SuperDebat.dk > Computer & Internet > Fri debat: Computer/Internet
11tilføjet af Jolín
Hvordan laver jeg et worddok. til pdf.fil?
Jeg har skrevet mit cv i word og skal have lagt det over som pdf fil. Hvordan gør jeg det?
Jeg har hentet adobe reader, er den til nogen hjælp?
På forhånd MANGE tak.
tilføjet af Benno
Nej, du skal have fat i en pdf-writer
Adobe READER - det siger jo sig selv, at den kun LÆSER pdf-dokumenter.
Du skal have fat i Adobe WRITER (eller en anden pdf-writer). Her er google til stor hjælp.
tilføjet af Fra Mig
Jeg ved ikke om du kan bruge demoen
Den koster 1800 kroner, hvis ikke demoen lige kan løse din opgave, men var det ikke en mulighed blot at skrivebekytte dit dokument?
da min maskine nr.2 er en Linuxmaskine, der følger en PDF-writer med ganske gratis
tilføjet af Jolín
Det har du da ret i
Jeg tænkte at Writer måske var inklueret i Reader, men det er den naturligvis ikke. Må indrømme at jeg heller ikke har kigget så meget på den endnu.
Er der nogle links du kan anbefale? Jeg er inde på Google nu og kigger materialet igennem🙂
tilføjet af Jolín
Er begynder på området
Så når du siger skrivebeskyttet, betyder det så at filen ikke ændrer sig, selvom modtageren åbner den med en MAC i stedet for den "normale" pc f.eks? Det er nemlig det jeg er ude efter :-)
Ms. office ver. 2007 eller 2010, kan du bare gemme i pdf istedet for doc.
tilføjet af løsningshaveren
Google er din ven
Søg på google efter pdf-writer lite, den er gratis og laver de allersom nydeligste pdf dokumenter
tilføjet af Sheva
Det er ikke noget problem!!!
Du skal bare åbne dit dokument, i dette tilfælde dit CV. Gå op i filer og vælg eksporter som PDF, og vælg gem. Sværere er det ikke. Held og lykke med det. 🙂