Jeg er blevet taget ved næsen af hotels.com.
I december 2010 bookede jeg forskellige hotelværelser til juli 2011, bl.a. i Amsterdam. Jeg betalte via Mastercard for fire nætter. Det beløb sig til 3816,12 kr.
I begyndelsen af februar 2011 forsøger jeg at ændre denne booking. Firmaet påstår, at jeg har bundet mig til ikke at ville ændre bestillingen. Tonen er kompromisløs. Selvom en tekst på hjemmesiden fortæller, at der ved internetpriser skal betales for den første nat. Så vil firmaet beholde hele beløbet.
I mellemtiden har jeg så afmeldt bestillingen. Det kan hotels.com heller ikke ændre.
Så konklusionen er, at jeg har betalt 3816,12 kr. , som jeg ikke kan få noget for.
I er velkommen til at ringe, såfremt i måtte have spørgsmål.
vh. Gert Jensen
tilføjet af Sunshine87
Booking.com
Hej, Det er trist at du ikke kan få noget for de penge. De alligevel mange penge når man ik få noget for dem🙁Jeg arbejde selv på et hotel hvor vi samarbejde med booking.com og de fungere egentlig fint og vi har aldrig haft problemer med det.
Er du sikker at det er ikke hotellet der ikke betaler penge tilbage❓Fordi Hvis en af vores gæster valgt at booke til den lavere pris hvor man skal forudbetale for at få den så giver vi ikke penge retur ligegyldigt hvad gæsten eller agenten siger. Du valgt den lavere pris og du har accepterede reglerne så må man lever med konskeverencerne.
tilføjet af m47
Jeg har ingen spørgsmål...
...men undrer mig til stadighed over, at folk ikke læser en skid af, hvad de kvitterer for!
Uanset om reglerne er fair eller ej - så har du anerkendt dem, da du gennemførte din betaling! Så hvis du vil lave smædekampagne mod nogen - så gør det mod dig selv!
Dumhed har åbenbart ingen grænser?
M47
tilføjet af marma
øhh hvad
jeg har tit bestilt værelser hos hotels. com og har aldrig skullet betale før jeg ankom til hotellet så hvad mon der er sket i dit tilfælde.
tilføjet af Anonym
Vi må gerne ringe..????
Men du har jo ikke oplyst dit telefonnummer.....???
tilføjet af jupiter
hmm
Hvad skal du i Amsterdam anyway?
tilføjet af LouiseM
He he
Skønt svar[;)
tilføjet af LouiseM
Det med småt
Efterhånden har mange hoteller (også dem på hotels.com) flere priser på samme værelse:
Den almidelige dagspris, hvor betaling sker ved ankomst/afrejse. Evt. med betaling af depositum ved bestilling, svarende til 1 overnatning (uasnet opholdets varighed). Sædvanligvis kan en sådan bestilling afbestilles eller ændres til 1-3 dage før opholdet starter.
Dertil kommer en rabatpris, hvor man får værelset til en lavere pris end normalprisen mod tilgengæld at afsige sig muligheden for at kunne foretager ændringer, herunder afbestilling.
Det kunne lyde som om, din bestilling er foretaget til særpris uden mulighed for ændring.
Det er selvfølgelig surt, hvis du har overset "det med småt" men det er vel ikke hotels.com's skyld?
Jeg har anvendt hotels.com og internetbestilling direkte på hotellers hjememsider et utal af gange - og aldrig haft problemer.
tilføjet af Meri
Booking com er heller ikke helt i top
Jeg har lige været på et hotelophold som jeg bookede gennem booking.com. Hotellet bliver beskrevet bedre end hvad det var. Jeg får at vide at mit værelse har udsigt til en golfbane men jeg havde altså udsigt over en parkeringsplads..
tilføjet af Spørgsmålstegnet
Hvem skal vi ringe til???
😮
tilføjet af hotelgæsten
Booking af hoteller
Jeg anbefaler at bruge www.thezouk.com. Der kommer du direkte i kontakt med hotellet og så er der nogen at brokke sig til. Og så tager det ikke dage at finde et hotel på nettet. God fornøjelse
tilføjet af turist
rabatkode
Da jeg kan se du benytter hotels.com vil jeg høre om du eller andre evt. har en rabatkode på 10% der gælder ved ophold i juli 2011.
tilføjet af Torben Jensen
Advarsel mod hotels.com
Jeg bakker fuldstændig op omkring kritik af hotels.com og booking.com Jeg rejser meget og har brugt begge og er blevet skuffet gang på gang. Sidst var en 4 dages tur til Istanbul på 4 stjerne hotel til godt 900 for en overnatning på et Best Western hotel bokket via Hotel.com. Det er det værste foto svindel jeg har oplevet. Deres flotte svimmingpool var kun et stor badekar deres udsigt var slum og kloakken var stoppet så vi måtte sove med lukket dør til toilettet for at kunne sove. Ingen hjælp at hente i Receptionen. Dette har absolut sat en stopper for at bruge hotels.com og booking.com.
Torben Jensen
tilføjet af Connie Stampe
Advarsel mod hotels.com
Jeg har altså brugt booking.com flere gange- og har ikke noget klage over.
Man skal blot huske ved reserveringen at se om værelset kan afbestilles.
Jeg har både booket, brugt- og også afbestilt uden problemer