Hej
Jeg har et lille problem med Excel regneark. Jeg har skulle skrive noget ind i Excel, faktisk rigtig mange sider - Da jeg så skulle printe dem ud, fyldte hver enkelt side på skærmen 2 sider på udskrevet papir! Det kommer jo til at fylde en del. Jeg kan se at det burde kunne være på en enkelt side. Er der nogen der kan hjælpe? Evt. om man kan markere på siden, så den får alt med. Jeg er ikke vant til Excel.
tilføjet af Exellerer gerne
Udskriftsvisning
Problemet kan f.eks. være, hvis du udskriver fra en anden PC som er tilsluttet en helt anden printer end den pc, som du redigerede dokumentet i.
Løsningen er at afprøve sidevisning
tilføjet af zahll
Hej
Hej
Jeg har skrevet på 2 forskellige computere - Jeg sendte filerne til en anden computer, hvor jeg skrev færdig på, og derefter udskrev. Men den gjorde det ved alle siderne. Har set et andet ark, jeg fik fra en person, at der ligesom yderst til højre på hendes side, var en stiblet linie. Har det noget at skulle have sagt?
tilføjet af SBJ
Udskriftasområde
Hej
Med udgangspunkt i Excel 2007 (jeg ved ikke lige hvilken version du har).
Vælg menuen Sidelayout og dernæst kan du prøve dig lidt frem med 'udskriftsområde' funktionen, sidestørrelse (margin) og vælge om papiret er stående eller liggende.
prøv dig lidt frem med Vis Udskrift inden du spilder mere papir.
tilføjet af zahll
Tak
Tak
Det vil jeg prøve, når jeg kommer på arbejde igen:-) Håber det hjælper
tilføjet af Revisor
prøv
Prøv at vælge vis udskrift, derefter sideopsætning.
Under skalering står der formentlig "juster til 100%". Vælg istedet markeringen nedenunder og vælg "1 side i højden, 1 side i bredden". Så skulle den være ved at være der.
Går det helt galt vælger du tilbage til 100% i markeringen ovenover. Håber det hjælper...