TLC kundeservice/ Nestlé isambassadør
Jeg vandt i sommers en premie hos Nestlé som bestod bla.a. af en overnatning, og premien skulle så afvikles hos TLC. Jeg havde så beluttet mig for en dato i december, og skrev i god tid, men fik aldrig svar, på trods af at de skulle gøre det inden 21 dage. Jeg sendte så en mail, og spurgte hvorfor jeg ikke havde fået svar. Der kom ikke rigtig nogen undskyldning, men de forklarede sig med at der var udsolgt. Det ville jo være rart hvis man ikke selv skulle finde ud af det.
Jeg fik så af vide at jeg havde den overnatning tilgode, og har så for 4 uger siden, igen skrevet. Da jeg så kommer hjem idag og skal til at kontakte dem igen, ligger der en mail, og at de vil behandle den indenfor 10 arbejdsdage, på baggrund af programmet Kontant på DR.
Nu er det så er jeg først er ret sikker på at der er noget galt, og at der ikke kommer til at ske meget mere. Jeg vil jo så gerne høre om der er nogen som har oplevet det samme fra dem, og om der findes nogen som overhoved har fået den lovede overnatning.
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/02/05104611.htm
Jeg fik så af vide at jeg havde den overnatning tilgode, og har så for 4 uger siden, igen skrevet. Da jeg så kommer hjem idag og skal til at kontakte dem igen, ligger der en mail, og at de vil behandle den indenfor 10 arbejdsdage, på baggrund af programmet Kontant på DR.
Nu er det så er jeg først er ret sikker på at der er noget galt, og at der ikke kommer til at ske meget mere. Jeg vil jo så gerne høre om der er nogen som har oplevet det samme fra dem, og om der findes nogen som overhoved har fået den lovede overnatning.
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/02/05104611.htm