jeg har været så uheldig, at jeg købte en guldtæppe som hedder (esprit velour) fra bauhaus den blev klippede med meter, jeg betalte faktisk ca,4000 kr. men efter jeg fik den ligget på gulvet så kunne jeg se at det var slet ikke den som jeg havde set i butikken.
har jeg ret til at reklamer??? og få min penge tilbage
tilføjet af Anonym
gulv tæppe i tlsk mål
hvordan opdagede du at der var forskel på tæppet det er nemlig afgørende.Men var du ikke med da de skar tæppet. Du har ikke krav på penge retur kun hvis forretningen tilbyder dette ellers er det en tilgode seddel
tilføjet af Anonym
nej den går ikke
du har været i butikken købt en vare af egen fri vilje, og lavet efter mål som du ønskede, så hvordan skulle du kunne få penge tilbage,og hvad skal forretningen gøre med tæppet?
Sælge det til en anden forvirret kunde eller hvad??
tilføjet af fruppe
Vareprøver er taknemmelige.
De kan være slidte, nussede og falmede, og der er helt andre lysforhold i butikken end hjemme, derfor er det altid en fordel at låne prøven med hjem, det samme gælder farveprøver når der skal males.
Desuden væver fabrikken en stor rulle, lægger den på lager og omstiller maskinen til et andet dessin, når de så en måned efter skal væve "den gamle" igen har de anvendte råstoffer måske nuanceforskelle i forhold til forrige parti, ulden kan også være skiftet fra Australien til Island.
Hvis Du alligevel vil klage skal Du nok banke lidt i bordet for at få en af de ansatte med ud at kigge.