Rejsekortet har jeg nu prøvet hele 3 gange
Så tog jeg ind til staden og blev sat af en ven ved en S-togsstation. Jeg fandt mit nye rejsekort frem og fandt en automat. Jeg stemplede ind.
Inde i centrum var der sort af mennesker, men jeg fandt en ny automat som også gav lyd fra sig.
På vej til tilbage stemplede jeg ind. På vej ud af S-togsstationen fandt jeg også en automat der gav lyd fra sig.
Vel hjemme vil jeg så se på min rejsehistorik for sjov.
Den sidste rejse blev ikke registreret som færdig.
Jeg skrev på den email-adresse som står under selvbetjening.
Svaret kom hurtigt. Det var:
Jeg gik i kast med formularen. Det lykkedes efter en halv time at finde ud af at man skal vælge Øvrig da jeg ikke har automat-nummer og min kones skostørrelse ved hånden.
Næste dag fik jeg svar. Tilsyneladende er der to slags automater. Nogle ind-automater og nogle ud-automater. Jeg var kommet til at vælge den forkerte på en station tætpakket med mennesker så man hverken kan finde frem eller tilbage.
Jeg konstaterer at det system er for kompliceret for mig. jeg har nu taget skridt til at spærre kortet og få udbetalt restbeløbet. Det har kostet mig 50 kr. at rejse en distance som burde koste 14,50. En anden gang får jeg chaufføren til at køre mig helt til destinationen, selv om det er dyrere og mere tidskrævende.
Inde i centrum var der sort af mennesker, men jeg fandt en ny automat som også gav lyd fra sig.
På vej til tilbage stemplede jeg ind. På vej ud af S-togsstationen fandt jeg også en automat der gav lyd fra sig.
Vel hjemme vil jeg så se på min rejsehistorik for sjov.
Den sidste rejse blev ikke registreret som færdig.
Jeg skrev på den email-adresse som står under selvbetjening.
Svaret kom hurtigt. Det var:
Kære rejsekortkunde
E-mail adressen til Rejsekort Kundecenter er blevet lukket.
Vi beklager ulejligheden, som skyldes, at vi er ved at udvikle rejsekort, herunder kommunikation og kundeservice. Blandt andet strømliner vi vores processer for at give dig hurtigere og bedre kvalificerede svar på dine spørgsmål. Med den nye kontaktformular sikrer vi os, at vi har de oplysninger, vi behøver, for at løse dit problem eller svare på din henvendelse på en tilfredsstillende måde.
Fremover skal du kontakte Rejsekort Kundecenter via kontaktformularen her eller ved at ringe på 70 11 33 33.
Med venlig hilsen
Rejsekort Kundecenter
Jeg gik i kast med formularen. Det lykkedes efter en halv time at finde ud af at man skal vælge Øvrig da jeg ikke har automat-nummer og min kones skostørrelse ved hånden.
Næste dag fik jeg svar. Tilsyneladende er der to slags automater. Nogle ind-automater og nogle ud-automater. Jeg var kommet til at vælge den forkerte på en station tætpakket med mennesker så man hverken kan finde frem eller tilbage.
Jeg konstaterer at det system er for kompliceret for mig. jeg har nu taget skridt til at spærre kortet og få udbetalt restbeløbet. Det har kostet mig 50 kr. at rejse en distance som burde koste 14,50. En anden gang får jeg chaufføren til at køre mig helt til destinationen, selv om det er dyrere og mere tidskrævende.