2tilføjet af

Har du 24/7 i Danske Bank?

Banken har flere gange spurgt mig, om jeg ikke har lyst til at have sådan en aftale (altså pr skrift).
Jeg er studerende, men med en god og solid økonomi.
Jeg er bare ikke helt overbevist om, at det vil være en god aftale for mig. Mest pga en kredit på 50.000 til variabel rente. Umiddelbart synes jeg ikke at en variabel rente lyder som en pragtfuld ide, når man er studerende og ikke har så mange penge. Selvfølgelig er der en kredit på 50.000 kr men hvad skal jeg egentlig bruge den til?
Jeg har 15.000 stående på en opsparing i forvejen, såeh.
Anyways, jeg skal tale med banken på mandag, så de lige kan fortælle mig lidt mere om det. Men de er jo ligeså meget sælgere, som de er bankrådgivere og kan de skumme fløden, så er det jo det de gør.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogen af jer, som måske kan fortælle mig, hvorfor i har valgt den ordning og om det har været godt for jer/dig?
Bare lige i korte træk, så jeg kan danne mig et lidt bredere indtryk.
På forhånd mange tak :-)
tilføjet af

hør

Hej
Har selv sådan en 24/7 ung konto. Har kun godt at sige om den. God netbank. Du er jo ikke forpligtet til at tage imod kreditten og du betaler jo ikke renter så længe du ikke trækker på den.
Tro mig. Den kan være rar at have så man ikke kanibaliserer sin opsparing den ene måned fordi man bruger flere penge end beregnet.
Til opsparing vil jeg dog anbefale brfbank da danske bank ikke giver de vilde renter.
tilføjet af

Jeg vile vælge..

Eik bank pga lave gebyrer, en bedre rente end Dansk gebyr bank. Eller læs mere på mybanker.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.