SuperDebat.dk > Computer & Internet > Fri debat: Computer/Internet
7tilføjet af Anja J
Hvordan skriver jeg i pdf?
Jeg skal til at lægge mine jobasnøgninger over i pdf filer. Men det slår mig pludselig, at jeg ikke aner hvordan man gør!
Jeg har ikke Apple, men almindelig bærbar.
Jeg håber nogen kan hjælpe :-)
Mvh Anja J
tilføjet af Line Barfoed
Skriv i word.
Så skal du blot have fat i et program, der kan konvertere dokumentet til pdf.
Eksempelvis et program, der hedder Cute.
tilføjet af sax
Cute pdf
Hcis du har office 2007 kan du gemme direkte i pdf-format fra word.
Bruger du en ældre office eller et andet skrive program kan du hente cutepdf gratis her: http://www.cutepdf.com/
Det installerer du så, og derefter kan du printe til pdf. Bemærk at du skal printe og vælge cutepdf som printer.
Det er nemt og ligetil.
tilføjet af nem hjælp
cute pdf
Fra office 2007 kan du kemme direkte i pdf. Er din office ældre, eller bruger du et andet skriveprogram, så brug cutepdf som hentes gratis her http://www.cutepdf.com/
Du skal printe, og vælge cutepdf som printer når du har installeret det.
tilføjet af sax
Nå, den kom to gange,
Kunne ikke se at det første gik igennem
tilføjet af trådstarter
Tak for hjælpen
Jeg forsøger det straks🙂
tilføjet af Anonym nr. 2000
Det gør man
ikke.
Man skriver i et tekstbehandlingsprogram og "printer" til pdf.
tilføjet af Anonym
Jo man gør
de nyere versioner af både Word og OpenOffice kan gemme direkte i pdf-format