Telia har ikke styr på noget.
Har lige haft en meget dårlig oplevelse med Telias kundeservice.
De påstår at de er så gode, men NEJ de er ikke.
Problemet er at der er total uoverensstemmelse på deres hjemme side og kontoen for mobilnr, der står inde på min konto at der er penge på og taletiden udløber i juni 09, men min mobil virker ikke og kan ikke ringe op eller modtage opkald.
Nå kan ikke komme igennem til kundeservice på mobilen imens der var liv i den, skriver så til Telias kundeservice, men heller ikke her kommer der noget svar, skriver igen til kundesercive, stadig uden held og nu kan jeg ikke bruge min mobil mere, henveder mig i telias butik og får af vide at det er fodi det er en Orange simkort og der er problemer med de kort, så jeg skal ringe til kundeservice og så de kan sende et nyt.
HMMM, men jeg kan jo ikke ringe fra min mobil da den ikke virker, det var så ikke Telias problem!
Nå får lånt en anden telefon og endelig får jeg fat i kundeservice, her får jeg af vide at der er ikke mit simkort men fordi min taletid er udløbet, kan jeg så ikke forstå da der inde på min konto står at den er gyldig til juni 09, men får af vide at sådan er det bare og det var også det der står da jeg købte mobilen med taletid.
Gør opmærksom på at det er en Orange jeg har og at Telia har overtaget Orange.
Ja men jeg kan bare læse på deres hjemmeside om at de har ændret reglerne, fint nok, men hvor står det henne på hjemmesiden? Det kunne jeg ikke få af vide, og så bliver han ellers ved med at køre i samme rille, som det var en båndoptager jeg havde fået fat i, beder om at tale med en som er over ham og får af vide at det er noteret og får lige givet et alternativt nummer der kan ringes på så bliver samtalen afsluttet.
Igår blev jeg så ringet op af en fra telia som ikke rigtig kommer med noget navn og får af vide at de har prøvet flere gange at ringe til min mobil uden held, flot, hvis vedkommende havde set efter ville hun jo have set at telia havde lukket min mobil selv om der penge på kontoen.
Igen er det som det er en båndoptager der køre, der bliver ikke hørt på hvad det er jeg siger og da hun så for 5. gang siger det samme gør jeg opmærksom på at hun køre i samme rille og ikke høre på hvad det er jeg siger.
Jeg kan bare læse på deres hjemmeside at de har ændret reglerne men hun kunne heller ikke sige mig hvor det står eller hvorfor der er uoverensstemmelse mellem det der skulle stå på deres hjemmeside og min konto?
Nu starter hun så bare igen med at fortælle mig det samme igen om deres regler, ikke noget med at høre på hvorfor de så ikke har sendt en SMS ud om at de ændre noget, dettte misforstår hun totalt, "vi kan jo ikke skrive ud til kunder med taletidskort da vi ikke har ders adresser"????
Jeg bliver noget paf, hvad har en SMS med adresser at gøre? og hvad er svaret? rigtigt gættet , jeg kunne jo bare læse på deres hjemmeside om de ændret vilkår.
Nu gad jeg bare ikke mere og bad dem om at sende mine penge retur på min bankkonto, og svaret hvis jeg ville have mine penge tilbage skal jeg betale 50 kr. Jeg har forudbetalt for en vare jeg ikke har fået så jeg vil ikke betale for at få mine egne penge tilbage og det kan da aldrig koste 50 kr at føre penge tilbage til min bankkonto, heller ikke her forsod hun hvad det var jeg sagde.
Nu har jeg skiftet til bibob og kan se det virker meget bedre en telia, ved at flere af vennere og familien også gør det da de kan give en meget bedre kundeservice end telia.
De påstår at de er så gode, men NEJ de er ikke.
Problemet er at der er total uoverensstemmelse på deres hjemme side og kontoen for mobilnr, der står inde på min konto at der er penge på og taletiden udløber i juni 09, men min mobil virker ikke og kan ikke ringe op eller modtage opkald.
Nå kan ikke komme igennem til kundeservice på mobilen imens der var liv i den, skriver så til Telias kundeservice, men heller ikke her kommer der noget svar, skriver igen til kundesercive, stadig uden held og nu kan jeg ikke bruge min mobil mere, henveder mig i telias butik og får af vide at det er fodi det er en Orange simkort og der er problemer med de kort, så jeg skal ringe til kundeservice og så de kan sende et nyt.
HMMM, men jeg kan jo ikke ringe fra min mobil da den ikke virker, det var så ikke Telias problem!
Nå får lånt en anden telefon og endelig får jeg fat i kundeservice, her får jeg af vide at der er ikke mit simkort men fordi min taletid er udløbet, kan jeg så ikke forstå da der inde på min konto står at den er gyldig til juni 09, men får af vide at sådan er det bare og det var også det der står da jeg købte mobilen med taletid.
Gør opmærksom på at det er en Orange jeg har og at Telia har overtaget Orange.
Ja men jeg kan bare læse på deres hjemmeside om at de har ændret reglerne, fint nok, men hvor står det henne på hjemmesiden? Det kunne jeg ikke få af vide, og så bliver han ellers ved med at køre i samme rille, som det var en båndoptager jeg havde fået fat i, beder om at tale med en som er over ham og får af vide at det er noteret og får lige givet et alternativt nummer der kan ringes på så bliver samtalen afsluttet.
Igår blev jeg så ringet op af en fra telia som ikke rigtig kommer med noget navn og får af vide at de har prøvet flere gange at ringe til min mobil uden held, flot, hvis vedkommende havde set efter ville hun jo have set at telia havde lukket min mobil selv om der penge på kontoen.
Igen er det som det er en båndoptager der køre, der bliver ikke hørt på hvad det er jeg siger og da hun så for 5. gang siger det samme gør jeg opmærksom på at hun køre i samme rille og ikke høre på hvad det er jeg siger.
Jeg kan bare læse på deres hjemmeside at de har ændret reglerne men hun kunne heller ikke sige mig hvor det står eller hvorfor der er uoverensstemmelse mellem det der skulle stå på deres hjemmeside og min konto?
Nu starter hun så bare igen med at fortælle mig det samme igen om deres regler, ikke noget med at høre på hvorfor de så ikke har sendt en SMS ud om at de ændre noget, dettte misforstår hun totalt, "vi kan jo ikke skrive ud til kunder med taletidskort da vi ikke har ders adresser"????
Jeg bliver noget paf, hvad har en SMS med adresser at gøre? og hvad er svaret? rigtigt gættet , jeg kunne jo bare læse på deres hjemmeside om de ændret vilkår.
Nu gad jeg bare ikke mere og bad dem om at sende mine penge retur på min bankkonto, og svaret hvis jeg ville have mine penge tilbage skal jeg betale 50 kr. Jeg har forudbetalt for en vare jeg ikke har fået så jeg vil ikke betale for at få mine egne penge tilbage og det kan da aldrig koste 50 kr at føre penge tilbage til min bankkonto, heller ikke her forsod hun hvad det var jeg sagde.
Nu har jeg skiftet til bibob og kan se det virker meget bedre en telia, ved at flere af vennere og familien også gør det da de kan give en meget bedre kundeservice end telia.