Intet kan måle sig med den, se selv og giv et bud på en anden der bare kan komme op på siden af den?😕, min den ene er en bobbeltkabine med reg😉, den anden er uden reg, den anden er der ikke plader på endnu[:*(], men det kommer nok en dag, måske, tror jeg, nok, vist nok, håber jeg, Osv🙂.
Men prøv at se, det er en FED bil😮, og den kan alt, alle vejnene😉. http://www.syncro.org/Syncros.htm
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
PSs. nu skal i ikke rakke min WV syncro ned, jeg er så glad for den🙂.
- den ville jeg sgu ikke være 'TRYG' ved at køre rundt i.......😃
I øvrigt sjovt som 4-hjulstræk-ejere har en stensikker fornemmelse for, at netop DERES køretøjer både står bedre fast, ligger bedre i kurver, har bedre vejgreb (ved kørsel på tør vej) - i pladder og høj sne skal den sgu nok hive sig fri!
- ofte ses de da også, liiige gi' den en spand ekstra kul når det er sneglat - fordi de har den sikre tyrkertro på, at med træk på 4 hjul, så er man udødelig...
Nå, Polle - hvis den bare har en pæn farve og du er glad for den.....
- så laver du ikke ulykker så længe...😃
tilføjet af pouljoergensen
Nej!, den vidio hvor de smadre
Den Syncro, uha da da!, der er jeg godt nok glad for at jeg ikke er i den, nej jeg tror ikke min 4X4 er den bedste i verden, men den er god, og jeg er glad for den, men som man kan se på filmene, så er det dæknene der gør det hele, også det at man kan "spære" akslerene, så alle 4 hjul kører lige hurtigt rundt, det er MEGET få 4X4 man kan det på.
Ulempen er så at man altid kører med 4 hjulstræk på, og det kan godt være hårt for dæknene, som er ret dyre, min skal køre på 205X14, og de er næsten ikke til at skaffe med et grovt mønster, der er det nemre til dem der kører på 15-16" hjul, men de fælge er svære at få fat i.
Ja!, jeg er glad for den, men hvis det skulle være rigtigt, så skulle den vist nok males, men maling er jo næsten ikke til at skaffe mere, nu kan man kun få det nye (maling)/vandmaling, og det sjask kan jeg ikke lide at male med.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af pouljoergensen
Jeg har set den, og den kan jeg slet ikke lide
Min er magen til den de ødelægger, men så kan man se på det på en anden måde, man skal da ikke i rullestol bagefter sådanne en tur, der skal de vist nok bruge en dåseåbner for at få noget ud til at pytte i kisten, eller også kan man vel blive begravet i "førehuset", så sparer man også en kiste.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af pouljoergensen
Og lige et enkelt lille "nej"
De er ikke farlige at køre rundt i, men selve stopningen kan godt være lidt farlig, for der er kun den tynde blikplade foran en som vist nok er lavet for at havde noget at sætte forlygterene i?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af Sikker.
Hvis du keder dig en dag -
og ikke lige ved hvad du vil med folke-futteren, så er her en ide.
Gad vide hvad knægtene i deres fine Brian-biler tænker når der kommer en VW bus type1 og blæser forbi dem. http://www.youtube.com/watch?v=8XvjVvFdMIY
Er du interesseret i teknik er her et link til folkene bag VW bussen. http://www.race-taxi.ch/indexx.htm
tilføjet af Sikker.
HUSK LYD.
Skru godt op for lyden, uuuha den lyder sund.
tilføjet af pouljoergensen
Jeg havde en WV syncro
Den var på hvide plader, der lå en 2,8L "T"porce motor i, den kunne lave hjulspænd mellem 1 og 2 gear på tør asfald, med alle 4 hjul, den var VILD, men den splittede jeg ad, jeg skulle bruge gearkasserene til den jeg har nu, jeg er godt tilfreds med at kunne køre 80-100Kmt, jeg har tid nok til det jeg skal.
Også hvis man lige tænker på hvordan den de brugte i krashtesten så ud med en normal hastighed, så er 80-100Kmt hurtigt nok, et eller andet sted er der også en "svansker" der har lagt en 520Hk volvo motor i en syncro.
Det er ærgeligt siden "syncro Org" er blevet ændret, tidliger var der mange flere klip, jeg har min syncro fordi den kan køre alle vejne og er stærk Pga de lave gear, i tirsdag`s trak jeg en bus fri, den sad fast i sneèn, men den måtte med, men det er sjovt, man kan ikke rigtigt se forskæld på en syncro også en alm. WV transporter, jo den er lidt højre i undervognen, men ellers er de ens.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen