6tilføjet af

Er der andre utilfredse 3-kunder på domænet?

Jeg har netop haft en lang og meget trættende samtale med 3's kundeservice. Min mand har haft 3 erhverv internet og har netop opsagt sit abbonnement før tid. Han har ikke haft internetadgang i tre måneder, vi er gang på gang sendt videre til TCM, fordi de gentagende gange har sendt regning til en forkert addresse og han har ialt måttet betale op mod 9000 i meromkostninger udover de 375 kr. pr. måned. De folk der sidder i kundeservice fatter ikke en meter. Mundtlige aftaler overholder de ikke. De siger at det er deres system, men så må de da optimere systemet, så det er kundevenligt!!! I det hele taget, så man også er fri for at vente tre kvarter før man kommer igennem på telefonen. 3 har været os et dyrt bekendtskab. De har dækket sig godt ind i deres kundekontrakt, så vi kan ikke engang klage og få bare nogle af vores penge igen. Bondefangeri! Er man først inde, er det dyrt at slippe ud. Nu har vi fået en slutopgørelse (denne gang til den rigtige adresse) hvori de skriver 'tak for denne gang... vi har været glade for at have dig som kunde...' Helt ærligt! Det er da at gøre grin med folk!! Men på den anden side, har de jo også tjent fedt på os. All in all: Jeg vil i min frustration høre om der er andre der har dårlige oplevelser med 3 eller om vi bare har været uheldige?
tilføjet af

Se her

http://www.trustpilot.dk/review/www.3.dk
Dårligt er deres score på trustpilot, så mon ikke det siger lidt om selskabet.
tilføjet af

Tilfreds med 3

godt nok havde jeg ikke erhverv internettet, men jeg var MEGET glad for deres service.
Da jegville opsige det, blev det gjort med det samme ..
tilføjet af

mig

Nu har jeg ikke haft 3 længe, men havde 3 dengang det udkom med de dersens video mobiler, jeg havde ikke andet end bøvl, problemer og det kostede mig dyrt, også trods fejl som var deres....
fik ofte rykkere selvom regningerne var betalt og endte med at jeg skulle betale rykker gebyrer, blev på et tidspunkt sendt til noget inkasso, selvom jeg havde betalt regningerne, og havde kvitteringer, efter at have sendt kvitteringer, slap jeg dog for at betale disse beløb, men da sandelig ikke rykkergebyrerne :-(
nej 3 har kun været d¨rlig oplevelser, dyr affære, med d¨rlige forbindelser og rigtig ringe kundeservice med meget lang ventetid, synes man ofte kunne vente 1-2 timer på at komme igennem for derefter at blive viderestillet gennem en masse medarbejdere.
jeg gik tilbage til telia, og har jeg været glad for lige siden
livet er simpelthen for kort til 3
god sommer derude 😃[f][s]
tilføjet af

Nej til 3

Har os kun haft dårlige oplevelser med 3 både hvad erhvervs telefoni og internet angår samt deres video mobil telefoner. En meget dyr fornøjelse og dårlig dækning.
[s][s] GOD SOMMER TIL JER ALLE [s][s]
tilføjet af

3 fortsat...

Man skulle tro at 3 ligefrem spekulerer i at tjene på rykkergebyrer og at gøre deres kunder til dårlige betalere?
Vi går også tilbage til Telia...
tilføjet af

Ubehøvlet betjening hos 3 mobil.

da jeg ville opsige mit 3 mobil bredbånd pr tlf,fik jeg en spand lort i hovedet at en ubehøvlet medarbejder.De har ingen mail adresse der kan skrives til,da de praler af at betjene kunderne bedre pr tlf.jeg er heldigvis ude af deres system for 1md siden.
Min mobil stod også hos dem,samme behandling også ved denne opsigelse.
nej,aldrig mere 3.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.