8tilføjet af

MediaDirekt ADVARSEL OM HJEMMESIDE TILBUD

   
Firmaet MediaDirekt har gennem længere tid kontaktet folk med diverse hjemmeside tilbud hvor de tilbyder at lave en gratis, det der egentlig sker er at du bliver logget ind i deres system og de begynder at smide regninger efter dig startende med 300 kr og ellers derop af. De er kun ude på at hive penge ud af lommen på uvidende folk.
Hvis i nogensinde bliver kontaktet af MediaDirekt så LAD VÆR med at indgå nogen som helst form for aftale med dem lige meget hvor godt det lyder, det er en fælde! De er under tvangsopløsning men det stopper dem skam ikke, denne person Michael Sønderholm Christensen, står bag det. Hold jer langt væk.
tilføjet af

Det har du været længe om at finde ud af

http://www.fyens.dk/article/1141255:Selskabsnyt--Mediadirekt-faar-likvator
Så den advarsel kan da vist roligt skrottes
uanset hvor mange steder du smider den på nettet.
http://www.trustpilot.dk/review/www.mediadirekt.dk
tilføjet af

Nej?

Hvad snakker du om? De er stadig i fuld gang
tilføjet af

Der skal da være orden i tingene!

Hej Lowa5000.
Jeg er da ked af at høre at du føler dig snydt – vi gør meget for at vores ca. 5.000 kunder skal føle sig glade og tilfredse med vores service.
Vi følger et meget simpelt og fast koncept ”Vi skal holde 100% hvad vi lover kunderne” – dette gør jo så (og kald os bare gammeldags) at vi så også forventer at kunderne holder hvad de lover.
Men det er jo altid svært at huske 100% hvad der bliver aftalt i en telefonsamtale – derfor sender vi også ALTID en ordrebekræftelse til alle kunder samme dag via mail og dagen efter via post.
Og nu ved jeg IKKE hvem der gemmer sig bag Lowa5000 så derfor er det lidt svært at sige, men det lyder IKKE til at du har kontaktet os da du modtog ordrebekræftelsen og sagt, at der er noget du ikke synes stemmer overens med den samtale du havde med sælgeren.
Du siger så at vi sender en regning på kr. 300 – dette kan jeg ikke helt genkende, da vi IKKE har noget så billigt 🙂 – og at vi så efterfølgende skulle sende flere og flere regninger, sker KUN hvis kunderne har købt via en ”afdragsordning” eller hvis de ikke har opsagt deres abonnement.
Vedr. vores abonnementer så har vi også en EKSTRA service, vi sender ALTID en mail og et brev til vores kunder og minder dem om at hvis de IKKE ønsker at forsætte deres abonnement hos os, så skal de inden 2 uger (6 uger ved webshop) opsige abonnementet, ellers forsætter det i en ny periode.
MEN skulle vi nu ikke få afklaret denne sag – som nævnt tidligere så er det jo altid svært at huske hvad der præcis er aftalt i en telefonsamtale for lang tid siden, så DERFOR (både for kundens og vores sikkerhed) så optager vi alle vores samtaler – og inden nogen råber op, så JO de nye regler tillader at optage samtaler, bare min. 1 person i samtalen ved at den optages (vores sælger i dette tilfælde) – så synes jeg at du skulle fortælle hvem der er bag Lowa5000, så lover jeg, at vi ligger samtalen ud, så alle andre brugere af dette forum, kan få mulighed for at vurdere om dine påstande er korrekte eller om det måske forholder sig lidt anderledes.
Fakta er, at vi sender KUN en faktura til kunder der HAR bestilt noget hos os.
Men jeg ser frem til dit svar.
tilføjet af

Du snakker for meget

Du har ikke en fis hold i hvad du siger, jeg sad personligt ved min far da i ringede ham op med jeres tilbud om en hjemmeside til hans nye firma, han sagde okay lav et overslag på hvad det ville koste og så ring tilbage PUNKTUM. En uge eller to senere tikker der en regning ind på "hjemmeside vedligeholdelse" el. noget i den stil. Det var engang i januar 2009, denne regning lyder nu på omkring 2000 kr. grundet jeres månedlige rykker gebyr på 100kr.
Det sjove er at på intet sted nævner regningen noget om grunden til krav på betaling, eller en måde at opsige det fiktive abonnement på, så pak din fine kunde behandlings politik sammen, desuden jeg har læst godt 20 andre indlæg fra folk der er yderst utilfredse med jer.
tilføjet af

Hej Lowa5000 - skulle dit navn tilfældigvis være Lars?

Vi har nemlig fået en mail fra en Lars, som skriver lidt som du gør og som vi har svaret, at vi bliver nødt til at vide HVEM din far er, så vi kan hjælpe!

Men som jeg skrev i går, så lad os da få en fornuftig afslutning på denne sag. Hvis du nu vil fortælle mig hvad din far hedder eller hvilket firma det drejer sig om, så LOVER jeg at ligge samtalen ud - som jo efter dine ord, vil bevise at vi har rod i systemet - og jeg LOVER også at skulle dette være sagen, så skal jeg være den første til at undskylde.
Men det du beskriver, er bare så langt fra vores forretningskoncept, så det får mig til at tro, at du forveksler os med et andet firma - men hvis jeg får din fars fulde navn eller firma, så skal jeg ligge alt frem vi har?
Ang. at du har "fundet" andre klager – ja, når man har mange kunder (over 5.000) så vil der også være nogle der ikke er helt enige - derfor er det også rart at vi optager alle samtaler, så vi rimelig hurtigt kan finde ud af, om kunden har ret eller ej.
Og som vi har tilbudt til de 2 KONKRETE klager, som ligger på nettet, så vil vi MEGET gerne finde den samtale hvor ordren aftales, så vi kan få klarhed over om vi har lavet en fejl.
Men indtil nu er der INGEN der har ønsket dette, så skulle du ikke være den første der tager tilbudet, så kan du jo bevise din påstand??
MediaDirekt.dk
tilføjet af

Ingen ende?

Det jo imponerende I bliver ved med at sende breve, nej min far hedder ikke Lars, og jeg vil ikke oplyse hans navn her, så stopper i nemlig aldrig. Desuden læste jeg en artikel om i var blevet opløst ved likvidation tilbage i december 2008, så i har intet at komme efter.
tilføjet af

Nej det vil ingen ende tage!

Når du ikke vil give os dit navn, så vi kan få løst sagen, så er det jo svært at "stoppe".
Og Nej vi er ikke blevet opløst - man skal ikke tro på alt hvad man læser.
Du kan jo tjekke os på www.cvr.dk og se at vi IKKE er opløst.
tilføjet af

Ingen ende?

Jeg kan kun sige at Mediadirekt bruger forretnings metoder der i den grad er svinske. Jeg står selv over for at skal i retten med dem, meeeen med deres ryg bliver det vel ikke noget problem. De er indbegrebet af et fuskerfirma.
Så mit råd er... Lav aldrig forretning med Mediadirekt
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.