SuperDebat.dk > Politik & Samfund > Indenrigspolitik
12tilføjet af mandaabenraa
Flygtninge familien i fjernsynet d.15.4. PROTEST.
Han havde noget imod præstestyret , og familien flygtede til Danmark.
De bor på en uværdig måde , de mener ikke at de kan flytte hjem til deres land igen.
Jeg mener den sag er forkert behandlet.
tilføjet af anonym
forkert
det er mennesker
og så er de i dk
kynisk handling forkert
såre enkelt
tilføjet af dulkis
Ja - og hvor grotesk
at det så er en præst, der afslutter en dårlig forklaring med "good luck" - jeg græmmes!!!
tilføjet af anonym.
De skal ud af landet.
Det bedste ville være at sende den familie hjem.DK,skal ikke huse flere flygtninge,her er rigeligt af dem i forvejen.Det kan da ikke have sin rigtighed,at fordi der er krig/uro i deres land,at de straks søger hen til et andet land.Og hvorfor lige til DK.Jo,ganske enkelt,fordi her er penge/lejlighed at få.Nej,ud af landet med dem,hurtigst mulig.
tilføjet af anonym
man skal bare passe på
at de ikke får magten engang
Dr 2 den lede hættemåge f.eksp.
hvad ligner det!
næste gang er det en med kalot og
en med en turban og NÆSTE?????AK JA????
det går over min forstand????
tilføjet af anonym
og vi kan IKKE blive
VED med at hjælpe dem
mener jeg bare hvor er vi
efterhånden henne?
tilføjet af rodvad
Selvfølgeligt
går det ud over din forstand, det er længe siden jeg observerede det.
tilføjet af Anonym nr. 2000
Ja, den er behandlet
forkert.
Når folk søger asyl, bør det ikke tage mere end et par måneder at få afgørelsen. Når afgørelsen er kommer skal den efterleves, dvs.. Hvis beslutningen er ja til asyl, skal de hjælpes igang på samme måde som danskerne. Hvis beslutningen er nej, skal de tilbage til deres eget land i løbet af et par uger, om de vil det eller ej.
Som det er nu lever de under kummerlige forhold i for lang tid. Forholdene er gode nok, til de kortere behandlingstider ovenfor beskrevet.
tilføjet af anonym
så så ha ha
godmorgen ha ha hi hi en
lille hjerne har jeg da endnu
jeg MÅ bruge den,ikke? ha ha
tilføjet af kolossen
og du staver stadig
t i selvfølgelig, hvor stor er DIN hjerne
tilføjet af Anonym
unskyldt
Rodvad er undskyldt. Han er muhamedansk økonomisk flygtning, som lever af dansk socialhælp, desværre.
tilføjet af puhadada
Du som stemmer på DF
Du må da være stolt af at se en sådan en ”hjertensvarm” præst som Søren Krarup vise barmhjertighed over for forpinte flygtninge i Sandholmslejren. Hans optræden var en skandale, kun nazister og psykopater kan være så følelseskolde som ham og der skulle være en fortæller af Guds kærlighed? Jeg så intet menneskelig i den Satan, føj for Helvede at I kan stemmer på ham og resten af de svin i det parti, I skulle krumme tæerne af skam hvis I selvføleligt ikke er lige så følelses afstumpede som ham og politikerne fra DF
tilføjet af Minimælk
Uhyggeligt
Der er ikke meget medmenneskelighed, det vil jeg give dig ret i