Hvordan flytter jeg mit mobil nr. Kun fra Debitel
Folketingets Ombudsmand
Gammeltorv 22
1457 København K
Telefon: 33 13 25 12
Fax : 33 13 07 17
Fax 1 - 8
Undertegnede Xxxxxxxx Xxxxxxxx skriver hermed til Folketingets Ombudsmand da jeg af uforklarlige grunde ikke Har kunne Flytte mit Mobil tlf. nr XXXX XXXX fra Debitel (Call me)
Som jeg har ringet til mange gange og fået fortalt af der er ingen fejl på mit Mobil nr. for at få flyttede mit abonnement fra Debitell Call me for at få oplyst hvad fejlen er men den skulle være rettede hver gang som jeg har ringet til Debitel 4366 9300.?
1 af 20 personlige henvendelser det sidste halve år.
17/06-2008 15:48:27 00:01:27 xxxxxxxx 43669300
Jeg have et taletids kort med et Fast beløb på 200.- kr. pr mdr. i 6 mdr. som der er udløbet 01. Februar 2008 Nu har jeg prøvet på at flytte mit Mobil abonnement fra Debitel grundet at der blev fortaget et opkald fra denne taletids konto på over 600.00 uden at der var mere end en dækning 185 kr. indsat på mit tlf nr hos Debitel. Mobil nr. Slukede ikke da beløbet var opbrugt men tilførte et ekstra regning på 535.26 dkr for en opringning fra min Hustru til min svigermor i Thailand.
Modtaget pr. d.o3/o7-08 Umuligt at flytte mobil nr. fra Debitel = Call Me.Vi har forsøgt at flytte dit nummer: XXXXXXXX, men har fået afvisning fra den tidligere udbyder:Call Me (Debitel).Meddelelsen fra Call Me (Debitel) er, at nummeret er bestilt opsagt men er i opsigelsesperiode. Nummeret må ikke være bestilt opsagt hos Call Me (Debitel) da vi ikke kan flytte XXXXXXXX over til os. Vi beder dig kontakte Call Me (Debitel) og få nummeret aktiveret, hvorefter vi kan igangsætte flytningen. Hvis det ikke er muligt at aktivere dit nummer igen, kan du få et nyt nummer ved at kontakte vores kundeservice på 70255080. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 70255080.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 70255080.Med venlig hilsenUnoTel A/S
Alt er fortaget fra dennes kundens side.
Gammeltorv 22
1457 København K
Telefon: 33 13 25 12
Fax : 33 13 07 17
Fax 1 - 8
Undertegnede Xxxxxxxx Xxxxxxxx skriver hermed til Folketingets Ombudsmand da jeg af uforklarlige grunde ikke Har kunne Flytte mit Mobil tlf. nr XXXX XXXX fra Debitel (Call me)
Som jeg har ringet til mange gange og fået fortalt af der er ingen fejl på mit Mobil nr. for at få flyttede mit abonnement fra Debitell Call me for at få oplyst hvad fejlen er men den skulle være rettede hver gang som jeg har ringet til Debitel 4366 9300.?
1 af 20 personlige henvendelser det sidste halve år.
17/06-2008 15:48:27 00:01:27 xxxxxxxx 43669300
Jeg have et taletids kort med et Fast beløb på 200.- kr. pr mdr. i 6 mdr. som der er udløbet 01. Februar 2008 Nu har jeg prøvet på at flytte mit Mobil abonnement fra Debitel grundet at der blev fortaget et opkald fra denne taletids konto på over 600.00 uden at der var mere end en dækning 185 kr. indsat på mit tlf nr hos Debitel. Mobil nr. Slukede ikke da beløbet var opbrugt men tilførte et ekstra regning på 535.26 dkr for en opringning fra min Hustru til min svigermor i Thailand.
Modtaget pr. d.o3/o7-08 Umuligt at flytte mobil nr. fra Debitel = Call Me.Vi har forsøgt at flytte dit nummer: XXXXXXXX, men har fået afvisning fra den tidligere udbyder:Call Me (Debitel).Meddelelsen fra Call Me (Debitel) er, at nummeret er bestilt opsagt men er i opsigelsesperiode. Nummeret må ikke være bestilt opsagt hos Call Me (Debitel) da vi ikke kan flytte XXXXXXXX over til os. Vi beder dig kontakte Call Me (Debitel) og få nummeret aktiveret, hvorefter vi kan igangsætte flytningen. Hvis det ikke er muligt at aktivere dit nummer igen, kan du få et nyt nummer ved at kontakte vores kundeservice på 70255080. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 70255080.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 70255080.Med venlig hilsenUnoTel A/S
Alt er fortaget fra dennes kundens side.