SuperDebat.dk > Computer & Internet > Fri debat: Computer/Internet
12tilføjet af Glad Acer-ejer
Hvor dybt vil Dell synke?
Jeg har lige siddet og set DRs Kontant fra i går omkring Dell og deres kundeservice. Kontant havde emnet oppe for en måneds tid siden og havde oprettet en debat på DRs hjemmeside. Her var der forbløffende mange positive udtalelser om Dell. De kritiske debattører fatter så mistanke - og DR får undersøgt IP-adresserne for brugerne med de meget positive udtalelser. Og ganske rigtigt: IP-adresserne kom fra Dell selv!! Ene og alene for at skævvride billedet af deres ufatteligt dårlige kundeservice.
I 2004 havde jeg selv en Dell notebook, som efter 3mdr fik en fejl (blå skærm), jeg sendte notebooken til Dell, men fik den først 4 (ja FIRE) måneder senere. Og da jeg fik den tilbage så var der stadig blå skærm!
Michael Dell har været blandt verdens 3 rigeste personer. I wonder why!
tilføjet af lhenningnielsen
DELL Computer
Det er noget skidt med så megen negativ omtale og derfor skal Dell selvfølgelig oppe sig gavaldigt, men der er også positive oplevelser med DELL, jeg købte i august 2007 en computer til mig selv inspirion 530 alt forløb som lovet, i februar 2008 købte jeg en tilsvarende computer, efter denne bestilling skulle der laves et par ændringer, jeg ringede til Dell og bad om dette, de ville undersøge hvor langt ordren var i systemet og om dette kunne lade sig gøre, de ringede tilbage at det kunne det godt men lev. tiden blev forlænget med 3 dage, jeg sagde ok, computeren kom som aftalt så jeg er personlig godt tilfreds med DELL og deres service, og nej jeg er og har ikke været ansat hos dem og kender dem kun fra disse handeler, i er velkomme til at tjekke.
vh. en tilfreds kunde, ret skal være ret, det skal gå begge veje.
tilføjet af AnoAno
Din profilside !!!!
Jeg syntes godt nok ikke den lille mand på din profilside ligner en glad Dell kunde.
tilføjet af anonym
internt
er du endnu en intern medarbejder der prøver at sprede gode rygter om jer på nettet 😃
tilføjet af lhenningnielsen
Din profilside
Nej det har du da ret i, men den illustrerer bare mine færdigheder og toldmodighed når tingene ikke virker som jeg vil😉
tilføjet af lhenningnielsen
anonym
Nej som jeg skriver i mit indlæg har jeg og har aldrig haft noget med DELL at gøre udover at jeg åbenbart er en af de få heldige kunder de tilsyneladende har haft, du er velkommen til at tjekke mig.
tilføjet af Morfar
jeg har også
været heldig, min Dell computer holdt i 36 måneder, før den gik ned, så ingen garanti og servicecentret bad mig opgive den da en rep. ville være for dyr og den skulle alligevel skiftes på grund af udviklingen sagde de ! Den nye er ikke en Dell !!!!!!!!!
Og jeg havde råd til at købe en ny.
tilføjet af Tandløs Colamide
ALLE har nogle få utilfredse kunder
Det er dem der gerne retter henvendelse til medierne.
tilføjet af jhbvhgh
...
Jeg har ikke selv dell, og ved ikke lige så meget om dem. Men jeg synes det er så plat når nogen bare SKAL holde med andre (fx dell), bare fordi de selv godt kan lide dem. Jeg har selv HP og synes det fungerer fint, men det kommer da slet ikke bag på mig at der garanteret er andre der synes det er noget lort. Bare fordi nogen ikke har haft problemer med dem, betyder det jo ikke at andre heller ikke har. Synes godt nok det er plat at de har siddet og skrevet alverdens pæne ting om sig selv, det må da næsten bevise der er noget galt hos dem.
tilføjet af Venlo VV
HP er noget lort
Jeg har købt en HP dv9685 notebook via en medarbejderordning. Batteriet kunne i starten holde strøm til 1h 20min, hvilket måske var lige i underkanten. Men efter 1 år, så kan batteriet slet ikke holde strøm. Har taget tid: Max 4min og 51sek fra opladet tilstand!
Så går idéen ved en bærbar helt af fløjten. HP ville ikke give mig et nyt batteri, da de mente fejlen var min egen! Så nu hænger jeg på det her l... de næste 9 mdr før jeg har købt den helt fri 🙁
tilføjet af Tandfyldt Fantafnat
Ja men det er behandlingen af RMA
Ja, men ikke alle firmaer skider på deres kunder... Det er kundebehandlingen der gør forskellen og behandling af RMA sager
tilføjet af Ano Nym
Batterier og HP
Batterigarantien gælder også kun ½ år... Sådan er det med bærbare batterier, de dør hurtigt.
Husk at tage batteriet ud af bærbaren hvis den sidder i opladeren, specielt hvis det er HP, da de ikke aflader batteriet før det oplades. Nogle mærker kan godt aflade før genopladning, har ikke lige styr på hvor mange der kan og hvilke mærker der kan, ved bare at HP ikke kan fordi jeg selv har en dv9670
tilføjet af Ano Nym
Dell
Du køber noget, trådstarteren HAVDE købt det og beklagede sig over RMA delen. Hvilket Dell får mange klø for.
Der er STOOOOOOR forskel på at handle ved et firma og bagefter skulle have en RMA sag ved firmaet... Dell er ikke særligt kundemindede, kun når de skal sælge produkter.