SuperDebat.dk > Politik & Samfund > Fri debat: Politik & Samfund
17tilføjet af Mjølner.
Det koster os 12.500 kr. at lade Lars Løkke sove
Statsminister Lars Løkke (V) overnattede for 12.500 kroner pr. nat september sidste år, da han overværede åbningen af FN's årlige generalforsamling i New York.
Det viser akter, som Ekstra Bladet har fået aktindsigt i.
Det fremgår at statsministeren overnattede på det fashionable Millennium UN Plaza Hotel i New York alle tre nætter. http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1463963.ece
Med lidt drinks og mellemmåltider lyder Løkkes samlede overnatningspris for de tre nætter på 38.469 skattekroner 😃😃😃
tilføjet af Anonym
Han er alle pengene værd,tænk hvis der sket ham
noget
Det var mere spild af penge da Ritt B overnattede på Ritz til 57.670kr i 87.
tilføjet af Anonym
Ingen sag - Ekstra Bladets krise
Bemærk det var under FN's årlige generalforsamling og indenfor det sikrede FN område.
Måske har du ikke aldrig overnattet andre steder end på et vandrehjem, men hvorfor skal du så belemrer andre med din dumhed❓😃😃😃
tilføjet af charlee
Ork, det er da ingenting
Det klarede Ritt Bjerregaard da meget dyrere i sin tid, og hun var endda ikke landets statsminister.
Jeg ved osse godt, at du, Mjølner, hellere så, at statsministeren boede på et vandrehjem sammen med back packerne.
Derfor er din tråd start så uendelig intet sigende!
M.v.h
Charlee
[s]🙂[s]
Jeg får aldrig råd til det samme.
Det er ikke retfærdigt.
tilføjet af Anonym
Den falske Mjølner kan kopiere teksten fra EB
Men så stopper hans evner også og han kan ikke foklare hvad problemet er.
tilføjet af ved alt om alt
ha ha ha
Og hvad så..!!!
Nu tror jeg vist nok at danskerne har fået nok af de her forargede smålige meninger... Sådan er showet sgu bare, ikke dyrt i mine øjne..
tilføjet af anonym
Sikken et selvmål af dig - "Mjølner"
Selv ikke nicket kunne du finde på, men måtte kopiere en andens 😃😃😃😃
Ritt's suite på Ritz, kostede 57.670 kr i 78, og ikke 19.671 kr som jeg fejlagtigt er kommet til at skrive, deraf bliver beløbet til 186.316 kr i nutidskroner.