2tilføjet af

Ingen reklamation!!

🙁Jeg købte et Tv hos KOMPLETT.dk i januar, som gik i stykker efter 3 måneder. Da jeg får det indleveret til rep. Får jeg af vide to dage efter at de ikke vil dække tvét da det er gået i stykker under transport. Selvom tvét har hængt på væg og brugt i 3 måneder…Er det åbenbart gået i stykker under transporten. Fordi de har parallel import, koster dem til at sende produktet til rep. Derfor finder de på forskellig undskyldninger.
Mit spørgsmål er meget enkelt, Hvad kan man stille op med sådan firma??
tilføjet af

Forbrugerstyrelsen

og det lige på en studs.
tilføjet af

lige glad

De er lige glad med forbrugerstyrelsen, de slev forsåler at jeg går til forbrugerstyrelsen.
Sagen det tage lange tid, og de har heller ikke de magt til at tvinge dem efter deres beslutning.
Og de allerede er i studs.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.