Rumrejsen år 2001,
en film man bør se - i hvert fald efter TCMs mening, eftersom de viser den flere gange om ugen, jeg mener da ikke det er en uendelig serie, eller er det..? Jeg har forsøgt at se den op til flere gange, men min tålmodighed har kun strakt sig til sådan ca. 10 min.. Faktisk kunne det jo være rart, at blive beriget med en endelse/slutning på dette langsommelige "mesterværk".
Nå, men jeg har et spørgsmål, ovenstående er blot en yderliggående vejledning omkring min filmsmag. Jeg har aftalt en biograftur med en ven, og vi har to film at vælge imellem:
Alice i eventyrland, (med Jonni Depp - han tiltrækker 😉) og Avatar. Har nogle af jer set begge film, og i så fald, hvad for en ville I vælge?
Nå, men jeg har et spørgsmål, ovenstående er blot en yderliggående vejledning omkring min filmsmag. Jeg har aftalt en biograftur med en ven, og vi har to film at vælge imellem:
Alice i eventyrland, (med Jonni Depp - han tiltrækker 😉) og Avatar. Har nogle af jer set begge film, og i så fald, hvad for en ville I vælge?