Er dette normal procedure:
Hej, jeg har et Sony 40" LCD-Tv. Som jeg købte forrige sommer, i foregårs holdt jeg fødselsdagsfest, og blev lidt småstiv, og væltede ind i fjernsynet så skærmen flækkede totalt. Det var heldigvis ikke tændt på uheldstidspunktet.
Jeg har så heldigvis købt en totalforsikring på 5 år, da jeg købte fjernsynet. Fordi jeg ved, at jeg er en klodsmajor fra tid til anden hehe.
Jeg ringede så til forsikringsselskabet i dag, og der var heller ingen problemer. Jeg fik et referencenummer som jeg skulle ringe til min lokale Ekspert-butik og oplyse (har købt tv'et i ekspert) Det gjorde jeg så, heller ingen problemer dér, og han sagde, at jeg bare skulle komme ned i butikken med fjernsynet, så vi kunne tage den derfra. Det gjorde jeg så.
Og efter at have givet lidt oplysninger osv. Så får jeg stukket en kvittering i hånden på, at det er sendt til reparation. Og fik at vide, at jeg ville høre nærmere i løbet af næste uge.
Men så er det dér jeg undrer mig lidt, fordi, hvad koster det at reparere et 40" LCD-tv? Arbejdstid + en helt ny skærm + transport frem og tilbage fra værksted. (De sender det åbenbart til et firma der hedder "Elektronik Centret")
Ville det ikke have været billigere for butikken, bare at give mig et nyt fjernsyn? Desuden sparer det mig også for den irritation, ikke at have et fjernsyn i en uge måske mere. Ikke at jeg brokker mig over at jeg ikke får et nyt, fordi det fjernsyn jeg har er jeg glad for, men undrer mig bare rigtig meget.
Jeg har så heldigvis købt en totalforsikring på 5 år, da jeg købte fjernsynet. Fordi jeg ved, at jeg er en klodsmajor fra tid til anden hehe.
Jeg ringede så til forsikringsselskabet i dag, og der var heller ingen problemer. Jeg fik et referencenummer som jeg skulle ringe til min lokale Ekspert-butik og oplyse (har købt tv'et i ekspert) Det gjorde jeg så, heller ingen problemer dér, og han sagde, at jeg bare skulle komme ned i butikken med fjernsynet, så vi kunne tage den derfra. Det gjorde jeg så.
Og efter at have givet lidt oplysninger osv. Så får jeg stukket en kvittering i hånden på, at det er sendt til reparation. Og fik at vide, at jeg ville høre nærmere i løbet af næste uge.
Men så er det dér jeg undrer mig lidt, fordi, hvad koster det at reparere et 40" LCD-tv? Arbejdstid + en helt ny skærm + transport frem og tilbage fra værksted. (De sender det åbenbart til et firma der hedder "Elektronik Centret")
Ville det ikke have været billigere for butikken, bare at give mig et nyt fjernsyn? Desuden sparer det mig også for den irritation, ikke at have et fjernsyn i en uge måske mere. Ikke at jeg brokker mig over at jeg ikke får et nyt, fordi det fjernsyn jeg har er jeg glad for, men undrer mig bare rigtig meget.