briller hos louis nielsen
Kære læser
tænk dig godt om før du køber briller...
D. 27 juli køber jeg briller hos Louis Nielsen, venter 14 dage så er brillerne klar. Jeg går med dem fra morgen til aften, men må konstatere at de simpelthen er for stærke i læsefeltet (flydende overgang) går ind med dem og de bliver lavet om, efter en ny synsprøve. Der går så lige 14 dage igen før jeg får dem selvfølgelig.
De nye glas jeg får, er simpelthen ubrugelige....bruger dem i en uge, men er helt tummelumsk i hovedet, skal tage brillerne af når jeg skal læse osv. Jeg går så op med igen, den søde ekspedient mener at der muligvis er en fejl på glassene, og de må selvfølglig sende dem ind igen!
Efter 14 dage igen skal jeg så hente mine nye briller, men hun fortæller mig at hun både har en god og en dårlig nyhed...det gode er at de fandt fejl på brilleglasset, men at der desværre er skår i de nye glas som de lige har sat i..
Hun fortæller straks at de må sende dem ind igen, for ingen skal jo gå med skår i glasset, selvom det er et lille et. SUK jeg må vente 14 dage igen...endelig kommer mine nye briller så...og jeg er glad!
Senere på dagen pudser jeg så mine nye briller og ser at der er en "tåget" plet jeg ikke kan pudse væk!!! Jeg går fuldstændig i sort...hende ekspedienten der udleverede dem til mig pudsede dem i over 5 min....gad vide om hun havde set den lille tågede plet. Jeg fik nærmest en depression.... kørte straks op med dem igen, spurgte pænt ekspedienten om hun ville være søde at lige pudse den lille plet væk....
hun kom tilbage og spurgte hvornår jeg havde fået dem, jeg sagde I DAG, men havde købt og betalt dem d. 27 juli for 4300kr, den dag var det d 27 september. Hun sagde hold da op, men vi bliver nok nød til at sende dem ind igen.
Der brød jeg sgu fuldstændig sammen, tud-brølede i butikken, var fuldstændig ligeglad med hvor mange kunder der var i butikken, nu var min tålmodighed brugt op.
Hun var jo noget chokkeret over mit gråd-anfald, jeg følte mig bare fuldstændig magtesløs, og nu gad jeg bare ikke køre frem og tilbage mere...
det endte så med at jeg fik lov til at beholde de briller med pletten på,(den er ude ved brillestangen)og så vil jeg få et par nye, som jeg så går og venter på.
Det er sidste gang jeg køber briller hos louis Nielsen, ekspedinterne er søde nok, men hvem sidder mon og godkender de briller som bliver sendt ud til butikken, de trænger sgu godt nok til briller...for hvem vil gå med briller med skår i og med pletter på???
måtte bare ud med mine frustrationer.
Hilsen vivi
tænk dig godt om før du køber briller...
D. 27 juli køber jeg briller hos Louis Nielsen, venter 14 dage så er brillerne klar. Jeg går med dem fra morgen til aften, men må konstatere at de simpelthen er for stærke i læsefeltet (flydende overgang) går ind med dem og de bliver lavet om, efter en ny synsprøve. Der går så lige 14 dage igen før jeg får dem selvfølgelig.
De nye glas jeg får, er simpelthen ubrugelige....bruger dem i en uge, men er helt tummelumsk i hovedet, skal tage brillerne af når jeg skal læse osv. Jeg går så op med igen, den søde ekspedient mener at der muligvis er en fejl på glassene, og de må selvfølglig sende dem ind igen!
Efter 14 dage igen skal jeg så hente mine nye briller, men hun fortæller mig at hun både har en god og en dårlig nyhed...det gode er at de fandt fejl på brilleglasset, men at der desværre er skår i de nye glas som de lige har sat i..
Hun fortæller straks at de må sende dem ind igen, for ingen skal jo gå med skår i glasset, selvom det er et lille et. SUK jeg må vente 14 dage igen...endelig kommer mine nye briller så...og jeg er glad!
Senere på dagen pudser jeg så mine nye briller og ser at der er en "tåget" plet jeg ikke kan pudse væk!!! Jeg går fuldstændig i sort...hende ekspedienten der udleverede dem til mig pudsede dem i over 5 min....gad vide om hun havde set den lille tågede plet. Jeg fik nærmest en depression.... kørte straks op med dem igen, spurgte pænt ekspedienten om hun ville være søde at lige pudse den lille plet væk....
hun kom tilbage og spurgte hvornår jeg havde fået dem, jeg sagde I DAG, men havde købt og betalt dem d. 27 juli for 4300kr, den dag var det d 27 september. Hun sagde hold da op, men vi bliver nok nød til at sende dem ind igen.
Der brød jeg sgu fuldstændig sammen, tud-brølede i butikken, var fuldstændig ligeglad med hvor mange kunder der var i butikken, nu var min tålmodighed brugt op.
Hun var jo noget chokkeret over mit gråd-anfald, jeg følte mig bare fuldstændig magtesløs, og nu gad jeg bare ikke køre frem og tilbage mere...
det endte så med at jeg fik lov til at beholde de briller med pletten på,(den er ude ved brillestangen)og så vil jeg få et par nye, som jeg så går og venter på.
Det er sidste gang jeg køber briller hos louis Nielsen, ekspedinterne er søde nok, men hvem sidder mon og godkender de briller som bliver sendt ud til butikken, de trænger sgu godt nok til briller...for hvem vil gå med briller med skår i og med pletter på???
måtte bare ud med mine frustrationer.
Hilsen vivi