Sonofon har sydt mig - igen
Hej
Jeg ved ikke om dette indlæg er havet det rigtige sted, men here goes:
Jeg har været kunde ved sonofon i næsten et år nu, men besluttede i starten af dec at flytte, da jeg på trods af rimelig høj regning(højt min. forbrug)ca. 650kr pr måned ikke kune købe en billig mobil, som man kan hos mange(alle) andre selskaber. Jeg forsøgte at rykke mit nummer over til Telmore, men opdagede til min store ærgelelse at lige den tlf. jeg længe havde ønsket mig længe nu var på tilbud til 1kr. med andet abn. og 199kr. til mit nuværende. Jeg skyndte mig at annullere nummerflytningen(havde ikke køt tlf. hos telmore) og fik bekræftet d. 27 dec. via mail, telefonisk og siden hen via brev at nummerflytningen var annuleret og kontaktede dem hos sonofon flere gange, både i deres kundeservice og i butikkerne. De havde stadig ikke registreret dette. Jeg forsøgte fra d 27 dec til d.d at bestille tlf. via deres hjemmesiden, stadig uden held. Dog havde de sat prisen op til 699,-. Jeg ringer igen til deres kundeservice og forklarede dem hele problematikken, men de sagde at " det var ærgeligt" men at de ikke kunne gøre noget. Det synes jeg jo ikke kan være rigtig, da de har sagt at det var deres system der har fejlet i regstreringen! Jeg har skrevet klagebrev, men hvor kan man ellers henvende sig, når man nu synes de skal give en kompentasion for DERES fejl, som der selv har indrømmet.
Jeg forventer ikke at få tlf. gratis, men til den pris jeg KUNNE have købt den til, hvis det ikke var for deres fejlende system - enten 1.- el. bare de 199.-, som det koster til mit abn)
Jeg ved ikke om dette indlæg er havet det rigtige sted, men here goes:
Jeg har været kunde ved sonofon i næsten et år nu, men besluttede i starten af dec at flytte, da jeg på trods af rimelig høj regning(højt min. forbrug)ca. 650kr pr måned ikke kune købe en billig mobil, som man kan hos mange(alle) andre selskaber. Jeg forsøgte at rykke mit nummer over til Telmore, men opdagede til min store ærgelelse at lige den tlf. jeg længe havde ønsket mig længe nu var på tilbud til 1kr. med andet abn. og 199kr. til mit nuværende. Jeg skyndte mig at annullere nummerflytningen(havde ikke køt tlf. hos telmore) og fik bekræftet d. 27 dec. via mail, telefonisk og siden hen via brev at nummerflytningen var annuleret og kontaktede dem hos sonofon flere gange, både i deres kundeservice og i butikkerne. De havde stadig ikke registreret dette. Jeg forsøgte fra d 27 dec til d.d at bestille tlf. via deres hjemmesiden, stadig uden held. Dog havde de sat prisen op til 699,-. Jeg ringer igen til deres kundeservice og forklarede dem hele problematikken, men de sagde at " det var ærgeligt" men at de ikke kunne gøre noget. Det synes jeg jo ikke kan være rigtig, da de har sagt at det var deres system der har fejlet i regstreringen! Jeg har skrevet klagebrev, men hvor kan man ellers henvende sig, når man nu synes de skal give en kompentasion for DERES fejl, som der selv har indrømmet.
Jeg forventer ikke at få tlf. gratis, men til den pris jeg KUNNE have købt den til, hvis det ikke var for deres fejlende system - enten 1.- el. bare de 199.-, som det koster til mit abn)