Jeg var inde i Center Ure i Lyngby Storcenter for at købe en ny urrem til mit ur. Den kostede 499. Men for at sige det mildt, så så det ud af helvede til, efter de havde sat den på, fordi rundingen på den nye rem ikke passede med rundingen på uret, fordi de åbenbart ikke gad at slibe den til. Så den nye rem var presset op over urskiven, så mit ur lignede en fejlproduktion fra BR.
Det er så fair nok. Så spørger jeg så selvsamme dag som jeg købte remmen, om jeg kan få pengene tilbage, det kan jeg ikke, men jeg kan få en tilgodeseddel. Det tager jeg så til takke med.
Efter en måneds tid indser jeg, at jeg ikke får brug for at købe noget dér foreløbigt, og går så ned for at foreslå om jeg kan få 200 kr tilbage for mit tilgodebevis på 499, og så betragte det som kvit. Dvs de kan stoppe 299 kr direkte ned i lommen. Jeg betalte 499 kr, hvoraf jeg kun forlanger at få 200 kr tilbage. Men det vil de sgu heller ikke!? Det må jeg indrømme, det blev jeg sgu lidt sur over.
I dag gik jeg så i trodsighed ned og stillede mig foran butikken for at høre om der var nogle kunder der ville købe tilgodebeviset for 200 kr, da jeg tænkte at når nu butikken ikke ville have 299 kr gratis, kunne det da være der var en kunde der ville. Så kom ejeren sgu ud og overfusede mig... Ja han tændte fuldstændig af. Og blabrede op med at jeg ikke skulle laver handler i eller foran hans butik.
Ja egentlig havde jeg lyst til at give ham en knytnæve midt i fjæset, men konsekvenserne af sådan en handling afholdte mig selvfølgelig fra at gøre det, og inderst inde morede situationen mig også bare. Hvordan kan nogle forretningsdrivende være så hjernedøde? Aldrig har jeg oplevet en ringere service.
Synes I at jeg har fået en fair behandling? Og kan det virkelig passe at de har så stor revanche på deres varer, at det bedre kan betale sig for dem at jeg køber varer hos dem for de 499 kr end at de bare giver mig 200 kr?
tilføjet af anonym
Dårlig service
Ja, det er da dårlig service.
Hvis de ikke har sat remmen ordentligt på, bør du da reklamere og få det lavet, som det skal laves. Hvis de ikke vil acceptere det, kan du nok stille dig lidt mere diskret foran butikken og sælge dit tilgodebevis uden at de opdager det.
tilføjet af mummi-39
Nej, hold nu..
Da det jo ikke kun er i Jylland det der kan forekomme, så må vi jo bare, som med så meget andet sige; Typisk Dansk Forretningsgang..
Tænk, at ville sætte god forretning over styr på så lille latterligt grundlag... Ikke særlig service.mindet
He he, hvor blæret, at du stillede dig uden for butikken... Det var sgu frisk gjort og jeg ville have gjort det samme....
Mennnn, hvad med tilgodebeviset...??
Jeg havde sgu da gerne købt det...
God week-end til dig ;O)
Mummi
tilføjet af Doc Jones
Center Ure i Lyngby Storcenter
Jeg har oplevet lignende super ringe service i butikken. En rem der knækkede efter to uger. De ville kun lime den og limningen holdt ca en halv dag. Remmen fortsatte med at knække i alle fire hjørner den var fæstnet og de ville stadig kun lime og fortalte det var slittage ( casio ur, der er slidt op på under én måned ??? ). Da selve uret så stod af efter 1½ måned ville de ikke hjælpe mig mere....
tilføjet af en meget uenig
til doc dum og Ham den hjernedøde
Du er da ikke for spids hva, center ure har slet ikke casio ure, så de har nok heller ikke kunne sælge dig sådan et. find lige ud af hvilken butik du går ind i, inden du sviner den til. jeg har fået den bedste service derinde, bedre end noget andet sted.
Og til idioten (ham med urremmen) Din sætning "Ja egentlig havde jeg lyst til at give ham en knytnæve midt i fjæset". siger så meget mere om dig og din person, end det gør om nogen butik du føler dig "overfusede" af. hvor barnlig og stille sig foran butikken og gøre dig til grin! få et liv, få et arbejdte, eksempel i en butik
tilføjet af Lyngbymanden
Hold Jer væk fra Center Ure i Lyngby Storcenter
Servicen er helt i bund og de overholder ikke købeloven. Tænk at køre en forretning på den måde? Ejeren er fræk, uforskammet og fuld af løgn. For at slippe for at punge ud - er han ikke bleg for at anklage kunden for selv at have ødelagt produktet.
Jeg kan kun opfordre alle til at indlevere en klage til Centerforeningen - så vi kan få sådan en ussel mand - med så ringe forretningsmoral - ud af et ellers fantastisk Storcenter! Er selv blevet behandlet meget ringe af selv samme stodder. Jeg agter dog at gå til Forbrugerrådet - betaler gladelig 300kr. så de kan få manden til at overholde de love, vi forbrugere, nu og da er beskyttet af!
Han fortjener at vi alle stiller os foran butikken, i de travle dage op til jul og fortæller folk om butikkens moral eller mangel på samme ,-)
tilføjet af endnu en kunde der har fået...
endnu en oplevelse af dårlig service
Jeg så tilfældigt dette sted, og ser at det ikke kun er mig der er blevet dårligt behandlet i Center ure.
Afleverede et ur som skulle have nyt batteri. Får at vide at det er færdigt efter 1 time. Da jeg kommer tilbage får skal jeg oplyse et nummer. Det har jeg ikke fået...derefter får jeg at vide at de ikke havde det pågældende batteri og derfor ikke havde udskiftet det. Jeg kunne ikke få udleveret uret da jeg skulle aflevere det nummer. Da både ekspedient og jeg var enige om at det var mit ur var situationen helt absurd og jeg bad om at tale med den forretningsansvarlige - Han kom ud fra baglokalet og truede mig med at jeg blev fotograferet af forretningens kamera og at jeg skulle se at aflevere det nummer - Efter en endnu mere tosset samtale fik jeg endeligt uret udleveret og jeg forsvandt skyndsomt ud af butikken - Mit eneste men også sidste besøg der... Uha
tilføjet af Duriel
Også en dårlig oplevelse
Jeg har været så i heldig at få en gave fra center ure i lyngby, og haft bon og bytte mærke på tingen, men kunne heller ikke få pengene tilbage, jeg har nu flere gange forsøgt at finde noget i butikken jeg kunne købe for mit tilgode bevis ( 650 kr), men uden held, hver gang jeg henvender mig i butikken vil de hverken lave graveringer, bestille ting hjem, smile eller bare tale pænt.
Min opfordring er klart "hold jer fra at købe noget i den butik", heller ikke som gave til andre, for der er stor sandsynlighed for at modtager får en dårlig oplevelse på et eller andet tidspunkt.
tilføjet af boblefisken
Center ure lyngby
Jeg kan kun bekræfte den ekstremt dårlige service man får i den butik. Ejeren er noget af det mest ubehøvlede man længe har set.
/finn
tilføjet af tjaa
man kan heller ikke bytte en bil
jeg har ikke haft nogen dårlige oplevelser i den pågældene butik.. men det lader da til at der er flere der ikke kender købe loven. man har INGEN returret på en var købt i en butik at nogen butikker tilbyder det er ren service..
og jeg vil sku heller ikke eje et smykke en anden har rent rundt med en uge...
At være utilfreds med at butikken ikke vil give penge tilbage fr et gavekort tja man kan også være utilfreds med priserne på busbilletter.. men det gør ikke at butikken gør noget forkert. og jeg kan godt forstå de ikke vil bytte et gavekort til et mindre penge enten giver man pengene igen eller også gør man ikke...
Servicen kan jeg ikke kommentere på, jeg har ikke oplevet det der påstås. men man kunne jo mistænke kunden for ikke altid selv at være en engel.
dette inlæg er skrevet af en kundeservice medarbejder der på egenkrop ved at kunder ofte stiller urimelige krav
har også en dårlig oplevelse med ejeren..
ville for nogle år siden have service på mit cartier ur. det blev jeg sendt til en anden butik med.
senere skulle jeg have lænken forkortet i et andet ur ( en kopi)
han sagde, at det ur ville han ikke røre med sit dyre fine værktøj så jeg kunne skrubbe af!!
tilføjet af pernille c
kursus
....og du kan tage et kursus i dandk retskrivning på aftenskole...
tilføjet af Batman211
...
Det tror da fanden når du køber et kopi ur!
tilføjet af Susanne H
Center Ure i Lyngby Storcenter, dårlig service
Vores datter fik 20/8-2011 et Bering ur i gave, som er købt i Dragør. Den lille viser har sat sig fast og i hht. Bering Ures hjemmeside, skal man henvende sig til en forhandler af deres ure, for at garantien dækker.
Center Ure i Lyngby Storcenter forhandler Bering Ure, men da jeg igår henvendte mig i butikken, spurgte den kvindlige ekspedient, om uret var købt hos dem. Jeg oplyste, at det er købt i Dragør. Fik på en kølig/arrogant måde at vide, at så måtte jeg tage til Dragør med uret!!
Jeg henviste til Berings Ure hjemmeside ang. henvendelse til forhandler ifm. garanti/service. Det var hun ikke bekendt med, men ville undersøge det!
Jeg spurgte, om hun ville sende mig til Jylland, hvis uret var købt der ?? Nej, så kunne jeg selv sende det til Bering Ure!
At den forretning stadig eksisterer, undrer mig i den grad - jeg har tidligere oplevet meget dårlig service (= overhovedet ikke serviceminded)ifm. køb af et litium batteri, som ikke "virkede".
Jeg oplyste iøvrigt ekspedienten om, at der var en debat omkring deres dårlige service og at jeg sandelig godt forstod hvorfor!!
Jeg vil aldrig mere sætte mine ben i den forretning.