5tilføjet af

Åbent brev til teleselskabet 3!

Hej,
Jeg har skrevet et åbent brev til 3's adm. dir. som jeg syntes han skulle have lidt nemmere access til end fra sin mailbox - nemlig her på sol hvis ellers jeg må mene disse ting for sol's slettepoliti. Iøvrigt, inden jeg begynder, hvis _du_ har lyst til at sige 3's boss et par borgerlige ord så skal du skrive til: Morten.Christiansen@3.dk.
--- Brev begynd ---
Jub, jub....åhhh, å, å, å ikke over i Trash endnu....

Jeg har skrevet PRIVAT i subject for ikke at automatisk blive overført til kundeservice eller trash. Jeg skynder mig derfor inden jeg går videre at indskyde at jeg gudskelov ikke kender dig privat.

Nu ved jeg ad omveje (i 3) at du har modtaget mine mails her de senere dage. SÅ var det jeg tænkte - hvor smart er det lige på en skala fra 1 til 10 ikke at svare på sine mails? Fra en betalende kunde desuden - og tilmed når kunden påstår han har ret og kan bevise det. Jeg VED godt at det UDEN diskussion håndteres af andre ude bag ved Fields hvor I gemmer jer, men jeg mener hvor svært er det at sige: Tak for din mail. Jeg (eller nogen andre) kigger på det og vender tilbage til dig snart. Altså det ville JEG altså gøre hvis jeg var adm. dir. subsidiært oplære mine medarbejdere til det. Man kan også lave en macro i Outlook der gør det så behøver du slet ikke at tænke hvis det er for svært.

Nu ved jeg jo ikke om du og dine medarbejdere er udenfor egt. pædagogisk rækkevidde eller hvad og eftersom jeg ikke ved det så vil jeg naturligvis ikke spekulere i det. Men er jeres og din opførsel særlig smart - set i lyset af det renomé I opbygger? Om kort tid er mobil telefoni og mobilt internet noget der er tilgængeligt allevegne næsten gratis - vi har kun jer fordi vi er i Sverige meget af tiden og ikke kan få internet hvor vi bor endnu. Vi taler *IKKE* pænt om 3 når vi snakker med dem vi kender - og vi kender ret mange må jeg desværre tilføje. En sætning hvor vi omtaler jer indeholder gerne sådan noget med amatørisme, dilletanteri, rod, ligegyldighed, tavshed, og at den ene hånd ikke ved hvad den anden laver. Det dilletanteri vi har oplevet i de første md. af vores abo. er helt uden sidestykke og selv ikke Telia har kunne klodse så meget i det på så kort tid. Jeg har aldrig oplevet noget så latterligt og barnligt fra en "seriøs" virksomhed. Fra presseomtale ved jeg at i hænger med røven i vandskorpen med store investeringer i 3G i norden - hvorfor er I så sådan nogle jackasses overfor jeres kunder? Og videre hvorfor er det så pisse svært at finde nogle tilfredse 3-kunder? Jeg kan ikke komme i tanke om nogle der har rost jer til skyerne ligefrem endnu.

OK - jeg vil ikke bruge særlig meget tid og særlig mange kræfter på min henvendelse her for jeg kan ikke vide om det er totalt spild - hvis jeg bare ryger i trash mener jeg - sover du godt om natten? Hvordan er din samvittighed? Det var ting jeg ville have spurgt dig om hvis du havde åbnet det Excel-ark jeg har sendt til jer nu 2 gange og som I siger er bortkommet! Det er da lidt mystisk at CD'er bare kan forsvinde på den korte vej fra Østerbro til Fields - er det ikke? Jeg ville egt. også godt have modtaget en forklaring på de øvrige forhold jeg kommer ind på fra dem der nu har genåbnet min tlf. Det er da totalt latterligt at I ikke kan/vil svare på de kritikpunkter jeg rejser... tsk, tsk. Hvorfor fanden genåbner I så bare telefonen?

Jeg og min kæreste har to 2 tlf. hos jer som bekendt. Vi har lovet os selv at så snart markedet åbner mulighed herfor skifter vi selskab til et andet med mindre I strammer røvballerne ALVORLIGT sammen - det kan næppe blive meget værre end hos 3 i hvert fald. Jer er til sammenligning kunde hos TDC og har været det i mange år og har ALDRIG oplevet tilnærmelsesvis samme problemer som med jer - jeg har oplevet det stik modsatte!

Jeg nævnede i min seneste mail at vi havde en trumf i baghånden. Det har vi stadigvæk og jeg kommer ikke ind på hvad det er. Men det er ubehageligt for jer hvis vi bruger den og jeg bluffer ikke.

Jeg har mit regneark hjemme som bekendt og jeg dumper månedligt regningsdetaljer fra Mit3 på begge telefoner INDTIL I FÅR RETTET FEJLENE I JERES LATTERLIGE FAKTURERINGSSYSTEM. Noget tyder på at der er (mindre) anomalier i den nye regning også på min kæreste den her gang - det checker jeg i aften. UANSET hvor minimalt det er accepteret vi INGEN slinger i valsen hvad angår vores fakturering. Jeg modtager gerne et VELBEGRUNDET FORNUFTIGT argument på om hvor filmen knækker for mig evt. men da jeg endnu intet har set fra jer og I har rullet regningen tilbage må jeg jo konstatere at I enten:

1. Faktisk KAN læse indenad mht. abo. betingelser jvf. mine henvendelser.
og/eller.
2. Ikke syntes om vores trumf og vil lukke munden på os.

Vi er små og I er store men eftersom vi ikke bor i en eller anden bananrepublik så skal vi herfra love at gøre det HELVEDES HEDT i jeres latterlige firma indtil vi opnår enighed og KOMMUNIKATION og vi vil naturligvis også love at gøre ALT hvad vi kan for at sprede budskabet om hvad vores oplevelser med 3 til nu har været. Bliver kundeoplevelsen ifht. os bedre vil vi naturligvis sprede det istf. men indtil nu er 3 til ren 03!

--- Brev slut ---
Har du haft lignende oplevelser - gode/dårlige hører jeg gerne!
Ps. Hvis det slettes bliver det indtykket dobbelt så mange gange som jeg har måtte slette det - det er ikke mig I fucker med - det er jer selv.
tilføjet af

Hvorfor???

Hvorfor er det at 3 skal ha det brev???
Synes ikke rigtigt man kan læse det i selve brevet.
Hva er det, som har sat jeres pis i kog? ;.)
Mvh
Den nysgerrige.
tilføjet af

Det en lidt længere historie, som...

... jeg ikke skal trætte dig og andre læsere med. Altså simpelthen fordi den ER trættende - ikke af andre grunde. Primært er det fordi de ikke ANER hvad fanden de selv laver og sælger - de kan heller ikke finde ud af at fakturere ordentligt hvilket jeg kunne bevise. Men præcis vores historie er en laaang ørkenvandring som begyndte i sommers. Hovedelementerne er at den mindst vigtige brik i deres spil er deres forbandede kunder - kunder som skal BETALE uanset hvad de finder på osv. osv. Ned det er måske lidt indforstået hvad der står i brevet, men de skal ikke dø i synden kan du nok se. Desuden kan du læse ud af det at den oplevelse vi og andre har haft med milde ord er amatøragtig optræden etc. Læg til det breve der forsvinder hos dem + bevismaterialer der forsvinder - tal der beviser at deres fakturering er forkert. DET pisser mig af! Det er DET jeg skriver om...
tilføjet af

dårlige oplevelser med 3

Hej folkens
Jeg vil blot lige hoppe på vognen og fortælle om mine dårlige oplevelser med 3.
For det første blev jeg lovet en masse ting ved indgåelsen kundekontrakten med 3.
Ingen af tingene fremgik af kontrakten, men sælgeren sagde at sådan var det, så jeg var blåøjet og hoppede med på vognen.
Ingen af de lovede ting, som var årsagen til at jeg skiftede til 3 holdt vand. Jeg klage og sagde at jeg gerne ville skifte selskab og at de gerne måtte få deres telefon tilbage...
Efter ekstremt mange samtale med kundeservive og deslige indså jeg til sdist at jeg bare fik flere problemmer og red derfor de resterende måneder af.
Nu hvor jeg så har ansøgt om flytning af nummer til CBB, som jeg kun kan anbefale, har det taget 2½ måned for 3 at flytte mit nummer.
Jeg har også klaget over nogle ting, som jeg ikke mente jeg skulle betale for, som de har sat på min faktura. Efter forgæves at komme i kontakt med 3's kundeservice har jeg skrevet via kontakt formularen på deres hjemmeside. Jeg har nu skrevet 3 gange i løbet af 1½ måned uden at få svar. De blever ved mad at lægge 100 kr på i gebyr på min regninger. Jeg betaler pænt mine regninger (minus de 100 kr) og sender dem en email via kontaktformularen hver måned.
Nu jeg har endnu ikke fået svar på mine emails via kontaktformularen på hjemmesiden.
Tre gange har jeg via dæknavn og annonym internet emailadresse kontaktet 3, med spørgsmål til deres produkter. De svarede relativt hurtigs hver gang (4-6 dage)... da de jo håbede at få en ny kunde i nettet.
Dette bevidser jo blot at de læser emails, men ikke vil svare de kundr, som kræver arbejde eller som de ikke kan tjene ekstra penge på.
Venlige hilsner til Jer (ikke til 3)
tilføjet af

Kan kun tilslutte mig jeres holdninger

Jeg mener at 3 (hi3g denmark) bondefanger deres kunder, og lover dem en masse.
Men man kan ikke opsige sit abonnement via mail, og de vil ikke bekræftige at man ha rgjort det telefonisk. Altså et "evigheds abonnement" !!
Et godt råd : find et af de mange andre teleselskaber.
Mvh Søren Beck
tilføjet af

NAr

Hold kæft hvor er du da dum og godtroende når du tror en adm.dir. vil svare på sådan noget pis. tal pænt til kundeservice, så vil de sikkert hellere end gerne være behjælpelige..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.