TJEK MIN STADIG AKTUELLE MAIL KORSPORANTE MED DEM !!!! :-)
Fra: info@vipocean.dk Dato: 26/10/2011 15:14
Hej Karina.
Vi beklager den ikke er kommet frem endnu, men vi håber du snart vil modtage den.
Med venlig hilsen
Mathias Larsen
VIPocean Kundeservice
26-10-2011 12:13:38 S:halløjsa
Dette svar kom den 11-10 hmm,får jeg en dato på ankomst af ANDROID TABLET til mig,har nu ventet siden 22 august..
Kom nu med et seriøst svar,istedet for at blive ved med at skrive,du vil modtage den....
<----- Oprindelig email ----->
Fra: info@vipocean.dk [info@vipocean.dk]
Sendt: 11/10/2011 16:31
Til:
Emne: VIPocean Support Ticket#30HH3JHPH22#
Hej Karina.
Vi er selvfølgelig meget kede af den ikke er kommet frem og dernæst vil vi tage til overvejelse om vi i fremtiden skal bruge tracking nr..
Ja, du vil modtage din Android Tablet.
Med venlig hilsen
Mathias - VIPocean Kundeservice
11-10-2011 12:10:15 S:Sv: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej igen igen,er inde og læse om jer på trustpilot og tænker om den ANDROID TABLET jeg har betalt for overhovedet eksistere???
Kan ikke forstå hvorfor det skal tage flere måneder,,det må da være flovt for jer som firma...
Vil i være venlig og give mig et klart Ja el. Nej på om jeg overhovedet modtager den eller om i retunere mine 99
kr..
Den skulle have været brugt som gave den 3 okt...
Hva med om i satte et track og trace nummer på jeres produkter,så folk kunne følge dem..
Eks.. Jeg melder mig ind i point shop og modtager indenfor 2 uger min velkomstgave
jeg melder mig ind i VIPocean og har efter 7 uger endnu intet modtaget..
Venligst
Fra: Vipocean-DK [info@vipo cean.dk]
Sendt: 19/9/2011 10:37
Til:
Emne: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej Karina
Vi har fået Andriod tablets på lager, og vi sender en afsted til dig, så hurtigt som muligt.
Jeg bekræfter, at dit medle
msskab er afmeldt.
Med venlig hilsen
Veronica
VIPocean Kundeservice
From:
Sent: sábado, 17 de septiembre de 2011 16:45
To: VIPocean Kundeservice
Subject: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej jeg opsiger mit medlemsskab hos jer,men forvent
er dog snart at modtage min android tablet,har jo betalt 99 kr for den, samt en mdrs medlemsskab hos jer den 22-8-11..
Venligst
Ticket#30HH3JHPH22#
11-10-2011 16:31:13 Hej Karina.
Vi er selvfølgelig meget kede af den ikke er kommet frem og dernæst vil vi tage til overvejelse om vi i fremtiden skal bruge tracking nr..
Ja, du vil modtage din Android Tablet.
11-10-2011 12:10:15 S:Sv: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej igen igen,er inde og læse om jer på trustpilot og tænker om den ANDROID TABLET jeg har betalt for overhovedet eksistere???
Kan ikke forstå hvorfor det skal tage flere måneder,,det må da være flovt for jer som firma...
Vil i være venlig og give mig et klart Ja el. Nej på om jeg overhovedet modtager den eller om i retunere mine 99 kr..
Den skulle have været brugt som gave den 3 okt...
Hva med om i satte et track og trace nummer på jeres produkter,så folk kunne følge dem..
Eks.. Jeg melder mig ind i point shop og modtager indenfor 2 uger min velkomstgave
jeg melder mig ind i VIPocean og har efter 7 uger endnu intet modtaget..
Venligst karina
Fra: Vipocean-D K [info@vipocean.dk]
Sendt: 19/9/2011 10:37
Til:
Emne: RE: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej Karina
Vi har fået Andriod tablets på lager, og vi sender en afsted til dig, så hurtigt som muligt.
Jeg bekræfter, at dit medle
msskab er afmeldt.
Med venlig hilsen
Veronica
VIPocean Kundeservice
From: karina
Sent: sábado, 17 de septiembre de 2011 16:45
To: VIPocean Kundeservice
Subject: Opsigelse af medlemsskab dato 17-9-11
Hej jeg opsiger mit medlemsskab hos jer,men forventer dog snart at modtage min android tablet,har jo betalt 99 kr for den, samt en mdrs medlemsskab hos jer den 22-8-11..