7tilføjet af

2,00kr i minuttet for opkald til patienter på rigshospitalet

jeg synes det dybt rystende at opkald til
rigshospitalets patienter koster 2,00kr i minuttet, dette er godt en special tjeneste
fra tdc, føj for pokkker hvilken special tjeneste
er det?????
tilføjet af

...

...du har ret - det virker helt urimeligt; hvorfor skal man betale ekstra for at ringe til folk fordi de er på hospitalet???
Det er vel endnu et TDC-trick for at presse penge ud af folk - og eftersom mobiltelefoner ikke er tilladte på hospitalerne kommer de jo sikkert også til at tjene godt på den lille "specialydelse"...
tilføjet af

ikke TDC

Det er ikke TDC der hverken ejer eller administerer Rigshospitalets patienttelefoni.
tilføjet af

Hvem så?

Hvis ikke det er TDC, hvem er det så, sygehusene har lavet en sådan aftale med? Der er nemlig mange andre sygehuse, der har samme urimelige vilkår!
tilføjet af

Forkert tråd

Svaret er til xxxxxxx
tilføjet af

Jo det er

på Introduktionsfolderen står der TDC jeg kan ikke forestille mig det er ren reklame.
Man skal have nogen til at fylde penge på kontoen via internettet, temmelig svært når man ligger i sin seng, og tidsrøvende for de pårørende.
Jeg forstår ikke hospitalet vil udsætte deres patienter for den slags tyveri !
tilføjet af

Røveri

Dette viser i klartekst at det kun er penger det dreier seg om. Det har blitt slik overalt. Det er trist, men dog faktum. Hvor er det blitt av hyggen?
tilføjet af

Det synes jeg også er for dyrt

Da jeg var indlagt ku' min mand aldrig ringe, fordi det er for dyrt, hvis det indenfor DK koster 2.00, ka' du jo regne ud hva det koster fra Sverige...🙁SKOD!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.