DSB igen igen igen igen igen .............
...og så sidder der 2 klaphatte på DR2 og fortæller at vi skal fortsætte med og investere milliarder i DSB, således at de bliver mere konkurrencedygtige over for fx flyselskaberne.
Men fortæl mig lige, hvor ligger rimeligheden i at bruge skatteydernes penge på og udkonkurrere et privat flyselskab. Ligeledes er det jo også skadeligt for salget af personbiler, private busselskaber osv.
Tog transport er og bliver den suverænt dyreste form for persontransport, og kommer ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG til at hvile på billetsalget. SÅ FAT DET DOG. Se bare på DSBs historie indenfor de sidste 10 år. JAMEN DET ER JO FULDSTÆNDIG SINDSYGT OG FORTSÆTTE I DETTE SPOR.
Så luk da for helvede denne pengesluger, og brug i stedet de frie markedskræfter på person- og godstransport.
Hvorfor fanden skal alle os på mindstelønnen tvinges til at holde liv i sådan et skandale-apparat ... FUCK
28.000.000.000 eller 28 MILLIARDEN ... DET MÅ SKU DA OM IKKE ANDET VÆRE NOGET NÆR VERDENSREKORDEN I DUMHED. AT BRUGE 28 MILLARDER TVANGSSKATTEKRONER PÅ NOGET SOM ALLE VED ER EN TOTAL UNDERSKUDSFORRETNING.
Det lugter jo langt væk af korruption. Private el-selskaber som skal levere strøm til nye el-tog (som jo bare bliver en ny IC4 skandale) ser her en mulighed for at suge endnu flere penge ud af den lille danske borger osv. JAMEN HELLE, SÅ STOP DOG DETTE LØBSKE TOG INDEN DET ER FOR SENT. DU HAR VÆRKTØJET, OG SÅ SCORE DU SUCCES OG DERMED STEMMER.
Brug i stedet pengene på at fjerne alle disse underlige og firnurlige regler der er for motorkøretøjer i Danmark. Nummerplader i alle regnbuens farver. Bagsæder der bliver afmonteret i helt nye biler. Sindsyge told- og politirazziaer mod udenlandske arbejdere i Danmark. Hvornår må man dit og hvornår må man dat. Hvem må køre i den bil og hvem må køre i den anden bil. Tidspunkter for hvornår man må køre i en bestemt bil som er inregistreret med denne helt specielle registreringsform osv. osv. osv... SINDSYG FOR HELVEDE DA JAMEN SÅ STOP DET DA FOR HELVEDE HVAD SKER DER LIGE
Alt går jo op i hat og briller.
Det er jo ren ragnerok, at staten skaber alt dette bureaukrati, i dens bestræbelse på og skabe en rimelig og retfærdig fordeling af et lands ressourcer. Ofte går det jo lige modsat, og så havde det jo været 1000 gange bedre at lade tinge hvile i deres naturlige leje, som de fri markedskræfter jo er.
Harmoniser de danske motorkøretøjsafgifter med resten af EU, og lav et bedre og mere udbygget vejnet.
På denne måde kan samfundet spare rigtig mange milliarder, og alle danskere ung som gammel, komme fra A til B på den hurtigste og billigste måde.
En undersøgelse viste for 7 år siden, at det koster 3 gange mere at transporterer 1 person 1 kilometer end der koster at transportere 1 person 1 kilometer i en spritny mellemstor bil. Og hvis vores retarderede politikere nu vil bruge yderlig 28 milliarder (som sikkert vokser til det dobbelte, som det plejer) på dette helvedes-apparat, ja så snakker vi jo ikke længere en faktor 3, men snarere en faktor 4 eller 5. Så hvornår stopper galskabet?
Kære Helle
Stop nu dette vanvid. DSBs historien taler jo sit klare sprog. Du har værktøjet som skal bruges til at stoppe dette galmandsværk. Det er alt alt alt for dyrt for det danske samfund, og pengene kunne være givet MEGET bedre ud til andre formål.
Reducer den offentlige persontransport til busdrift, som på fremtidens nye vejnet sagtens vil kunne klare opgaven. Lav passager-tælling på de forskellige strækninger, og skræddersy så behovet derefter. Let og enkelt!
Med denne løsning har samfundet levet fuld ud op til sin forpligtigelse mht. offentligt transport.
Men fortæl mig lige, hvor ligger rimeligheden i at bruge skatteydernes penge på og udkonkurrere et privat flyselskab. Ligeledes er det jo også skadeligt for salget af personbiler, private busselskaber osv.
Tog transport er og bliver den suverænt dyreste form for persontransport, og kommer ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG til at hvile på billetsalget. SÅ FAT DET DOG. Se bare på DSBs historie indenfor de sidste 10 år. JAMEN DET ER JO FULDSTÆNDIG SINDSYGT OG FORTSÆTTE I DETTE SPOR.
Så luk da for helvede denne pengesluger, og brug i stedet de frie markedskræfter på person- og godstransport.
Hvorfor fanden skal alle os på mindstelønnen tvinges til at holde liv i sådan et skandale-apparat ... FUCK
28.000.000.000 eller 28 MILLIARDEN ... DET MÅ SKU DA OM IKKE ANDET VÆRE NOGET NÆR VERDENSREKORDEN I DUMHED. AT BRUGE 28 MILLARDER TVANGSSKATTEKRONER PÅ NOGET SOM ALLE VED ER EN TOTAL UNDERSKUDSFORRETNING.
Det lugter jo langt væk af korruption. Private el-selskaber som skal levere strøm til nye el-tog (som jo bare bliver en ny IC4 skandale) ser her en mulighed for at suge endnu flere penge ud af den lille danske borger osv. JAMEN HELLE, SÅ STOP DOG DETTE LØBSKE TOG INDEN DET ER FOR SENT. DU HAR VÆRKTØJET, OG SÅ SCORE DU SUCCES OG DERMED STEMMER.
Brug i stedet pengene på at fjerne alle disse underlige og firnurlige regler der er for motorkøretøjer i Danmark. Nummerplader i alle regnbuens farver. Bagsæder der bliver afmonteret i helt nye biler. Sindsyge told- og politirazziaer mod udenlandske arbejdere i Danmark. Hvornår må man dit og hvornår må man dat. Hvem må køre i den bil og hvem må køre i den anden bil. Tidspunkter for hvornår man må køre i en bestemt bil som er inregistreret med denne helt specielle registreringsform osv. osv. osv... SINDSYG FOR HELVEDE DA JAMEN SÅ STOP DET DA FOR HELVEDE HVAD SKER DER LIGE
Alt går jo op i hat og briller.
Det er jo ren ragnerok, at staten skaber alt dette bureaukrati, i dens bestræbelse på og skabe en rimelig og retfærdig fordeling af et lands ressourcer. Ofte går det jo lige modsat, og så havde det jo været 1000 gange bedre at lade tinge hvile i deres naturlige leje, som de fri markedskræfter jo er.
Harmoniser de danske motorkøretøjsafgifter med resten af EU, og lav et bedre og mere udbygget vejnet.
På denne måde kan samfundet spare rigtig mange milliarder, og alle danskere ung som gammel, komme fra A til B på den hurtigste og billigste måde.
En undersøgelse viste for 7 år siden, at det koster 3 gange mere at transporterer 1 person 1 kilometer end der koster at transportere 1 person 1 kilometer i en spritny mellemstor bil. Og hvis vores retarderede politikere nu vil bruge yderlig 28 milliarder (som sikkert vokser til det dobbelte, som det plejer) på dette helvedes-apparat, ja så snakker vi jo ikke længere en faktor 3, men snarere en faktor 4 eller 5. Så hvornår stopper galskabet?
Kære Helle
Stop nu dette vanvid. DSBs historien taler jo sit klare sprog. Du har værktøjet som skal bruges til at stoppe dette galmandsværk. Det er alt alt alt for dyrt for det danske samfund, og pengene kunne være givet MEGET bedre ud til andre formål.
Reducer den offentlige persontransport til busdrift, som på fremtidens nye vejnet sagtens vil kunne klare opgaven. Lav passager-tælling på de forskellige strækninger, og skræddersy så behovet derefter. Let og enkelt!
Med denne løsning har samfundet levet fuld ud op til sin forpligtigelse mht. offentligt transport.