48tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Ishøj er en af de kommuner, som har været allerbedst til at åbne op for de mange Nydanskere, der ønsker at komme til landet og gøre danmark et endnu bedre sted at være. 🙂 Og det har tilsyneladende lønnet sig. Om få år er der nemlig Nydansk flertal i kommunen, og det sikrer økonomisk trykhed og vækst. Det spraglede kulturliv, der følger med, er bestemt heller ikke at kimse af. Der burde bygges nogle Moskeer til dem, da Islam over hele landet jo er danmarks mest dyrkede religion. 🙂
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/09/26/075135.htm
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Ishøj er en af de kommuner, som har været allerbedst til at åbne op for de mange Nydanskere, der ønsker at komme til landet og gøre danmark et endnu bedre sted at være. 🙂 Og det har tilsyneladende lønnet sig. Om få år er der nemlig Nydansk flertal i kommunen, og det sikrer økonomisk trykhed og vækst. Det spraglede kulturliv, der følger med, er bestemt heller ikke at kimse af. Der burde bygges nogle Moskeer til dem, da Islam over hele landet jo er danmarks mest dyrkede religion. 🙂
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/09/26/075135.htm

Du er jo komplet sindssyg, søg dog hjælp [:X]
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

[quote="Tigermanden" post=2849639]Ishøj er en af de kommuner, som har været allerbedst til at åbne op for de mange Nydanskere, der ønsker at komme til landet og gøre danmark et endnu bedre sted at være. 🙂 Og det har tilsyneladende lønnet sig. Om få år er der nemlig Nydansk flertal i kommunen, og det sikrer økonomisk trykhed og vækst. Det spraglede kulturliv, der følger med, er bestemt heller ikke at kimse af. Der burde bygges nogle Moskeer til dem, da Islam over hele landet jo er danmarks mest dyrkede religion. 🙂
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/09/26/075135.htm[/quote]
Du er jo komplet sindssyg, søg dog hjælp [:X]

Det der er jo ikke et seriøst indlæg. Du er velkommen til at bidrage til debatten på et ordentligt niveau.
tilføjet af

Don`t feed the troll

😃 😃 [->]
tilføjet af

Lad du det pjok være

Han/hende/det tør ikke tage til Syrien og bekæmpe alt det han hader sammen med vennerne fra IS.
Andeklubben har det kun bag skærmen - hvor denne ikke vil vise, at en buttplug er godt i den muslimske-fjendskabsforening!
[:X]
tilføjet af

Ishøj har mange rekorder

Hej,
Ishøj har mange rekorder:
Siden 2008 er andelen af kontanthjælpsmodtagere i Ishøj steget fra 2.9 til 5.1 procent, det er den højeste i landet, samtidig med Ishøj har landets højeste andel af langtidsledige.
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/09/22/072701.htm

Anmeldelser af vold pr. 1000 indbygger
http://www.b.dk/diverse/kriminalitetstal-pr-indbygger?appSession=567331191682114&RecordID=&PageID=2&PrevPageID=2&cpipage=1&CPIsortType=asc&CPIorderby=

Anmeldelser af simpel vold pr. 1000 indbygger
http://www.b.dk/diverse/kriminalitetstal-pr-indbygger?appSession=677331191958292&RecordID=&PageID=2&PrevPageID=2&cpipage=1&CPIsortType=asc&CPIorderby=

Anmeldte Indbrud i ejendom pr. 1000 indbygger
http://www.b.dk/diverse/kriminalitetstal-pr-indbygger?appSession=232331192278451&RecordID=&PageID=2&PrevPageID=2&cpipage=1&CPIsortType=asc&CPIorderby=

Her kun en STÆRK 2'er.
Anmeldte straffelovs- overtrædelser i alt
http://www.b.dk/diverse/kriminalitetstal-pr-indbygger?appSession=676331192157421&RecordID=&PageID=2&PrevPageID=2&cpipage=1&CPIsortType=asc&CPIorderby=

Med venlig hilsen
Ieet


Ishøj er en af de kommuner, som har været allerbedst til at åbne op for de mange Nydanskere, der ønsker at komme til landet og gøre danmark et endnu bedre sted at være. 🙂 Og det har tilsyneladende lønnet sig. Om få år er der nemlig Nydansk flertal i kommunen, og det sikrer økonomisk trykhed og vækst. Det spraglede kulturliv, der følger med, er bestemt heller ikke at kimse af. Der burde bygges nogle Moskeer til dem, da Islam over hele landet jo er danmarks mest dyrkede religion. 🙂
http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Koebenhavn/2014/09/26/075135.htm
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

I såfald kan Ishøj jo se frem til store besparelser.
Julefester og juleudsmykninger af byen vil blive forbudt, og dermed sparet.
Alle kvinder skal gå i telt eller minimum tørklæde, for ikke at friste mænd.
Kvinder kan selvfølgelig heller ikke køre i bil alene, og det mindsker forureningen.

Kvinder kan ikke have et arbejde og dermed være blandt disse forfærdelige fremmede mænd, hvilket vil frigøre en mængde arbejdspladser, til mænd, lig faldende arbejdsløshed.
Der kan spares på undervisningen, da kvinder jo heller ikke behøver undervisning i andet end madlavning og børnepasning.
Lagengymnastikken skal ægtemanden (Den importerede fætter) nok klare undervisningen i.
Biblioteker og lignende spares væk og erstattes af "Lån en koranerbog".
tilføjet af

Lad du det pjok være

Han/hende/det tør ikke tage til Syrien og bekæmpe alt det han hader sammen med vennerne fra IS.
Andeklubben har det kun bag skærmen - hvor denne ikke vil vise, at en buttplug er godt i den muslimske-fjendskabsforening!
[:X]

Styr dig dog lige..
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

I såfald kan Ishøj jo se frem til store besparelser.
Julefester og juleudsmykninger af byen vil blive forbudt, og dermed sparet.
Alle kvinder skal gå i telt eller minimum tørklæde, for ikke at friste mænd.
Kvinder kan selvfølgelig heller ikke køre i bil alene, og det mindsker forureningen.

Kvinder kan ikke have et arbejde og dermed være blandt disse forfærdelige fremmede mænd, hvilket vil frigøre en mængde arbejdspladser, til mænd, lig faldende arbejdsløshed.
Der kan spares på undervisningen, da kvinder jo heller ikke behøver undervisning i andet end madlavning og børnepasning.
Lagengymnastikken skal ægtemanden (Den importerede fætter) nok klare undervisningen i.
Biblioteker og lignende spares væk og erstattes af "Lån en koranerbog".

Og alt det kan du naturligvis dokumentere? Eller hvordan skal dit indlæg forstås - for der er vel ikke bare tale om ren propaganda fra din side, vel? 😉
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

At viderebringe fakta er næppe propaganda.
Du havde igår selv et indlæg om tilstandene i Norge, som jo netop gik ud på at muslimerne ville have fjernet alt der havde med Norge, kristendom og vestlig livsførelse at gøre, og så må det samme vel gælde, når der kommer muslimsk flertal i Ishøj.
Så er det jo ikke længere grundloven og straffeloven der bestemmer spillereglerne, men koranerbogen.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

At viderebringe fakta er næppe propaganda.
Du havde igår selv et indlæg om tilstandene i Norge, som jo netop gik ud på at muslimerne ville have fjernet alt der havde med Norge, kristendom og vestlig livsførelse at gøre, og så må det samme vel gælde, når der kommer muslimsk flertal i Ishøj.
Så er det jo ikke længere grundloven og straffeloven der bestemmer spillereglerne, men koranerbogen.

Sådan et indlæg om Norge har jeg da ikke bragt.
tilføjet af

Du har et forklaringsproblem

Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Ja vi går imod herlige tider, måske er det bestemt fra evigheden af at Europa aldrig skal have fred ret længe af gangen, Mellemøstens pest og konflikter vælter ind over Europas grænser, ja de fleste ved det sikkert allerede, ellers finder de ud af det hen af vejen, Salam siger fredens religion, ja hvor fanden er det henne, hverken hjemme hos dem selv eller der hvor de har fået lov til at komme ind. Salud.
tilføjet af

Danmarks højeste volds og indbruds rate i Ishøj

Hej,
Danmarks højeste volds og indbruds rate i Ishøj...
Men det ignoreres bare?
Med venlig hilsen
Ieet

[quote="123456+" post=2849694]At viderebringe fakta er næppe propaganda.
Du havde igår selv et indlæg om tilstandene i Norge, som jo netop gik ud på at muslimerne ville have fjernet alt der havde med Norge, kristendom og vestlig livsførelse at gøre, og så må det samme vel gælde, når der kommer muslimsk flertal i Ishøj.
Så er det jo ikke længere grundloven og straffeloven der bestemmer spillereglerne, men koranerbogen.[/quote]
Sådan et indlæg om Norge har jeg da ikke bragt.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

For en enkelt gangs skyld skriver du sandt.
Indlægget var om Sverige.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Du vælter rundt i indlæg
tilføjet af

Du har et forklaringsproblem

Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?

Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓
tilføjet af

Du har et forklaringsproblem

[quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓

Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

For en enkelt gangs skyld skriver du sandt.
Indlægget var om Sverige.

Jeg skrev om Sveriges store arbejde for at udviske forskelle mellem mennesker. Det er vist ikke helt det samme, som det du skrev og beskyldte mig for.
tilføjet af

Tyk ironi!

Ja vi går imod herlige tider, måske er det bestemt fra evigheden af at Europa aldrig skal have fred ret længe af gangen, Mellemøstens pest og konflikter vælter ind over Europas grænser, ja de fleste ved det sikkert allerede, ellers finder de ud af det hen af vejen, Salam siger fredens religion, ja hvor fanden er det henne, hverken hjemme hos dem selv eller der hvor de har fået lov til at komme ind. Salud.

Hvor ironisk at der aldrig har været så fredeligt i Europa, som der er nu. 😉
tilføjet af

Du har et forklaringsproblem

[quote="Break 17" post=2849716][quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓[/quote]
Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.

Hvilket indlæg er det du henviser til ❓
tilføjet af

Har man lidt svært ved at følge med? ;)

[quote="Tigermanden" post=2849767][quote="Break 17" post=2849716][quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓[/quote]
Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.[/quote]
Hvilket indlæg er det du henviser til ❓

Der er vist en, der er gået hen og blevet rundforvirret. 😉
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647
tilføjet af

Har man lidt svært ved at følge med? ;)

[quote="Break 17" post=2849775][quote="Tigermanden" post=2849767][quote="Break 17" post=2849716][quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓[/quote]
Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.[/quote]
Hvilket indlæg er det du henviser til ❓[/quote]
Der er vist en, der er gået hen og blevet rundforvirret. 😉
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647

Er du tosset, dit link henviser til mit indlæg, og ikke et indlæg som du påstår at have skrevet [!]
Det "kører" vist ikke for dig pt. 🙂
tilføjet af

Har man lidt svært ved at følge med? ;)

[quote="Tigermanden" post=2849782][quote="Break 17" post=2849775][quote="Tigermanden" post=2849767][quote="Break 17" post=2849716][quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓[/quote]
Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.[/quote]
Hvilket indlæg er det du henviser til ❓[/quote]
Der er vist en, der er gået hen og blevet rundforvirret. 😉
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647[/quote]
Er du tosset, dit link henviser til mit indlæg, og ikke et indlæg som du påstår at have skrevet [!]
Det "kører" vist ikke for dig pt. 🙂

Jeg går ud fra, du, i det link jeg har sendt dig, henviser til mit indlæg før det. Men dig kan man ikke tale fornuft med. 😃
tilføjet af

Har man lidt svært ved at følge med? ;)

[quote="Break 17" post=2849787][quote="Tigermanden" post=2849782][quote="Break 17" post=2849775][quote="Tigermanden" post=2849767][quote="Break 17" post=2849716][quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓[/quote]
Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.[/quote]
Hvilket indlæg er det du henviser til ❓[/quote]
Der er vist en, der er gået hen og blevet rundforvirret. 😉
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647[/quote]
Er du tosset, dit link henviser til mit indlæg, og ikke et indlæg som du påstår at have skrevet [!]
Det "kører" vist ikke for dig pt. 🙂[/quote]
Jeg går ud fra, du, i det link jeg har sendt dig, henviser til mit indlæg før det. Men dig kan man ikke tale fornuft med. 😃

Du er sgu for DUM...........
Her er linket du sendte, og fortsæt bare med at udstille din dumhed.
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Du vælter rundt i indlæg

Den slags kan vel også være svært at finde rundt i. 🙂
tilføjet af

Har man lidt svært ved at følge med? ;)

[quote="Tigermanden" post=2849794][quote="Break 17" post=2849787][quote="Tigermanden" post=2849782][quote="Break 17" post=2849775][quote="Tigermanden" post=2849767][quote="Break 17" post=2849716][quote="Tigermanden" post=2849700]Hvordan får du lige en henstilling til at holde et ordentligt debatniveau til at være trolling`?[/quote]
Kan DU forklare dit indlæg, og hvordan det skal forståes ❓[/quote]
Du kan da bare læse, hvad der står... Du beskylder mig for at være troll på grund af et indlæg, jeg skrev, hvor jeg henstiller til en ordentlig tone og saglig debat, og derfor virker din kritik af indlægget underligt.[/quote]
Hvilket indlæg er det du henviser til ❓[/quote]
Der er vist en, der er gået hen og blevet rundforvirret. 😉
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647[/quote]
Er du tosset, dit link henviser til mit indlæg, og ikke et indlæg som du påstår at have skrevet [!]
Det "kører" vist ikke for dig pt. 🙂[/quote]
Jeg går ud fra, du, i det link jeg har sendt dig, henviser til mit indlæg før det. Men dig kan man ikke tale fornuft med. 😃[/quote]
Du er sgu for DUM...........
Her er linket du sendte, og fortsæt bare med at udstille din dumhed.
http://sol.dk/debat/233-fri-debat-politik-a-samfund/2849639/2849647

Herregud, manden påstår at väre skolelärer - så hvad forventer du? Hvis han/hun er en skolelärer og hans niveau borger for gennemsnittet af lärerne, er der ikke noget at sige til at mange unge idag er så dumme, at de kan fare vild i en telefonbox - såvidt den findes.
tilføjet af

Tyk ironi!

Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.
tilføjet af

Tyk ironi!

Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.

Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.

Økonomisk tryghed, for hvem ❓
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Og som jeg skrev til det, så udvisker man ikke forskelle mennesker imellem, ved hjernedødt at acceptere ethvert muslimsk krav, og give slip på ens egne og ens lands principper.
Vi kan feks se på sygehuse, hvor mange udelukkende serverer halalkød, fordi muslimerne, max 10% af befokningen ikke må spise andet og ikke tolererer at der er eller på noget tidspunkt har været svinekød i i nærheden af halalmassakreret kød.
Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓

Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Og som jeg skrev til det, så udvisker man ikke forskelle mennesker imellem, ved hjernedødt at acceptere ethvert muslimsk krav, og give slip på ens egne og ens lands principper.
Vi kan feks se på sygehuse, hvor mange udelukkende serverer halalkød, fordi muslimerne, max 10% af befokningen ikke må spise andet og ikke tolererer at der er eller på noget tidspunkt har været svinekød i i nærheden af halalmassakreret kød.
Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.

Det har jeg heller aldrig påstået, at man skal. Det jeg skriver, er jo netop at der skal være plads til os alle.
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Miniprofil888" post=2849994][quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓[/quote]
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.

Er det den 4 år gamle artikel du holder fast i ❓
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Tigermanden" post=2850006][quote="Miniprofil888" post=2849994][quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓[/quote]
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.[/quote]
Er det den 4 år gamle artikel du holder fast i ❓

Artikel? Det er en videnskabelig undersøgelse lavet af Rockwool-fonden.
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Miniprofil888" post=2850032][quote="Tigermanden" post=2850006][quote="Miniprofil888" post=2849994][quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓[/quote]
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.[/quote]
Er det den 4 år gamle artikel du holder fast i ❓[/quote]
Artikel? Det er en videnskabelig undersøgelse lavet af Rockwool-fonden.

Og den undersøgelse er ikke 4 år gammel ❓
Du skulle vel ikke, også i dette tilfælde, omgås sandheden lemfældig ❓
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Tigermanden" post=2850034][quote="Miniprofil888" post=2850032][quote="Tigermanden" post=2850006][quote="Miniprofil888" post=2849994][quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓[/quote]
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.[/quote]
Er det den 4 år gamle artikel du holder fast i ❓[/quote]
Artikel? Det er en videnskabelig undersøgelse lavet af Rockwool-fonden.[/quote]
Og den undersøgelse er ikke 4 år gammel ❓
Du skulle vel ikke, også i dette tilfælde, omgås sandheden lemfældig ❓

Jo, den er fire år gammel. Det har jeg aldrig benægtet. Det gør dog ikke dens konklusioner usande. 🙂
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Tigermanden" post=2850034][quote="Miniprofil888" post=2850032][quote="Tigermanden" post=2850006][quote="Miniprofil888" post=2849994][quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓[/quote]
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.[/quote]
Er det den 4 år gamle artikel du holder fast i ❓[/quote]
Artikel? Det er en videnskabelig undersøgelse lavet af Rockwool-fonden.[/quote]
Og den undersøgelse er ikke 4 år gammel ❓
Du skulle vel ikke, også i dette tilfælde, omgås sandheden lemfældig ❓
tilføjet af

Tyk ironi!

[quote="Miniprofil888" post=2850038][quote="Tigermanden" post=2850034][quote="Miniprofil888" post=2850032][quote="Tigermanden" post=2850006][quote="Miniprofil888" post=2849994][quote="Tigermanden" post=2849981][quote="alexsmithnielsen" post=2849936]Ja men underligt nok er der mest fredeligt i de områder hvor der ikke er en høj konsentration af indvandre fra mellemøsten.
Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.[/quote]
Det mener jeg ikke er korrekt. Indvandringen sikrer økonomisk trykhed og vækst, så det er vist ikke det, der er grund til uroligheder, hvilke der da heller ikke er meget af her i Europa.[/quote]
Økonomisk tryghed, for hvem ❓[/quote]
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.[/quote]
Er det den 4 år gamle artikel du holder fast i ❓[/quote]
Artikel? Det er en videnskabelig undersøgelse lavet af Rockwool-fonden.[/quote]
Og den undersøgelse er ikke 4 år gammel ❓
Du skulle vel ikke, også i dette tilfælde, omgås sandheden lemfældig ❓[/quote]

Kurt, du mangler vist at skrive et indlæg. 🙂
tilføjet af

Tyk ironi!

Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.
..... Når nu man ved, at islam ikke står til forhandling (de muslimske lærdes egne ord) hvor
...... meget skal man så lægge i ovenstående ord som "vende skuden" "lære de nye" og "vise hensyn"

Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.
....... og hvad er det så der gør denne forskel?
Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.
....... sjovt, det samme blev sagt i starten af 60erne.men hvilken del af samfundet er det man
........undersøger? pensionistsamfundet? mærsk møllers samfund? EU politikernes samfund?
Jeg husker i starten af 40erne... Stedet er København. Far, mor og mig var vant til qt gå tur.
En dag begyndte de at skyde ikke lang fra os. Far om mor blev helt forfærdede. De gemte sig.
Et par dage senere skete det samme. De gemte sig igen. Men efterhånden som det vedblev med at fortsætte, holdt de op med at gemme sig. De var nu blevet vant til det.
Det samme var tilfældet med dem der boede i Warsaw. Der begyndte at hænge lig fra trætoppene. Jøder der var blevet hængt. Borgerne blev helt forfærdet. Men efterhånden som ligene blev taget ned og nye blev hængt op, vænnede borgerne sig til det. Det endte med at blive bare en ganske almindelig del af hverdagen.
Pointen i dette er spørgsmålet om vi også kan vænne os til en islamisering af landet? For husk på, at ISLAM står ikke til forhandling. Og når nu strømmmen af muslimer er støt og stigende, skulle jeg mene at spørgsmålet er relevant. Er det noget vi vænner os til? Om det drejer sig om 50 år eller 100 år, er irrelevant. Tiden står ikke stille.
tilføjet af

Tyk ironi!

Nedenstående er et repeat af ovenstående. prøver at få det til at se lidt mere overskueligt ud..


Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.
..... Når nu man ved, at islam ikke står til forhandling (de muslimske lærdes egne ord), hvor meget skal man så lægge i ovenstående ord som "vende skuden" "lære de nye" og "vise ......hensyn"

Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.
....... og hvad er det så der gør denne forskel?

Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.
....... sjovt, det samme blev sagt i starten af 60erne.men hvilken del af samfundet er det man undersøger? pensionistsamfundet? Mærsk Møllers samfundet? EU politikernes samfund?

Jeg husker i starten af 40erne... Stedet er København. Far, mor og mig var vant til at gå tur.En dag begyndte de at skyde ikke lang fra os. Far om mor blev helt forfærdede. De gemte sig.Et par dage senere skete det samme. De gemte sig igen. Men efterhånden som det vedblev med at fortsætte, holdt de op med at gemme sig. De var nu blevet vant til det.

Det samme var tilfældet med dem der boede i Warsaw. Der begyndte at hænge lig fra trætoppene. Jøder der var blevet hængt. Borgerne blev helt forfærdet. Men efterhånden som ligene blev taget ned og nye blev hængt op, vænnede borgerne sig til det. Det endte med at blive bare en ganske almindelig del af hverdagen.

Pointen i dette er spørgsmålet om vi også kan vænne os til en islamisering af landet? For husk på, at ISLAM står ikke til forhandling. Og når nu strømmmen af muslimer er støt og stigende, skulle jeg mene at spørgsmålet er relevant. Er det noget vi vænner os til? Om det drejer sig om 50 år eller 100 år, er irrelevant. Tiden står ikke stille.
tilføjet af

Tyk ironi!

Nedenstående er et repeat af ovenstående. prøver at få det til at se lidt mere overskueligt ud..


Heldig er 3Generation ved og vende skuden en smule i de områder, så forhåbelig kan de lære de nye som kommer til at de lige skal vise hensyn og lære hvordan danmark fungere.
..... Når nu man ved, at islam ikke står til forhandling (de muslimske lærdes egne ord), hvor meget skal man så lægge i ovenstående ord som "vende skuden" "lære de nye" og "vise ......hensyn"

Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.
....... og hvad er det så der gør denne forskel?

Hej, en undersøgelse har vist, at indvandringen er en økonomisk gevinst for samfundet.
....... sjovt, det samme blev sagt i starten af 60erne.men hvilken del af samfundet er det man undersøger? pensionistsamfundet? Mærsk Møllers samfundet? EU politikernes samfund?

Jeg husker i starten af 40erne... Stedet er København. Far, mor og mig var vant til at gå tur.En dag begyndte de at skyde ikke lang fra os. Far om mor blev helt forfærdede. De gemte sig.Et par dage senere skete det samme. De gemte sig igen. Men efterhånden som det vedblev med at fortsætte, holdt de op med at gemme sig. De var nu blevet vant til det.

Det samme var tilfældet med dem der boede i Warsaw. Der begyndte at hænge lig fra trætoppene. Jøder der var blevet hængt. Borgerne blev helt forfærdet. Men efterhånden som ligene blev taget ned og nye blev hængt op, vænnede borgerne sig til det. Det endte med at blive bare en ganske almindelig del af hverdagen.

Pointen i dette er spørgsmålet om vi også kan vænne os til en islamisering af landet? For husk på, at ISLAM står ikke til forhandling. Og når nu strømmmen af muslimer er støt og stigende, skulle jeg mene at spørgsmålet er relevant. Er det noget vi vænner os til? Om det drejer sig om 50 år eller 100 år, er irrelevant. Tiden står ikke stille.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Jamen du fatter det jo ikke.
Problemet er at muslimerne ikke under nogen omstændigheder tolererer andre end dem selv.
Svinekød eller for dens sags skyld alt ikke halalmassakreret kød må ikke forefindes steder hvor der er spisende muslimer.
Og der er det jeg mener det er forrykt, at danske myndigheder ligger sig fladt ned og bare accepterer disse religiøse krav fra muslimerne.
Muslimerne, et mindretal på max 10% af den danske befolkning, må acceptere at de mere eller mindre frivilligt har valgt at bosætte sig i et vestligt demokratisk land, som ikke er gennemsyret at religiøs fanatisme og latterlige forbud mod svinekød.
Kan de ikke acceptere dette, er de i et forkert land.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Jamen du fatter det jo ikke.
Problemet er at muslimerne ikke under nogen omstændigheder tolererer andre end dem selv.

Gælder det også Naser Khader, Basim og pigerne fra "Det slører stadig", eller er muslimerne mennesker, der er ligeså forskellige som alle vi andre? 😉
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Og som jeg skrev til det, så udvisker man ikke forskelle mennesker imellem, ved hjernedødt at acceptere ethvert muslimsk krav, og give slip på ens egne og ens lands principper.
Vi kan feks se på sygehuse, hvor mange udelukkende serverer halalkød, fordi muslimerne, max 10% af befokningen ikke må spise andet og ikke tolererer at der er eller på noget tidspunkt har været svinekød i i nærheden af halalmassakreret kød.
Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.

Som boende og arbejdende i Sverige vil jeg have lov til at komme med en kommentar til det du skriver. Du har ret hvad angår hospitaler i København - ved ikke om det gælder resten af landet.
På den anden side, her i Sverige som Tigerdyret så højt besynger betaler man for at være indlagt og i al fald i det område jeg bor i, er der på hospitalerne intet valg mellem halalkød eller andet. De, som ikke vil spise det kød der nu engang serveres, kan vælge mellem vegetar eller fisk, men halalkød findes ikke.
De patienter jeg har oplevet i afdelingen måtte selv sørge for sin mad (skulle det være halal) og de skulle fortsat betale fuld pris for indlæggelsen.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

[quote="123456+" post=2849998]Og som jeg skrev til det, så udvisker man ikke forskelle mennesker imellem, ved hjernedødt at acceptere ethvert muslimsk krav, og give slip på ens egne og ens lands principper.
Vi kan feks se på sygehuse, hvor mange udelukkende serverer halalkød, fordi muslimerne, max 10% af befokningen ikke må spise andet og ikke tolererer at der er eller på noget tidspunkt har været svinekød i i nærheden af halalmassakreret kød.
Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.[/quote]
Som boende og arbejdende i Sverige vil jeg have lov til at komme med en kommentar til det du skriver. Du har ret hvad angår hospitaler i København - ved ikke om det gælder resten af landet.
På den anden side, her i Sverige som Tigerdyret så højt besynger betaler man for at være indlagt og i al fald i det område jeg bor i, er der på hospitalerne intet valg mellem halalkød eller andet. De, som ikke vil spise det kød der nu engang serveres, kan vælge mellem vegetar eller fisk, men halalkød findes ikke.
De patienter jeg har oplevet i afdelingen måtte selv sørge for sin mad (skulle det være halal) og de skulle fortsat betale fuld pris for indlæggelsen.

Ok, et system, der i højere grad tog hensyn til individet, ville være at foretrække. Mennesker har mange forskellige måder at leve på, og det kan vi som samfund godt rumme. Der er mange forskellige menneskelige resurser at trække på, og det gør fællesskabet stærkt - men kun hvis vi vil det!
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

[quote="Mikki51" post=2850325][quote="123456+" post=2849998]Og som jeg skrev til det, så udvisker man ikke forskelle mennesker imellem, ved hjernedødt at acceptere ethvert muslimsk krav, og give slip på ens egne og ens lands principper.
Vi kan feks se på sygehuse, hvor mange udelukkende serverer halalkød, fordi muslimerne, max 10% af befokningen ikke må spise andet og ikke tolererer at der er eller på noget tidspunkt har været svinekød i i nærheden af halalmassakreret kød.
Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.[/quote]

Som boende og arbejdende i Sverige vil jeg have lov til at komme med en kommentar til det du skriver. Du har ret hvad angår hospitaler i København - ved ikke om det gælder resten af landet.
På den anden side, her i Sverige som Tigerdyret så højt besynger betaler man for at være indlagt og i al fald i det område jeg bor i, er der på hospitalerne intet valg mellem halalkød eller andet. De, som ikke vil spise det kød der nu engang serveres, kan vælge mellem vegetar eller fisk, men halalkød findes ikke.
De patienter jeg har oplevet i afdelingen måtte selv sørge for sin mad (skulle det være halal) og de skulle fortsat betale fuld pris for indlæggelsen.[/quote]
Ok, et system, der i højere grad tog hensyn til individet, ville være at foretrække. Mennesker har mange forskellige måder at leve på, og det kan vi som samfund godt rumme. Der er mange forskellige menneskelige resurser at trække på, og det gør fællesskabet stærkt - men kun hvis vi vil det!

Hvad i alverden vrövler du om?
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

[quote="Tigermanden" post=2850366][quote="Mikki51" post=2850325][quote="123456+" post=2849998]Og som jeg skrev til det, så udvisker man ikke forskelle mennesker imellem, ved hjernedødt at acceptere ethvert muslimsk krav, og give slip på ens egne og ens lands principper.
Vi kan feks se på sygehuse, hvor mange udelukkende serverer halalkød, fordi muslimerne, max 10% af befokningen ikke må spise andet og ikke tolererer at der er eller på noget tidspunkt har været svinekød i i nærheden af halalmassakreret kød.
Hvis jeg som semikristen patient på sygehuset sagde at det var mod min overbevisning at spise halalmassakreret kød, ville jeg få valget mellem en vegetar ret eller at sulte.[/quote]

Som boende og arbejdende i Sverige vil jeg have lov til at komme med en kommentar til det du skriver. Du har ret hvad angår hospitaler i København - ved ikke om det gælder resten af landet.
På den anden side, her i Sverige som Tigerdyret så højt besynger betaler man for at være indlagt og i al fald i det område jeg bor i, er der på hospitalerne intet valg mellem halalkød eller andet. De, som ikke vil spise det kød der nu engang serveres, kan vælge mellem vegetar eller fisk, men halalkød findes ikke.
De patienter jeg har oplevet i afdelingen måtte selv sørge for sin mad (skulle det være halal) og de skulle fortsat betale fuld pris for indlæggelsen.[/quote]
Ok, et system, der i højere grad tog hensyn til individet, ville være at foretrække. Mennesker har mange forskellige måder at leve på, og det kan vi som samfund godt rumme. Der er mange forskellige menneskelige resurser at trække på, og det gør fællesskabet stærkt - men kun hvis vi vil det![/quote]
Hvad i alverden vrövler du om?

Hospitalssystemer, der ikke tager hensyn til, at mennesker er forskellige.
tilføjet af

Nu er der snart Nydansk flertal i Ishøj

Flæskesteg 😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.