erfaring og livslykke
når nu tusinder og millioner allerede har fået tilegnet sig dyrekøbte erfaringer; hvorfor skal andre så med store psykiske og sociale omkostninger erhverve de samme slags dyrekøbte erfaringer; hvorfor kan vi ikke bare dele viden og erfaringer ?
Hvorfor kan vi ikke forhindre andres selvetablerede nød og kaos❓
hvor og hvordan er det, at det og de svage led i den kommunikative kædereaktion brister❓med afmagt& individuelt kaos til følge❓
hvorfor kan vi ikke bare formidle viden om at fx unge bøller ikke skal kaste med flasker og ikke brænde biler af, at man ikke skal begå incest og heller ikke sælge narko til børn og unge og arbejdsløse . .? er det noget med eTOS i demokrati , i overflod i❓egensindighed❓grådighed❓
hvad medfører sådan en egocentrisk og diskriminativ fortielseskultur? om ret og uret ?, for det er jo noget med at man vidensdeler mere frit indenfor samme socioøkonmiske niveau end man gør når der er størrer socioøkonomiske differencer ?
hvis titusinder aktiverede har påvist at aktiveringskurser ikke nytter; hvorfor skal så andre kursusledere igang med at afholde samme slags virkningsløse aktiveringskurser, mens polakker og andre godtfolk strømmer arbejdsomme over grænsen for at lave tømmerarbejde og plukke danske frugter og gøre rent . . ?
Hvorfor kan vi ikke forhindre andres selvetablerede nød og kaos❓
hvor og hvordan er det, at det og de svage led i den kommunikative kædereaktion brister❓med afmagt& individuelt kaos til følge❓
hvorfor kan vi ikke bare formidle viden om at fx unge bøller ikke skal kaste med flasker og ikke brænde biler af, at man ikke skal begå incest og heller ikke sælge narko til børn og unge og arbejdsløse . .? er det noget med eTOS i demokrati , i overflod i❓egensindighed❓grådighed❓
hvad medfører sådan en egocentrisk og diskriminativ fortielseskultur? om ret og uret ?, for det er jo noget med at man vidensdeler mere frit indenfor samme socioøkonmiske niveau end man gør når der er størrer socioøkonomiske differencer ?
hvis titusinder aktiverede har påvist at aktiveringskurser ikke nytter; hvorfor skal så andre kursusledere igang med at afholde samme slags virkningsløse aktiveringskurser, mens polakker og andre godtfolk strømmer arbejdsomme over grænsen for at lave tømmerarbejde og plukke danske frugter og gøre rent . . ?