Mortorring 3, nogen kloge hoveder?
Jeg har et spørgsmål angående det nye støjværn på Motorring 3.
Er der nogle kloge hoveder her på SOLen som ved eller kan finde ud af følgende:
Støjværnet på Motorring 3 er de fleste steder bare en grå og ensformig afskærmning.
På nogle strækninger, f.eks. på broer er det afløst af glasværn. Andre steder igen er der pludselig en strækning med lidt glas foroven i støjværnet.
Hvad skyldes dette?
Kan det være sådan, så at man kan kigge ned (nyde udsigten) på den vej man passerer, i det øjeblik man kører på en bro? eller er der andre grunde??
Kan de strækninger, hvor der pludseligt er lidt glas foroven i støjværnet, måske være for, at der kan komme lidt ekstra sol ned i de stakkels haver og huse, som ligger bagved?
Og hvorfor denne uregelmæssighed i det hele? hvorfor ikke bare glas foroven på hele strækningen eller slet intet? er der nogen logisk forklaring på støjværnets udformning?
Jeg kan ikke gennemskue dette og savner en forklaring?
Mvh sjafut
Er der nogle kloge hoveder her på SOLen som ved eller kan finde ud af følgende:
Støjværnet på Motorring 3 er de fleste steder bare en grå og ensformig afskærmning.
På nogle strækninger, f.eks. på broer er det afløst af glasværn. Andre steder igen er der pludselig en strækning med lidt glas foroven i støjværnet.
Hvad skyldes dette?
Kan det være sådan, så at man kan kigge ned (nyde udsigten) på den vej man passerer, i det øjeblik man kører på en bro? eller er der andre grunde??
Kan de strækninger, hvor der pludseligt er lidt glas foroven i støjværnet, måske være for, at der kan komme lidt ekstra sol ned i de stakkels haver og huse, som ligger bagved?
Og hvorfor denne uregelmæssighed i det hele? hvorfor ikke bare glas foroven på hele strækningen eller slet intet? er der nogen logisk forklaring på støjværnets udformning?
Jeg kan ikke gennemskue dette og savner en forklaring?
Mvh sjafut