fullrate advarsel
m1/fullrate.
vi har haft en mobil ved m1 til vores piger, da vi lavet deres nr. fik vi af vide der ikke kunne hentes data, på deres abonnement, hvilket jo er helt fint når det er til børn.
vi fik vores første regning i december, hvor der var 500 kr. på i data, vi klaget over det og fik rabat på 250 kr. og en aftale om deres telefoner blev lukket omg, så burde alt være godt.
Men nej i April fik vi en regning på 300 og 450 kr. fra fullrate, vi skrev en mail til dem om hvad det lige dækket og om det ikke var en fejl.
Ingen reaktion, så fik vi 2 nye regninger med rykkergebyr på, nu ringede jeg så til dem.
De kan ikke se telefonerne er sagt op, og de har ikke læst vores mail, selv om de kunne sige, hvorfra mailen var sendt fra.
De vil ikke anullere regningen for vi havde ikke fået et bevis på den var opsagt og det er rigtigt, vi har jo stolet på det de sagde.
Så vi skal betale for 2 telefoner der ikke burde være abonnement på for 5 mdr.
Da jeg sagde, at jeg ville fortælle alle om denne dårlige service de har, fik jeg af vide det skulle jeg være velkommen til.
Så derfor skriver jeg denne skrivelse, jeg har selv haft telefon ved m1 og været glad for det, det var billigt og havde en god service.
Men jeg vil bare fortælle andre i skal ikke købe det til jeres børn og tro på, at i får de ting som de lover, hvis man opsiger ens telefon, skal man have det skr. for ellers bliver det åbenbart ikke opsagt.
Ja jeg ved godt, at man bør få alt skr. men ja jeg trode nå de sage til mig, så er det i orden, ja så er det i orden.
At det sker en fejl, så de kan hente data, ja det burde ikke kunne ske men at folk skal betale for 5 mdr. hvor telefonen burde være lukket, det er bare for dårligt.
Og sidst, at de er skide lige glade med de har givet folk en dårlig service, det fatter jeg simpel hen ikke.
vi har haft en mobil ved m1 til vores piger, da vi lavet deres nr. fik vi af vide der ikke kunne hentes data, på deres abonnement, hvilket jo er helt fint når det er til børn.
vi fik vores første regning i december, hvor der var 500 kr. på i data, vi klaget over det og fik rabat på 250 kr. og en aftale om deres telefoner blev lukket omg, så burde alt være godt.
Men nej i April fik vi en regning på 300 og 450 kr. fra fullrate, vi skrev en mail til dem om hvad det lige dækket og om det ikke var en fejl.
Ingen reaktion, så fik vi 2 nye regninger med rykkergebyr på, nu ringede jeg så til dem.
De kan ikke se telefonerne er sagt op, og de har ikke læst vores mail, selv om de kunne sige, hvorfra mailen var sendt fra.
De vil ikke anullere regningen for vi havde ikke fået et bevis på den var opsagt og det er rigtigt, vi har jo stolet på det de sagde.
Så vi skal betale for 2 telefoner der ikke burde være abonnement på for 5 mdr.
Da jeg sagde, at jeg ville fortælle alle om denne dårlige service de har, fik jeg af vide det skulle jeg være velkommen til.
Så derfor skriver jeg denne skrivelse, jeg har selv haft telefon ved m1 og været glad for det, det var billigt og havde en god service.
Men jeg vil bare fortælle andre i skal ikke købe det til jeres børn og tro på, at i får de ting som de lover, hvis man opsiger ens telefon, skal man have det skr. for ellers bliver det åbenbart ikke opsagt.
Ja jeg ved godt, at man bør få alt skr. men ja jeg trode nå de sage til mig, så er det i orden, ja så er det i orden.
At det sker en fejl, så de kan hente data, ja det burde ikke kunne ske men at folk skal betale for 5 mdr. hvor telefonen burde være lukket, det er bare for dårligt.
Og sidst, at de er skide lige glade med de har givet folk en dårlig service, det fatter jeg simpel hen ikke.