Jeg har en Suzuki Grand Vitara med automatgear. Den har lige fået skiftet tandrem og derefter har den haft problemer med at trække når den er kold. Det har sikkert ikke noget med tandremmen at gøre, men kan mekanikeren være "kommet til" at justere et eller andet sted?
Når den er kold skal den have rigtig meget gas, før den tager ved, og den anden dag ville den slet ikke bakke. Når den er varm er der ingen problemer.
Er der nogen der har et bud på hvad det kan være?
tilføjet af mekaniker
dansk automatgear
i vinding ved vejle de ved alt om automatgear
tilføjet af aroe
Hvis idioten
har kommet alm, olie i automatgearet, så har du et kæmpe problem, og det lyder faktisk sådan.
Det hele skal tømmes ud, (og skylles meget specielt,) og det rigtige i, det er 2 helt forskellige slags olier' man bruger til hver sin ting i bilen, du må faktisk ikke køre/starte bilen nu
MVH
Automat-gearet
;-)
tilføjet af aroe
Ups, Det hedder
hydraulisk olie, og der er en kæmpe forskæld'
,-)
tilføjet af Anonym
det er
grove ord man bruger, tandremmen sidder i den ende af motoren og gearkassen i den anden,
hvad har de to ting med hinanden og gøre, nå det kun er tandremmen der skal skiftes,
hvis du plukker æbler i din have, tager du så naboens pærer med i et og sammen hug,
hilsen kim
tilføjet af Rene****
Vedr bil
Det lyder for mig umildbart som en fejljusteret brændstof pumpe i forbindelse med skift af tandrem ...
Mvh Rene