FØJ FOR TELE2.
Jeg må på det kraftigste advare folk som tænker på at få Tele2 som udbyder.
Jeg er selv gammel kunde af deres "service" både med fastnet og adsl, jeg har tit tænk at få en støre hastighed på nettet og da det rigtige tilbud kom slog jeg til og blev via mail 17/9-2006 blev der mig fortalt jeg vil få min 8192 kbit/s forbindelse inden for 4 uger pris 379 kr. pr. måned, nu 5/6-2007 bliver jeg kontakte af Tele2 der kan oplyse mig jeg højst kan få en 5 kbit/s forbindelse og det til en pris af 579 kr, jeg prøvet at fortælle jeg allerede have tilmeldt mig til en pris af 379 kr men vedkommende var ikke til at få lydhør hos, det skal lige siges jeg blev kontaket d. 24/2-2007 hvor de fortalte de højst kunne give mig en 5 kbit/s forbindelse til 379 kr, jeg oplyste ham om jeg vil kigge på deres site når mit net igen virker.
Jeg kan jeg oplyse vor fastnet og adsl har været ude af drift 14 dage og da jeg kontakte deres kundeservice på min mobil blev jeg bare kastet runde mellem deres adsl/fastnet/kundeservice/suport afdeling i alt ca 1 time mob-tlf på min egen regning efter at blevet stillet om til fastnet afd for anden gang og endnu en gang om i køen (du er nu nr 8) blev det endelige min tur igen og da jeg prøvet at fortælle dem mit problem blev jeg afbrudt med at hun kunne se jeg ikke er tilmeldt dem med mobil-tlf og det var noget jeg var interesseret i, da steg blodtrykket lige en tand og jeg måtte lige fortælle hvad hun kunne gøre med hendes mobil abonnement hvad ikke faldt i god jord og blev endnu en gang stillet om til deres kundeservice som igen kunne stille mig om til deres adsl afd som igen sage at det er fastnet afd jeg skal tale med som igen sage det er deres suport afd o.s.v.
Nu er min tålmodighed brugt op og aldrig skal jeg have Tele2 og til alle i andre der går og tænker at få dem som udbyder kan jeg kun sige GØR DET IKKE.
P.S. Kan desuden oplyse at gennem de 8 år jeg har haft dem som udbyder har der altid været noget galt med deres forbindelse meget sjælden det køre uden problemer, og vi taler om Rødovre altså ikke ude på Lars tyndskid´s mark.
Jeg er selv gammel kunde af deres "service" både med fastnet og adsl, jeg har tit tænk at få en støre hastighed på nettet og da det rigtige tilbud kom slog jeg til og blev via mail 17/9-2006 blev der mig fortalt jeg vil få min 8192 kbit/s forbindelse inden for 4 uger pris 379 kr. pr. måned, nu 5/6-2007 bliver jeg kontakte af Tele2 der kan oplyse mig jeg højst kan få en 5 kbit/s forbindelse og det til en pris af 579 kr, jeg prøvet at fortælle jeg allerede have tilmeldt mig til en pris af 379 kr men vedkommende var ikke til at få lydhør hos, det skal lige siges jeg blev kontaket d. 24/2-2007 hvor de fortalte de højst kunne give mig en 5 kbit/s forbindelse til 379 kr, jeg oplyste ham om jeg vil kigge på deres site når mit net igen virker.
Jeg kan jeg oplyse vor fastnet og adsl har været ude af drift 14 dage og da jeg kontakte deres kundeservice på min mobil blev jeg bare kastet runde mellem deres adsl/fastnet/kundeservice/suport afdeling i alt ca 1 time mob-tlf på min egen regning efter at blevet stillet om til fastnet afd for anden gang og endnu en gang om i køen (du er nu nr 8) blev det endelige min tur igen og da jeg prøvet at fortælle dem mit problem blev jeg afbrudt med at hun kunne se jeg ikke er tilmeldt dem med mobil-tlf og det var noget jeg var interesseret i, da steg blodtrykket lige en tand og jeg måtte lige fortælle hvad hun kunne gøre med hendes mobil abonnement hvad ikke faldt i god jord og blev endnu en gang stillet om til deres kundeservice som igen kunne stille mig om til deres adsl afd som igen sage at det er fastnet afd jeg skal tale med som igen sage det er deres suport afd o.s.v.
Nu er min tålmodighed brugt op og aldrig skal jeg have Tele2 og til alle i andre der går og tænker at få dem som udbyder kan jeg kun sige GØR DET IKKE.
P.S. Kan desuden oplyse at gennem de 8 år jeg har haft dem som udbyder har der altid været noget galt med deres forbindelse meget sjælden det køre uden problemer, og vi taler om Rødovre altså ikke ude på Lars tyndskid´s mark.