Og uanset hvor mange gange de bliver smidt i Basta, Kontant og hvad det ellers hedder og lover bod og bedring, så er de så langt i den organisation fra den lovende direktør til medarbejderne at alt kommunikation tilsyneladende går tabt undervejs.
De er røvsyge.
tilføjet af CIA.
Jeg har aldrig haft nogle vrøvl med min internetudbyder.
Hej.Jeg har aldrig haft noget bøvl men min internetudbyder.Men jeg kan bare ikke huske hvem min internetudbyder er.MVH CIA.
tilføjet af anonym.
Også bøvl med Debitel.
Jeg har haft så meget bøvl med Debitel.De kunne ikke finde ud adf at jeg ikke mere havde abb hos dem fra 28-2-007.Sendte den en rykker efter den anden efter ophørt perioden hvor jeg stadig skulle betale for abb for Marts måned.Modtog sammenlagt rykkere på beløb 800,00 kr på en måned.De skal ikke have de penge,og det har de fattet nu.Jeg truede med at henvende mig til*Basta*,og det hjalp.
tilføjet af jetpost
Der findes kun et firma
der kan håndtere internet og telefon. Her tænker jeg på kundeservice( max 2 min. ventetid), regningsudsendelse, og så videre. Dette firma er og bliver TDC..Aldrig problemer med noget. Man kan lave sit abb. om, og de kontakter mig hvis de opdager at jeg kan få en billigere ydelse hos dem end den jeg i forvejen har hos dem. De kigger abb. igennem en gang om måneden...Det er sgu da service.