Skete dette i 1914 ?
Es 14,12-17 Tænk, at du faldt fra himlen, du strålende morgenstjerne!
Du er slynget til jorden, du som besejrede folkene. Du sagde ved dig selv: "Jeg vil stige op til himlen, højt over Guds stjerner rejser jeg min trone; jeg tager sæde på bjerget, hvor guderne samles, i det yderste nord.
Jeg stiger op over skybankerne, gør mig lige med den Højeste."
Men du er blevet styrtet i dødsriget, ned i afgrundens dyb.
I Lukas.10:18 siger Jesus : Da sagde han til dem: "Jeg så Satan falde ned fra himlen som et lyn.
"sk" skrev
post=2728419
Jeg venter på et svar.....
Men efter vagttårnslæren, da skulle Satan altså have været i himlen, indtil 1914... samtidig med, at Satans dæmoner var på jorden... 😉
Hvordan er det muligt, at bilde nogen det ind, om jeg begriber det 😮 [???] 😖
Du er slynget til jorden, du som besejrede folkene. Du sagde ved dig selv: "Jeg vil stige op til himlen, højt over Guds stjerner rejser jeg min trone; jeg tager sæde på bjerget, hvor guderne samles, i det yderste nord.
Jeg stiger op over skybankerne, gør mig lige med den Højeste."
Men du er blevet styrtet i dødsriget, ned i afgrundens dyb.
I Lukas.10:18 siger Jesus : Da sagde han til dem: "Jeg så Satan falde ned fra himlen som et lyn.
"sk" skrev
post=2728419
Det er korrekt, det var på den tid.😖 [:X]
Biblen skriver:
Djævelen er kommet ned til jer
med stort raseri,
fordi han ved, at hans tid er kort.
Satan står bag al ondskaben i verden, og aldrig før har der været så meget krig som efter 1914. Som tegnet siger.[/quote]
Jeg spurgte :
[quote]Vil du virkelig påstå, at Satan var i himlen, sammen med Jesus - fra Jesu himmelfart, og indtil 1914
Jeg venter på et svar.....
Men efter vagttårnslæren, da skulle Satan altså have været i himlen, indtil 1914... samtidig med, at Satans dæmoner var på jorden... 😉
Hvordan er det muligt, at bilde nogen det ind, om jeg begriber det 😮 [???] 😖