Shell = mangel på service?
Ja jeg har i flere år haft et shell kort, som jeg med vilje dengang fik lavet, så det *"kun" kan betale når jeg tanker benzin og køber ting, såsom olie og den slags til bilen.
Det har virket også i udlandet, hvilket de få gange man om året kommer til andre lande i bil.
Men forleden fik jeg et fint brev fra citibank at de nu ikke længere har samarbejde med shell og man derfor skal bestille et nyt tankkort hos shell.
Jeg går ind på shell's hjemmeside, og kan ikke sådan lige finde et kort der svarer til det jeg har.
Men som de så venligt skriver på hjemmesiden, kan man da kontakte dem hvis man har spørgsmål til deres shell kort.
Fint, jeg ringer og får kort forklaret at jeg pt slås med citibank om at få fornyet mit kort, da de af en eller anden grund ikke som lovet flere gange selv sender det ud, men jeg har rykket for det flere gange og nu blot vil bestille et nyt magen til det jeg har/havde hos citibank.
Sådan et som kan købe benzin i både Dk og i udlandet.
Efter et mega flabet svar om det da ikke rager dem hvad jeg har med citibank at gøre...(nå nej det er da også blot fordi jeg er kunde hos shell, jeg er kunde ved citibank). Nå men jeg prøver igen at sige, jeg vil blot gerne vide hvad kort jeg skal bestille som svarer til det jeg har pt?
Nej det kan man da ikke få mere, for hvis du ikke for mange år siden bestilte et euro shell kort, så kan man da ikke få det mere. Jo hvis jeg er erhverskunde...
Men nej jeg er blot mig, ganske privat, og ønsker blot et kort så jeg forsat kan være kunde ved shell, og dermed også benytte mig af et kort når jeg i udlandet.
Ja det var da ikke deres problem jeg ikke havde bestilt et euro-shell kort for mange år siden!
Nææ men dengang havde de jo ikke et krav om man åbenbart skulle være stor kunde ved dem for at købe på kort når man var i udlandet!!!!
Så nu efter de mere end et flabet svar (ja der var en del mere i min samtale med denne "flinke" shell mand) så er jeg stoppet som shell kunde, selvom de ligger 500 meter fra mit hjem, og jeg tit købte både benzin og andre ting der...
For hvis de ikke kan finde ud af at svare mig ordenligt, på et alm. høfligt spørgsmål, og kan de ikke levere det de kunne da jeg blev kunde, og som var en af de meget vigtige grunde til jeg blev kunde ved dem...så er mine penge, hvad enten det er kontant/dankort, eller shell-kort, ikke noget de skal tænke på mere!
En tidligere shell kunde
Det har virket også i udlandet, hvilket de få gange man om året kommer til andre lande i bil.
Men forleden fik jeg et fint brev fra citibank at de nu ikke længere har samarbejde med shell og man derfor skal bestille et nyt tankkort hos shell.
Jeg går ind på shell's hjemmeside, og kan ikke sådan lige finde et kort der svarer til det jeg har.
Men som de så venligt skriver på hjemmesiden, kan man da kontakte dem hvis man har spørgsmål til deres shell kort.
Fint, jeg ringer og får kort forklaret at jeg pt slås med citibank om at få fornyet mit kort, da de af en eller anden grund ikke som lovet flere gange selv sender det ud, men jeg har rykket for det flere gange og nu blot vil bestille et nyt magen til det jeg har/havde hos citibank.
Sådan et som kan købe benzin i både Dk og i udlandet.
Efter et mega flabet svar om det da ikke rager dem hvad jeg har med citibank at gøre...(nå nej det er da også blot fordi jeg er kunde hos shell, jeg er kunde ved citibank). Nå men jeg prøver igen at sige, jeg vil blot gerne vide hvad kort jeg skal bestille som svarer til det jeg har pt?
Nej det kan man da ikke få mere, for hvis du ikke for mange år siden bestilte et euro shell kort, så kan man da ikke få det mere. Jo hvis jeg er erhverskunde...
Men nej jeg er blot mig, ganske privat, og ønsker blot et kort så jeg forsat kan være kunde ved shell, og dermed også benytte mig af et kort når jeg i udlandet.
Ja det var da ikke deres problem jeg ikke havde bestilt et euro-shell kort for mange år siden!
Nææ men dengang havde de jo ikke et krav om man åbenbart skulle være stor kunde ved dem for at købe på kort når man var i udlandet!!!!
Så nu efter de mere end et flabet svar (ja der var en del mere i min samtale med denne "flinke" shell mand) så er jeg stoppet som shell kunde, selvom de ligger 500 meter fra mit hjem, og jeg tit købte både benzin og andre ting der...
For hvis de ikke kan finde ud af at svare mig ordenligt, på et alm. høfligt spørgsmål, og kan de ikke levere det de kunne da jeg blev kunde, og som var en af de meget vigtige grunde til jeg blev kunde ved dem...så er mine penge, hvad enten det er kontant/dankort, eller shell-kort, ikke noget de skal tænke på mere!
En tidligere shell kunde