SuperDebat.dk > Computer & Internet > Fri debat: Computer/Internet
12tilføjet af Utilfreds M1 kunde
M1 - FUP OG SVINDEL!
Jeg er den triste bruger af teleselskabet M1. Siden jeg startede med at benytte M1´s tjenester for ca. 2 mdr. siden har jeg mistet MANGE penge. Jeg har fx. været på ferie de sidste 14 dage og ikke benyttet telefonen til nogen form for opkald (har fri sms, så har dog sms´et men det har jeg jo betalt for). Alligevel er der trukket næsten 500 kr. på min M1 konto?! Jeg har forgæves forsøgt at få kontakt til firmaet pr. tlf. og pr. mail for at få en forklaring, men nej... Desuden har de noget der hedder funbox, men lortet virker ikke, så det er snyd og bedrag og penge lige ud af vinduet... Jeg har alt i alt mistet knap 3000 kr. på noget jeg ikke har kunnet bruge til en skid... Er der andre derude, der har samme oplevelse? Jeg overvejer at gå til en advokat med sagen, for jeg mener der må være tale om fup og svindel, når en tlf. der ikke bliver brugt til opkald, kan bruge 500 kr. på 14 dage...
tilføjet af Anonym
m1...................
jeg har ikk problemer m m1 syntes der er godt og bruge og dejlig nemt, og kører fint.
mon ikk hvis du været i udlandet at de trukket, for så er smserne jo ikk gratis
tilføjet af BillWard
Ikke gratis sms
Du har kun gratis sms i Danmark. Det gælder ikke når du tager til udlandet, så der har du forklaringen på de 500 kr. Det er dyre lærepenge, men sådan er det. Jeg troede at alle var klar over, at gratis sms kun gjaldt i DK.
tilføjet af Utilfreds M1 kunde
Har ikke været i udlandet
Var på Djursland og det er mig bekendt stadig DK, så det er ikke forklaringen... Har ikke på noget tidspunkt været i udlandet med telefonen
tilføjet af Utilfreds M1 kunde
Gratis sms
Jeg betaler 99 kr. i måneden for fri sms, så burde det jo ihvertfald og være det
tilføjet af Anonym
bedrag
Jeg bestilte en mobil på deres hjemmeside,en Lg kg 800 chokolate,betalte med visa d 27/6-2006. Jeg har ikke fået varen og de er enormt fattesvage ang tilbage betaling. De er meget svære at komme i kontakt med,plus det koster en formue at ringe til dem pga den lange ventetid i røret,det er nemlig ikke gratis at ringe til M1 kundeservice,selvom man er kunde hos dem.Jeg har sendt adskillige Email og ingen reaktion,først efter en trussel om at gå til ofentligheden med sagen,så fik jeg en Email fra M1 d 10/07 at jeg fik pengene,men de er stadig ikke sat ind på kontoen
tilføjet af britzen
sms i udlandet koster
Jeg ved ikke om prisen er forskellig fra selskab til selskab, men hos mit koster 1 sms sendt til eller fra udlandet 2,70 kr pr stk også selvom du sender en sms til dem du er på ferie med og i er i samme by, så koster det 2,70 kr pr sms -
Har du været væk 14 dage og sendt sms imens så vil det til denne pris koste dig omkring 500 kr, hvis du har sendt 185 smsér i den periode -
Surt men rigtigt -
Det er for dårligt at du ikke kan komme i kontakt med dit teleselskab, det skal du ikke finde dig i, send dem en mail og skriv at hvis du ikke høre fra dem hurtigt, vil du gå videre med det til rette instanser, det plejer at hjælpe på forretningsgangen -
Held og lykke
guller
tilføjet af britzen
Åh så ikke dit svar her
Troede du havde været i udlandet, undskyld -
Men gå i kødet på dem -
gulelr
tilføjet af jørgen orloff
tilfreds m1 kunde.
jeg har været m1 kunde i flere år og har aldrig haft noget at klage over,jeg har dog en overgang haft noget tilkoblet som jeg ikke rigtig vidste hvad var,men ser det som min egen fejl,og fordi jeg ikke satte mig ordentlig ind i de forskellige systemer.
jeg tror vedkommende utilfredse m1 kunde skulle have sat sig bedre ind i systemerne,det kunne nok have ham/hende for penge og en masse ærgelser.
med venlig hilsen jørgen orloff.
tilføjet af Carla
svindel
M1 er en meget useriøs firma som fupe og svindeler,jeg er blivet kunde hos dem d. 3-11-10 og har idag en fakt. på knap 1.200kr. uden at haft talet mere en ca. 30 minuter med Danmark, det kan ikke passe at en mobil som ikke bliver brugt til opkald, kan bruge ca. 1000 på telefon svar!!!!!!!
tilføjet af David Rasmussen
Jeg føler mig også lidt snydt :/
Jeg bestilte en nummer fra m1 hvor jeg havde udlands telefoni. Jeg fik simkort med det samme og fik også en ordre bekræftelse på mail.
Jeg venter den ene måned efter og 2 mere, men der kommer bare ingen pinkode så jeg kan ikke bruge telefonen :(
Jeg ringer flere gange og de siger at de kan ikke opplyse pinkoden over telefonen men de prøver at sende den via mail igen, og igen og igen men der kommer bare ikke noget :(
Jeg får så en regning på 500kr, som jeg selvfølgelig nægter at betale. De har så registreret mig i Rki på grund af den regning.
Jeg har så siden funndet ud af at de har sendt pin koden til forkert email adresse og de nægter at slette regningen da de siger at det er min fejl.
Kan bare ikke se hvordan det er min fejl da jeg selvfølgelig må have opplyst rigtig e-mail da jeg fik min ordre bekræftelse sendt på mail
tilføjet af Rasmus Brok
svindel
Hej.
Jeg står med samme problem lige nu.
Har bestilt:
Fri sms & mms
6 timers tale
og 1 gb data.
Får abonnementet igang torsdag d. 8/9 kl 22:00 ca.
Fre d. 9/9 kl. 18.25 ca. får jeg en besked at kontoen er i -3 kr og den vil blive lukket in for 7 dage, hvis den ikke tankes op.
Lørdag kl 8:30 får jeg en besked om at den er lukket og på -900 kr.
Det sjove er at selvom den er lukket kan jeg i dag søn d. 11 se at den er på 1100 kr.
tilføjet af Tilfreds M1 kunde
M1 - FUP OG SVINDEL!
Jeg har et helt gratis M1 abb. hvor jeg kan tale 50 min og sende 50 SMS fuldstændigt gratis hver måned. Det koster ikke 1 øre i abb. eller brug.
Det har nu kørt i flere år, og M1 har ikke tjent 1 øre på mig, på trods af at jeg bruger deres service, og der har ingen problemer været..
De gange jeg har haft behov for deres hjælp, har de været flinke og hjælpsomme.
Så dem kan jeg kun anbefale.