12tilføjet af

Frem til 2011

Michael Gravgaard har forlænget sin kontrakt med F.C. København frem til 2011. Det skriver klubben mandag i en pressemeddelelse.
Ville det ikke havde været bedre for ham kun at forlænge med de sædvanlige tre år, for det kunne jo tænkes at en udenlandsk klub har interesse i ham.
Det er en positiv ting for F.C. København men ikke for Michael Gravgaard.
tilføjet af

Bagerbrød

De tre år ville helt klart havde været bedst for man sælger brødet varmt.
tilføjet af

Kan jo være manden har store forventninger

til FCK?
*FB*
tilføjet af

Nu er det sådan

at Gravgaard har udtalt at han blev yderst glad da klubben tilbød ham en forlængelse af kontrakten og at han ikke havde svært ved at sige ja. Og hei hvem siger han ønsker at komme i en udenlandsk klub? Det er ikke et ønske for alle spiller selv om det er det for mange.
Knuss Drømmeren
tilføjet af

Hva i alverden mener du søde?

Den formulering er da noget kringlet, er du bagerjomfru eller hvad?
Er man professionel så får man penge for sin ydelse eller arbejde. Vil vi ikke alle gerne tjene mere og så med det job vi holder af?
tilføjet af

Aaah

Mon ikke Gravgaard har en klausul i kontrakten, at hvis Liverpool eller Milan eller Madrid eller (osv) banker på døren, kan han slippe afsted ?
Men tillykke FCK - I har en kanonspiller i Gravgaard (men hva' f***** han er jo også jyde)
tilføjet af

Jo det er heller

ikke det jeg siger.
Jeg er overbevist om at han absolut ikke bliver snydt i løn...tjo nok kunne han nok få mere i en udenlanskklub, men det jeg mener er at det er ikke alle fodboldspillere der har en drøm om at komme til udlandet at spille.
JC (Jesper Christiansen) har f.eks. udtalt at han har intet ønske om at skifte klub til udlandet.
Derfor kunne det tænkes at Gravgaard har det på samme måde og derfor vælger at forlænge med FCK, og som EfB siger han har nok en klausul i sin kontrakt når den er så lang c",)
Var det nemmere at forstå??
Knuss Drømmeren
tilføjet af

Jesper Christiansen sagde da noget andet

For nogle måneder tilbage sagde han da at FCK kun var en springbræt til en fremtidig i udlandet. Så din påstand holder ikke vand.
tilføjet af

Det har jeg ikke hørt!

Jeg har kun læst at han pt ikke har et ønske om en karriere i udlandet. Jeg skal så ikke nægte at han kan have ændret mening men det har jeg ikke hørt noget om!
tilføjet af

Drømmeren VED ALT!

Hun er helt sikkert en af Don Ø's døtre, for han har jo så mange sønner så hvorfor ikke også døtre:)
tilføjet af

Nej jeg ved ikke alt!

Og har ALDRIG påstået at jeg gør. Men jeg kan af gode grunde kun udtale mig om de fakts jeg kender til.
Hvad JC angår, jeg benægter ikke at han for nyligt skulle have udtalt at han ser FCK som et springbræt men jeg har ikke hørt denne udtalelse det er alt hvad jeg har sagt.
Drømmeren
tilføjet af

Det er korrekt

Drømmeren drømmer bare, og lad hende nu ha' sine arme i vejret.
- Hun tager dem hurtigt ned igen, når blodtilførslen mangler.
*FB*
tilføjet af

Pengenes magt

er tit i korridoren.
*FB*
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.