Mobil-betalingstjenester
Jeg prøvede her forleden vejdirektoratets info 1888. Jeg kører på Helsingørmotorvejen og ser et KÆMPE skilt hvor der står man kan få den seneste melding om situationen på M3 ved at ringe 1888. Jeg ringer op og får beskeden at "..der er mulighed for kø i myldretiden..". Det lyder vist ikke som den seneste melding. Jeg prøver så at vælge en strækning ud og får beskeden "...der er desværre ingen data for den valgte strækning..". Da jeg får telefonregning, ser jeg at det har kostet mig lidt over kr. 10.- - for absolut ingenting. Jeg skrev til dem , men de beklager bare og vil ikke refundere pengene.
Det er jo rent tyveri!!!
Jeg undrer om der er andre der har været udsat for denne form for "tyveri", enten på 1888 eller andre betalingsnr eller ved køb af ringetone el.lign.
Det er jo rent tyveri!!!
Jeg undrer om der er andre der har været udsat for denne form for "tyveri", enten på 1888 eller andre betalingsnr eller ved køb af ringetone el.lign.