Tiden er meget begrænset , Kor. 7:29
hej alle
Ja jeg var til stævne her for noget tid siden, puha :)
stævnet varede fra ca. 9 til 16, med 1,5 times pause.
overskriften på dette indlæg var temaet for stævnet, og det fortæller jo næsten alt, om indholdet.
Ja stævnet indholdt alt det som man nu kan forvente.
Vi dit liv til Jehova gud = vagttårnet
Ja vi lever i en meget kritisk tid, som de samlinede med veer fra en fødende kvinde og det var virkelig tæt på, at nu sker det, så forelsk/gift dig ikke, vig hellere din tid på at blive fuldtids pioner, for denne vredslige verden vil snart forsvinde.
der er jo så mange tegn, med al den vold, jordskælv osv.
Men hvor får jvs deres viden om jordskælv fra.
Jeg fik at vide fra et vidne, at der er 20 gange flere jordskælv idag, end fra flere tusind år siden.
Hvor ved vedkommen det fra??
Ja jeg kender godt artiklenerne i VT bladet
VT 1983 15/5 , s. 4-6
"Our generation lives in a dangerous period of high seismic activity, as statistics show. In fact, during a period of 1,059 years (from 856 to 1914) reliable sources list only 24 major earthquakes causing 1,973,000 deaths. However, [in] recent disasters, we find that 1,600,000 persons have died in only 63 years, as a result of 43 earthquakes which occurred from 1915 to 1978. This dramatic increase further goes to emphasize another accepted fact-our generation is an unfortunate one in many ways."
her ses det tydeligt hvordan VT gerne vil have 1914 til at passe ind i deres system.
Tænker et jv ikke på, at mulighderne idag er langt langt bedre for at måle.
for ikke at nævne at for flere tusind år siden kunne man ikke måle jordskælv og der boede langt mindre på jorden end idag, så langt færrer jordskælv blev opdaget og sidst så findes der ikke data fra jordskælv der skete x antal tusind år siden.
Hvor har i det fra kære vidner, udover VT bladet.
prøv at se her : http://neic.usgs.gov/neis/eqlists/graphs.html (ikke nogen anti jv side)
Tør man spørge, om nogle jv'er kan komme med fakta, hvor har i jeres viden fra,
at det er så meggggggget værrer idag vedr. jordskælv.
ser frem til at høre noget.
mvh
Ja jeg var til stævne her for noget tid siden, puha :)
stævnet varede fra ca. 9 til 16, med 1,5 times pause.
overskriften på dette indlæg var temaet for stævnet, og det fortæller jo næsten alt, om indholdet.
Ja stævnet indholdt alt det som man nu kan forvente.
Vi dit liv til Jehova gud = vagttårnet
Ja vi lever i en meget kritisk tid, som de samlinede med veer fra en fødende kvinde og det var virkelig tæt på, at nu sker det, så forelsk/gift dig ikke, vig hellere din tid på at blive fuldtids pioner, for denne vredslige verden vil snart forsvinde.
der er jo så mange tegn, med al den vold, jordskælv osv.
Men hvor får jvs deres viden om jordskælv fra.
Jeg fik at vide fra et vidne, at der er 20 gange flere jordskælv idag, end fra flere tusind år siden.
Hvor ved vedkommen det fra??
Ja jeg kender godt artiklenerne i VT bladet
VT 1983 15/5 , s. 4-6
"Our generation lives in a dangerous period of high seismic activity, as statistics show. In fact, during a period of 1,059 years (from 856 to 1914) reliable sources list only 24 major earthquakes causing 1,973,000 deaths. However, [in] recent disasters, we find that 1,600,000 persons have died in only 63 years, as a result of 43 earthquakes which occurred from 1915 to 1978. This dramatic increase further goes to emphasize another accepted fact-our generation is an unfortunate one in many ways."
her ses det tydeligt hvordan VT gerne vil have 1914 til at passe ind i deres system.
Tænker et jv ikke på, at mulighderne idag er langt langt bedre for at måle.
for ikke at nævne at for flere tusind år siden kunne man ikke måle jordskælv og der boede langt mindre på jorden end idag, så langt færrer jordskælv blev opdaget og sidst så findes der ikke data fra jordskælv der skete x antal tusind år siden.
Hvor har i det fra kære vidner, udover VT bladet.
prøv at se her : http://neic.usgs.gov/neis/eqlists/graphs.html (ikke nogen anti jv side)
Tør man spørge, om nogle jv'er kan komme med fakta, hvor har i jeres viden fra,
at det er så meggggggget værrer idag vedr. jordskælv.
ser frem til at høre noget.
mvh