2tilføjet af

neurologisk vane

Frekvenserne og de visuelle kompositutioner på nogle reklamer medvirker måske utilsigtet til at stabilisere nogle neurologiske vanereaktioner som at være fokuseret på en god holdning og et postivt livssyn❓
Men skal det ikke være op til en enkelte at afgøre og selv udvikle sine følelser ?
tilføjet af

Jo.

Go´ morgen, reklamer husker vi alt for godt, fra 50 erne og 60 erne i biffen, man sad bare og ventede på hopalon casi og zoro og John Wayne, David Chokket og det blå kavaleri der gav rødhuderne en lektion, men aller først reklamerne, de huskes endnu, Pre giver fre, 9 ud af 10 Hollywoods skuespillerinder bruger lux, OMA margarine, Haribo den god, bum bum, jo ærlig talt, det har sku givet nogle ar på sjælen, med alle disse reklamer, om det ligefrem bliver til neurologisk bag fedring, med tiden, vides endnu ikke, men i vore dage, er TV jo også stor leverandør af reklamer, men her kan man zappe, i modsætning til i biffen i gamle dage. Ende.
tilføjet af

Du har fat i noget der

Men hvad hvis det er støre end kun reklamer?
Har du lige set They Live på tv2 film? 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.