19tilføjet af

Offer for gruppevoldtægt idømt 100 piskeslag

En 23-årig kvinde i Saudi Arabien skal ét år i fængsel og modtage 100 piskeslag. Alt sammen fordi hun blev gruppevoldtaget og gravid.
http://jp.dk/udland/mideast/article1600055.ece
Hun får først sine pisk, når hun har født[:*(]
Islam er en fredelig ideologi🙁
tilføjet af

Desværre.........

....ikke overraskende. Man burde faktisk bare stjæle deres skide olie fremfor at betale for den.
tilføjet af

en religeon/idelogi

for dem der er for fattesvage til at have egen mening om tingene, med andre ord taberreligeon
tilføjet af

alt er omvendt dernede

ordet "kvindeundertrykkelse" er Spar 2 dernede :-)
tilføjet af

Svenske læger mener også de skal straffes

Ser man på den nu dømte svenske kirurg i Malmø, der havde voldtaget sin svigerdatter, så forsøgte han at entrere med franske kollegaer, der blev bestilt til, at true offeret til tavshed ved telefon terror under retssagen. Man ser her svenske og franske læger mener de er overmennesker, der ikke skal stå til regnskab for deres overgreb.
Det samme mente en nu afdød dansk kvindelæge om den livstidsdømte børnelæge der havde begået 3 mord, hvilket denne mentale koldbøtte af en kvindelæge rasede over, idet hun påstod, det var et unødigt stor indgreb i lægestandens værdighed og ikke mindst i kvindelægens status, at skulle nedværdiges til at sidde 11 år sammen med pøbelrakket.
Der er ikke nogen nævneværdig forskel på ekstremismen, i de respektive lande.
tilføjet af

Der er umenneskelighed overalt?

Ja, men i islamiske lande hersker de umenneskelige.
I vestlige lande sættes de i fængsel.
tilføjet af

Stakkels hende

Stakkels hende. Men hun kendte dog landets grusomme skikke og burde have passet bedre på. Men sådan er ungdommen, de vil ikke høre.
Jeg håber hun overlever uden at blive invalid. Hele hendes liv er ødelagt. Bare hendes familie elsker hende og får hende ud af landet, men de slår hende måske ihjel, når hun er fri af fængslet. Og hvad med barnet, skal det liv også ødelægges. Skulle jeg flygte fra danmark ville jeg aldrig vælge et muslimsk land.
Jeg kommer til at tænke på min mor havde en bog om seksuallivet. Skrevet af en mandlig overlæge.
Der stod: Tro ikke på en kvinde, der siger hun er blevet voldtaget, thi det kan i sagens natur ikke lade sig gøre.
Det var åbenbart opfattelsen her i landet før i tiden.
tilføjet af

Sørgeligt....

Altså, først og fremmest er det i Saudiarabien og ikke i Danmark, den slags sker. Der er forskel på de to lande på en del punkter. Derudover kan man ikke ud fra enkelttilfælde slutte den konklusion, du gør, når du siger, at "islam er en fredelig ideologi" (at det så er en religion, er dig vel ligemeget). Der er altså flere millioner muslimer, og en stor del af dem har altså ikke ansvaret for de love, der er indført i de forskellige lande.
Jeg synes, det er forfærdeligt at se den racisme, der er generelt er opstået i det danske samfund - og i særdeleshed på disse sider. Må jeg minde om, at en meget kendt tysker engang lagde en race for had. Det endte med en menneskeforfølgelse og forsøg på udryddelse af jøder og førte til en krig. Er kristne/ateister så bedre, hvis de ikke kan finde ud af eller ønsker at vise større medmenneskelighed over for andre mennesker end dem, de selv ligner?
Tsk, tsk!
tilføjet af

Der er forskel på......

....at lægge en race og en religion for had. Religionsudøvere har immervæk et valg. Tag og reserver "racisme" for, hvad det i virkeligheden handler om.
Iøvrigt har den pågældende religion og dennes udøvere i almindelighed væsentligt mere til fælles med "en kendt tysker" (han var iøvrigt østriger), end alle de "racister" du påstår gør sig bemærket herinde.
tilføjet af

Islam er en fredelig ideologi

Vås!! Dine sarkastiske bemærkninger har alligevel ingen slagkraft når det er pure opspind!
ALLE religioner er noget skidt, men det bliver ISÆR noget skidt når magtlederne bliver FANATISKE. Og når fanatismerne så har alle PENGENE, kan den almindelige kun følge trop. De PENGE kan du jo takke dig selv for de har - du spytter pænt i fanatisternes konto hver eneste gang du køber olie eller benzin.
tilføjet af

Racisme

kan også godt være henvendt mod religioner. Tænk dog før du taler - endnu en af de perfekte på solen.
tilføjet af

Ja klart...

For jøder (jødedom) har intet med religion at gøre, men er udelukkende en race. Klart!
tilføjet af

racisme

Jøder er ikke af anden race end danskerne...nemlig den kaukasiske. Tag bare en tur til Israel og så kan du se, at folk ligner fuldstændig dem der går på en gade i en europæisk by. Du kan da ikke se om folk er jøder, kristne eller muslimer, når de er hvide, medmindre de bærer tøj, der skelner dem ud i mængden. DK er nok et mere homogent samfund,(når det kommer til udseende) men er du i Italien, Spanien eller Frankrig eller Østeuropa, hvor folk er meget mere farverige (hårfarve og øjenfarve), kan du ikke se forskel på dem.
Racisme er et udtryk, som bliver brugt på en forkert måde.
mvh
celina
tilføjet af

Hvad i alverden

er det for en argumentation ????
-
Der findes psykopater i alle lande, ja i alle byer !
-
Skulle det så berettige at man fra statens side dømmer, efter vores opfattelse uskyldige folk, til stening eller piskeslag❓
-
er du sikker på at du er rigtig vel oppe i hovedet ?
tilføjet af

Nå da, da !

"Jeg kommer til at tænke på min mor havde en bog om seksuallivet. Skrevet af en mandlig overlæge.
Der stod: Tro ikke på en kvinde, der siger hun er blevet voldtaget, thi det kan i sagens natur ikke lade sig gøre. "
-
Og fordi vi engang har brændt hekse på bålet, så skal vi være forstående over for hvad der sker i Saudi arabien ?
-
tilføjet af

De tager du helt fejl du !

Der lige kommet en undersøgelse der viser at herboende muslimer ikke vil have at vi kritiserer religionen !
-
Det her det handler også om selvkritik, det er vigtigt at også herboende muslimer som eksempelvis Manu Sareen og Naser Khader viser at de tager afstand !
-
Når man selv vælger at forherlige disse ting ved, eksempelvis at gå klædt i Burka, så er man også selv skyld i at man møder foragt !
-
tilføjet af

Tænk selv......

...religion er ikke race.
tilføjet af

Ingen regler.....

.....uden undtagelser
tilføjet af

Og enhedslisten

kan simpelthen ikke få indført de tilstande i Danmark hurtigt nok. Utroligt, hvordan alle de gamle hippier og rødstrømper er vendt på en tallerken, fordi det nu i stedet for er mainstream i de kredse at anse muslimer som ofre UANSET HVAD.
tilføjet af

Ja, lad os alle konvertere

til bæredygtig energi[s][f][l]
Straks og helst i går....
Ej seriøst, du har evigt ret i at alle religioner kan blive potentielt farlige hvid man har en flok fanatikere til at lede landet😕
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.