3tilføjet af

TLC kundeservice/ Nestlé isambassadør

Jeg vandt i sommers en premie hos Nestlé som bestod bla.a. af en overnatning, og premien skulle så afvikles hos TLC. Jeg havde så beluttet mig for en dato i december, og skrev i god tid, men fik aldrig svar, på trods af at de skulle gøre det inden 21 dage. Jeg sendte så en mail, og spurgte hvorfor jeg ikke havde fået svar. Der kom ikke rigtig nogen undskyldning, men de forklarede sig med at der var udsolgt. Det ville jo være rart hvis man ikke selv skulle finde ud af det.
Jeg fik så af vide at jeg havde den overnatning tilgode, og har så for 4 uger siden, igen skrevet. Da jeg så kommer hjem idag og skal til at kontakte dem igen, ligger der en mail, og at de vil behandle den indenfor 10 arbejdsdage, på baggrund af programmet Kontant på DR.
Nu er det så er jeg først er ret sikker på at der er noget galt, og at der ikke kommer til at ske meget mere. Jeg vil jo så gerne høre om der er nogen som har oplevet det samme fra dem, og om der findes nogen som overhoved har fået den lovede overnatning.
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/02/05104611.htm
tilføjet af

Hotel

Hej
Jeg vandt også en hotelovernatning og sendt min kupon ind for tre uger siden og jeg har heller ikke fået noget svar....
tilføjet af

Ring til Neslte

Jeg ringede til Nestle på Telefon 35 46 01 00, og har nu fået tilbudt en ny overnatning:)
tilføjet af

...

Det hjælper ikke så meget, hvis det er TLC som skal stå for det. Jeg har som sagt en gang fået svar, efter jeg selv kontaktede dem, og skrev til Nestlé. Jeg ved ikke om det var dem der rykkede dem, eller de selv svarede.
Der står jo at man bliver kontaktet inden 21 dage, men sidst gik der en måned, og nu er der gået over en måned. De skrev jo den e-mail, og jeg svarede med det samme. Hvis jeg ikke har hørt fra dem inden mandag, ringer jeg nok også til dem, og hører hvad der så skal ske.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.