13tilføjet af

Hvor er jeg TRÆT af DONG og Tdc

og alle de der firmaer.

TDC bliver konstant ved med at bede mig om, at betale 1000 kr. for en regning på et nummer jeg ikke har haft siden juli. Desuden er der lagt rykkere oven i den regning, som jeg ikke engang har modtaget.
De giver sig ikke og jeg giver mig ikke. Jeg gider ikke betale 1000 kr. for noget som jeg ikke har brugt og som ikke er mit.
DONG bliver ved med at påstå, at de ikke har modtaget mine sidste aflæsninger fra da jeg flyttede. Selvom både jeg og den nye lejer har aflæst og indsendt. Men det er åbenbart ikke nok. De kan stadig ikke registrere det.
What to do?
Jeg synes bare det er alt for tit, at folk render panden mod muren hos sådanne selskaber.
Bliver så træt.
tilføjet af

så må du jo

smutte ind og sove hvis du er så træt
tilføjet af

Forstår dig til fulde

De er nogle rådne tidsrøvere og ikke nok med det, der er vores fritid vi skal bruge på deres registrerings- og regnskabsrod. Som iøvrigt tager mere og mere om sig. Jeg er blevet ekstrem papirsamler af deres idioti. Jeg kan dokumentere alt i 3 eksemplarer og til mindste detalje og er der ikke andre muligheder, så bliver der taget billeder. Det skulle ikke være nødvendigt, men det er det, hvis man ikke vil bruge oseaner af tid på deres sludder. Det tager også tid i første ombæring, men dog ikke nær så meget, som hvis sagerne skal køres til dørs og man ender i by- og fogedret.
- Jeg læste i dag at nu betaler TDC kunder med fastnetforbindelse en krone pr tast de trykker på. Super!!!!
tilføjet af

enig

er helt enig omkring tdc - har skrevet en klage men intet hørt. det er virkelig dårlig service over for kunderne.
tilføjet af

WHAT?

Ej, det gør de da vel ikke? Godt jeg er færdig med dem. Altså når jeg har fået ordnet den her regning.
Det er da helt vildt. Jeg skal aldrig have TDC igen, no way.
Jeg er også begyndt som du, at have papirer og beviser på alt, for det bliver sværere og sværere at begå sig i deres bureaukrati.
Og ja, man bruger simpelthen alt for meget af sin fritid på det. Jeg har nu to gange lavet en "Call back" aftale med TDC, fordi de har sendt regningen videre til dem der kigger på specialsager. Vi har begge gange aftalt et tidsrum de kan ringe indenfor, samt en dag vi begge kan. Men begge gange har de ringet i et helt andet tidsrum og en helt anden dag end vi har aftalt og så bliver de sure på MIG???? WTF.
Eej, jeg er så sur og træt af dem, du tror det ikke.
Jeg er meget tæt på at pudse forbrugerklagenævnet på dem.
Og DONG. Jeg ander ikke hvad jeg skal gøre. Jeg orker ikke at slås med dem også, for de er nognelunde ligeså umulige. Men det er en kamp jeg er NØDT til at tage op, for jeg vil ikke betale for flere regninger som ikke er mine.
HADER bureaukrati.
Er stadig målløs over det med TDC.
tilføjet af

de kører og kører

indtil folk opgiver og betaler - er sikker på mange firmaer tjener gode penge på det trick.
Det dér med bataling pr tast er uhyrligt frækt, jeg er ligså målløs som dig.
Godt man ikke er kunde hos dem.
tilføjet af

YES - det tror jeg virkelig også

Jeg tror også bare folk opgiver og betaler. Men jeg er SÅ stædig med den slags. Jeg bliver hys når de prøver at snyde mig. Nu synes jeg også bare at det nærmest er hvert eneste firma efterhånden. Telenor er det eneste firma der ikke har snydt mig eller plaget mig, så jeg tror bare jeg bliver hos dem.
Jeg glæder mig næsten til at pudse forbrugerklagenævnet på dem. Jeg ved jo godt at de ikke har tænkt sig at gøre noget ved min regning, andet end at lade mig betale den. Og det gør jeg ikke.
Er da også stadig helt paf over det med 1 kr. pr knap man trykker. Hvad bilder de sig ind?🙁

Glæder mig til at blive fri for dem.🙂
tilføjet af

Den dersens krone pr tast....

Kan du ikke lige linke?
Jeg mente at de havde hævet opkaldsafgiften til en krone, og at den falder efter første tastetryk....Forstået på den måde at det kun er een krone...
Men på den anden side, så skal man jo ikke lade sig overraske....
tilføjet af

DONG

Hvis Du har boet til leje er det udlejer der har ansvaret for måleraflæsningen.
Jeg havde ikke problemer med DONG da jeg flyttede i foråret, tværtimod sendte de mig en check idet jeg lige før flytningen havde indbetalt a`conto for de næste 3 måneder.
tilføjet af

Det var det Kbh E gjorde med mig

De ordnede alt med det samme og sendte mig en check med det samme, med det jeg havde betalt for meget. Inger slinger i valsen der overhovedet.
Jeg er måske bare kommet skævt ind i DONGs system. Hvordan man så end kommer det?😮😃
tilføjet af

Hvor er jeg TRÆT af DONG og Tdc

Er også træt af de store selskaber, men der kun ét at gøre: Skift selskab. Der findes massere af alternativer til både TDC og DONG. Men så længe at hovedparten af deres kunder finder sig i at blive "malket" selvom de er utilfredse, så sker der absolut INGEN forandring.
Du kan f.eks. tage et aktivt valg på elmarkedet på få minutter. Meld dig ind i en af sammenslutningerne som er kommet på banen, www.Elrabatten.dk eller www.samenergi.dk, de samler en masse forbrugere som dig og mig og presser selskaberne til bedre vilkår og service 🙂
tilføjet af

Hvor er jeg TRÆT af DONG og Tdc

Gammel tråd, der måske kan hjælpe andre.
Ofte ligger problemet ved den nye lejer. Selv om personen siger at han/hun har aflæst, er det ofte løgn. Ofte gør de det 3-4 uger efter indflytning.
Din fejl opstod da du fraflyttede lejemålet. Der skulle du have meddelt det til DONG.
Indsend kopi af lejekontrakt fra det gamle og nye lejemål, og så er den klaret.

Mega
tilføjet af

Hvor er jeg TRÆT af DONG og Tdc

hmm. desværre for os forbrugere... så er en del af de store.. eller bare foretninger generalt deres stratgier... er bl.a. af gøre det besværligt for kunderne at klage..
det gør de ved at fjerne tlf. nr til klage afd. fra deres breve...
gør det svært at finde på deres hjemmesider...
laver et indviklet system.... af mange ting... bl.a. tryk knap funktioner i tlf.
de bruger betalte... firmaer til at håndtere deres klager... ved .f.eks rep. af ting.... de giver tit en kendelse der er i firmaets interresse..... ( derfor kræv altid at sender du noget ind så få det sendt til f.eks. sony eller htc. hvis det er dem der har lavet dit produkt)
de truer tit med et håndterings gebyr..... bare forat handle det..... ( perverst) osv..
og deres gebyrer generalt..... er dem der skaber en del af deres overskud....
ordet service..... og kunden har ret.... er passé nu handler det om at tjene penge....
desværre....
vh 🙂
tilføjet af

Hvor er jeg TRÆT af DONG og Tdc

Jeg plejer at bruge de billige taletidskort.
De får ikke lov bare at hæve på min konto, det har jeg dårlige erfaringer med.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.