5tilføjet af

Nogen med erfaring for Medholidays?

Hej - skal afsted med Medholidays til Sousse... - og ville lige hører om der er nogen der har erfaring med hvordan selskabet er og flyselskabet?
På forhånd tak :-)
Mvh. Jacob Århus
tilføjet af

Skulle være ok.

Min ven har prøvet dem en del gange i Usa og har altid haft en god erfaring med dem..
tilføjet af

Medholidays

BT 12. juni har en lang artikel, som
ikke er positiv læsning
tilføjet af

superdårligt...

Hej !
Jeg er netop idag kommet hjem fra en ferie med Medholidays, og jeg gør det aldrig igen.
Da jeg ringede og bestilte min rejse fortalte jeg at det var vores bryllupsrejse, og det vi bare skulle have det bedste af det bedste.
Vi bestilte plads på Hotes Taj Sultan, hvilket er et 5 stjernet hotel i hammamet lige ned til stranden.
En uge før afgang får vi brev fra Medholidays om at vi var flyttet til et andet hotel der hedder Alhambra Thalasso. Det var ligeledes 5-stjernet, og skulle være så lækkert med kun 150 meter til stranden og et lækkert spa center på 3500 m2.
Vi ankom sidste onsdag til en byggeplads. Vores 5-stjernede hotel var ikke bygget færdigt, og deres spacenter eksisterede ikke før til september. Derudover var der langt over 500 m til en ekstrem ulækker strand.
torsdag eftermiddag til vores informationsmøde, hvor vi forresten selv skulle finde hen (der var ikke noget med at blive hentet på hotellet, og taxa'erne kendte ikke denne Sandra Club hvor det skulle holdes), kom guiden Syrine først 25 min for sent. Der sad vi så lidt over 70 mand og kogte. Informationsmødet kunne vi sagtens have været foruden, for hun stod blot og læste op fra en bærbar, og sagde intet vi ikke kunne have læst i deres informationsmappe på hotellet.
Efter mødet startede klagerne. Aircondition virkede ikke på flere hoteller, der var ingen pladser ved poolen.... og endelig blev det vores tur. Vi havde imellem tiden fundet ud af at den familie der sad overfor os boede på samme hotel som os, og ligeledes var blevet flyttet fra Taj Sultan, og ville klage over det samme som os. Da vi havde fået forklaret guiden situationen sagde hun blot at hun ikke kunne gøre noget lige nu, men at hun ville undersøge sagen og vende tilbage til os senere. Hun kom desværre også til at fortælle os, at vi var kommet på et andet hotel fordi taj sultan havde sat priserne op, men ups..... det er da vist ikke vores problem.
3 dage kæmpede vi med medholidays. Mødte op på deres kontor, det fik vi intet ud af. Ringede på deres nødmobil , hvor guiden svinede os til og smækkede røret på og jeg kunne blive ved. Efter tre dage, og samtaler med direktøren Frank Hvass, chefguiden, medholidays i danmark, deres hotelbooker i tunesien..... der gav jeg op. Vores bryllupsrejse var alt andet end det vi havde drømt om, og betalt 9000 for......
tilføjet af

Medholiday er gået konkurs.

Det er gået konkurs i sommer.Ingen aftale om planlagte blev overholdt,alt svigtede,så derfor konkurs.
tilføjet af

de gik konkurs og nu er de tilbage ???? men er de til at stole på ??

Jeg rejste til Tunisen med medh. sidste år. Det var planlagt at jeg skulle være afsted i 2 uger. Men da der var gået 1 uge gik de konkurs.Guiderne var så søde og de var der 100% for os. Vi fik af vide at hotelet ikke haved modtaget betaling for den tid vi haved opholdt os på hotelet. Og af samme årsag måtte vi ikke fortælle det til hotel personalet. Da de kunne tilbage holde vores kufferter. Og at vi skulle rejse næste dag. Personalet på hotelet var x-trem flinke, så jeg haved en rigtig dårlig smag i munden, da jeg næste dag skulle med bussen til lufthaven.
Mit råd: rejs kun med de store rejse selskaber. Det kan godt være at prisen er højre men det er pengene værd.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.