Hej Alle
Vi har fået en række henvendelser her til morgen med personer, der ikke kan logge på deres SOL mail. Ved at slette midlertidige Internetfiler og cookies vil brugeren selv kunne afhjælpe problemet. Vi kigger på hvad der evt kunne have forårsaget problemet.
Driftstatus: http://www.sol.dk/support/drift/besked/index.jsp?aid=232137
Med venlig hilsen
Scherz
tilføjet af anonym
faktisk en god idé at gøre jævnligt
tror det hæmmer virus og spyware.
tilføjet af Bell
Kan godt logge på min mail....men
Problemet for mig er ikke, at jeg ikke kan logge på min mail....det kan jeg godt og jeg kan ude til venstre også godt se, at jeg har fået mails, men de kommer bare ikke frem i det store felt....det står blankt og med teksten..."Loader" øverst oppe. Problemet er så bare, at den aldrig bliver færdig med at loade så jeg kan komme ind til mine mails....
tilføjet af heidi-maria
ingen mail at se på min heller
jeg har samme problem, jeg har også kun et tomt feldt der hvor mine mails burde være og der står også loader hos mig. jeg kan heller ikke åbne mappen med spam så kan jo ikke prøve at slette coccies. please hjælp hurtigt da dette er min eneste mail.
tilføjet af Anonym
jeg kan heller ikke finde ud af det ?
så er det lige med at finde cocikies
tilføjet af Anonym
Hvordan ????
....sletter man internetfiler og cookies? Jeg vil også gerne have adgang til mine mails.
tilføjet af Bell
Gider ikke slette cookies igen
Jeg har næsten lige slettet mine cookies og tror altså ikke de er problemet.....desuden kan det jo ikke være meningen, at man skal slette alt hver og hveranden dag.
tilføjet af scherz
F5...
Hej
Hvis man er logget ind og ser sin menu - men ingen mails - så er det for flere lykkes at trykke F5. Så blev mails vist igen.
Med venlig hilsen
Scherz
tilføjet af scherz
Hvordan sletter jeg cookies og Internetfiler
Hej
Alt afhængig af hvilken browser (vindue) du anvender til at gå på nettet, så skal du gøre følgende.
I toppen af vinduet står der "Filer - Rediger - Vis - Foretrukne - Funktioner - Hjælp"
Klik på Funktioner.
Vælg Internetindstillinger.
Her kan du vælge at slette cookies og Internetfiler.
Hvis du vil gøre det manuelt - altså ikke slette alle, men blot nogen, skal du gå igennem dit C-drev og finde "Documents and Settings" (dokumenter og indstillinger).
Med venlig hilsen
Scherz
tilføjet af jetpost
Til Scherz
hvornår har i tænkt jer at svare på de henvendelser i får via klageformularen??
tilføjet af jetpost
Scherz er F5
sols bedste håndtering af de mange problemer der er?
tilføjet af scherz
klageformularen
Hej Mocafe
Mig bekendt er vi igang med det netop nu. Har du skrevet ind idag - så send os evt. en email til moderator@eniro.dk hvis det drejer sig om et indlæg eller flere på debatten?
Tak
Med venlig hilsen
Scherz
tilføjet af jetpost
en uge siden scherz
drejer sig om mailen
tilføjet af scherz
svar til mocafe...
Hej Mocafe
Ok. Så har du skrevet til vores kundeservice. Det er dem der hjælper med evt. tekniske problemer. Vi er i øjeblikket bagud med besvarelse af henvendelser. Jeg kan desværre ikke sige hvornår de kommer til dig.
med venlig hilsen
Scherz
tilføjet af jetpost
Ja scherz
så gik der 4 dage mere uden svar, så jeg tror vi er oppe på ca. 14 dage, hvilket er ganske uacceptabelt uanset hvor travlt de har
tilføjet af dulkis
Det er præcis årsagen til jeg ikke gider bruge klageformularen
- I bedste fald tager det 30-årskrigen at få svar - hvis man overhovedet får det. Så "bagefter" er vist mere en livsstil end en afgrænset periode.