18tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol, og skyller det ned med vodka?
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol, og skyller det ned med vodka?

Nej overhovedet ikke, og det gode ved det er, at selvom du så bruger vodka til at skylle dem ned med, så vågner du op uden hovedpine, som jo er en bivirknig efter indtagelse af spiritus, så gå du bare igang. 😉
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Totalt latterlig kommentar
tilføjet af

Du risikere at blvie invalid

For de smadre din lever når du udsætter den for så masiv en forgiftning. Om det slår dig ihjel???
Det vil jeg ikke satse på. Men du kan få en ødelagt lever. Så har du en fysisk årsag til at have det skidt.
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Totalt latterlig kommentar

Da ikke når man ser på spørgsmålet, og man ved det er de samme morbide klovn der stiller de samme dumme spørgsmål om død, og selvmord, gang efter gang. 😉
tilføjet af

Fake indlæg

Det er en troller, så ignorer det så bliver han ked af det.
BTW kan jeg hilse og sige at modsat havd alle tror så er selvmord med smertestillende piller uden recept en af de mest smertefulde måder at dø på da de i større mængder sprænger de små blodkar i alle organer så man langsomt forbløder og de smerter dæmper pilerne ikke.
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Det er sikkert ikke det mest begavede man kan foretage sig. Det er nogenlunde lige så tåbeligt at drikke tre liter vodka og spise 1 paracetamol.
tilføjet af

LANDSMANDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Spørgsmålet skal du stille læge el Politiet og el apoteket/den kommunale familierådgivning
http://www.politi.dk/da/hjaelppolitiet/tipogbemaerkninger/
Politiet behøver hjælp fra befolkningen for at kunne forebygge forbrydelser, bekæmpe kriminalitet og skabe tryghed i samfundet.


Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol, og skyller det ned med vodka?

Birgitte, Birgitte Begøje
fik ondt i sit ene øje
Så smurte hun det med fløde
så begyndte det at bløde
Så smurte hun det med tjære
så blev det meget værre
Så smurte hun det med blæk
så gik det hele væk
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Er du ok??? Hvorfor spørger du??? Jeg tror ik man vil dø, tror dog man vil få pæn grum kvalme og langbrække sig. Men igen, hvorfor spørger du???? [l]
tilføjet af

Ja da...

Paracetamol er meget giftigt i større doser end det der anbefales på glas/dåser.
Et "klip" fra en lægeside.
Citat:
Paracetamol forgiftning
Risiko for leversvigt:
• Næsten alle får leverpåvirkning efter 20 g (40 tabl.) paracetamol
• Ca. 50% får leverpåvirkning efter 15 g (30 tabl.) paracetamol
• Kun få får leverpåvirkning efter 8 g paracetamol
Død kan indtræde allerede efter indtagelse af 25 g (50 tabl.)
Giftvirkning forstærkes af vedvarende alkoholmisbrug og dårlig ernæringstilstand.
Der er berettet om tilfælde med sværere leverskade allerede ved indtagelse af
2,6-10,0 g paracetamol med stort alkoholforbrug.
Citat slut.
Mvh. Gavtyven
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

😖 Nej, det tror jeg ikke, men man vil nok få det pænt dårligt???!!!!
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Ja man dør!!!! Det gør man hvis man spiser 300 af hvad som helst. Bare 200 flødeboller kan dræbe en fuldvoksen mand på stedet. At spise smertestillende piller som selvmords middel er ikke så smart, da det er en ekstrem smertefuld død. Hvis du bare har kraftig hovepine, vil jeg foreslå den anbefalede mængde på 2 stk, og måske enda 3, men ikke 300, - det er livsfarligt af pommern til.
No shit! Hvis du overvejer at begå selvmord, så drik 15 liter koldskål..........
No shit 2! Hvis du seriøst overvejer at begå selvmord, så få mental behandling. Et dygtigt menneske med indblik i sindet, kan hjælpe dig med at leve igen. Stol på det!!!!!! istedet for ideen om at selvmord er en løsning.
tilføjet af

Det har jeg ikke prøvet, men kan spørge kommunen

på mandag.
tilføjet af

Vil man dø,

Hvis man springer ud fra runde tårn. 😃
tilføjet af

Det har jeg heller ikke prøvet. Kun tisset derfra

Sjovt at se folk springe nedenfor.
tilføjet af

;)

Din elskede kommune, elsker dig ikke tilbage Radikal......spildt kærlighed.
tilføjet af

Vil man dø, hvis man tager 300 stk. paracetamol?

Nej du vil ikke dø, du vil få dig en lykkelig time med sang og hygge, så det er bare om at gå igang!
tilføjet af

Nej ikke

hvis det er afløbet du skyller det ud i.
tilføjet af

Virkede

rundetårnet ikke?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.