dog holdt op med at sælge patroner.
Man skal ikke have våbentilladelse til almindelige jagtgeværer og jagtrifler - og jeg tror heller ikke, man skal til pistoler, men det er jeg ikke sikker på.
Man kan købe nogen meget store kalibre til at skyde hvidhvaler med uden tilladelse, men man skal have en kvote.
tilføjet af

Grønland er totalt økonomisk afhængig af DK

[quote="Anonym" post=2385637]Ikke en gang deres syge eller kriminelle borger er de i stand til at tage hånd om.
Dybt sindsygt at blved mive ed at poste 67,000 i hvergrønlænde
Danmark er økonomisk afhængigt af Færøerne og Grønland i vores samhandel det forstår dans
kere ikke alle dem jeg har i kommentar hvor ingen er hjemme i øveste etage i sol debatten
Det er sindsygt misbruge mit navn hvat anonym med fler gør i sol tråde de skader mit navn
tænk man ikke får kontagt med sindsyg personer alle der ikke bruger egen indentitet i sol
v.h.Hans Birgir Hansen
Torshavn/ Færøerne
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.