Ang. Dansk Kabel TV
Hejsa Kære Sol Debattøre.
Jeg står med det kæmpe problem at jeg ved der er flere borger der har denne forbindelse, men, at de fleste borgers internet virker fint.
Jeg har sat alt op hjemme hos mig som det skal, og ved hvordan det virker - Med andre ord, problemet er ude fra.
Sådan har det været hver eneste dag fra kl.22-07..
Så jeg vil anbefale ALLE Dansk Kabel TV Kunder på Lolland/Falster/SydSjælland om at boykotte - Få en anden forbindelse hos et andet selskab, eller ligefrem ringe ind til selskabet og brokke sig hvis deres net ikke virker.
Det gør jeg hvertfald, nu har det stået på i over 2 uger, og jeg har ringet og snakket med dem utallige gange - Derfor vælger jeg nu et andet selskab.
Mvh. Autoriseret IT Supporter.
Tlf. Til Dansk kabel TV kan ses på http://dk-tv.dk
Jeg står med det kæmpe problem at jeg ved der er flere borger der har denne forbindelse, men, at de fleste borgers internet virker fint.
Jeg har sat alt op hjemme hos mig som det skal, og ved hvordan det virker - Med andre ord, problemet er ude fra.
Sådan har det været hver eneste dag fra kl.22-07..
Så jeg vil anbefale ALLE Dansk Kabel TV Kunder på Lolland/Falster/SydSjælland om at boykotte - Få en anden forbindelse hos et andet selskab, eller ligefrem ringe ind til selskabet og brokke sig hvis deres net ikke virker.
Det gør jeg hvertfald, nu har det stået på i over 2 uger, og jeg har ringet og snakket med dem utallige gange - Derfor vælger jeg nu et andet selskab.
Mvh. Autoriseret IT Supporter.
Tlf. Til Dansk kabel TV kan ses på http://dk-tv.dk