Venstres kampagne er lånt USA valgstrategi
Venstre har sørme kigget til USA med sin ny kampagne, der skal udstille Socialdemokraternes og SF's økonomiske politik.
Kampagnen 'Kig bag facaden' fokuserer nemlig negativt på modstanderen, som kampagner ofte gør i USA.
- Det er kampagnemetoder, der er hentet fra amerikanske valgkampe. Det er meget fokuseret på at skabe tvivl om modstanderen i stedet for at fokusere på egen politik.
Ergo er Venstre ovre i den med KAN MAN IKKE SIGE NOGET GODT OM SIG SELV KAN KAN ALTID SIGE NOGET DÅRLIGT OM ANDRE
Kampagnen 'Kig bag facaden' fokuserer nemlig negativt på modstanderen, som kampagner ofte gør i USA.
- Det er kampagnemetoder, der er hentet fra amerikanske valgkampe. Det er meget fokuseret på at skabe tvivl om modstanderen i stedet for at fokusere på egen politik.
Ergo er Venstre ovre i den med KAN MAN IKKE SIGE NOGET GODT OM SIG SELV KAN KAN ALTID SIGE NOGET DÅRLIGT OM ANDRE